Menemme naimisiin ensi kesänä. Olisin tahtonut kysyä kaason valinnasta: onko soveliaampaa valita/ pyytää kaasoksi omaa siskoaan vai hyvää ystävää? Ja kuinka paljon etukäteen kaaso tulee valita? Olen vielä ihan ulkona häävalmistelujen suhteen, mutta onhan tässä vuosi aikaa...
Vastaukset 4
- Rouva -07
Saat valita kaasoksesi sinulle läheisen ihmisen, johon voit luottaa ja jonka tiedät olevan apunasi tärkeänä päivänä ja kaikissa valmisteluissa. Muuta sinun ei tarvitse miettiä kaasoa valitessasi. Itse pyysin kaasokseni hyvää ystävääni edellä mainituin perustein. Pyysin häntä kaasokseni, kun olimme mieheni kanssa päättäneet hääpäivän.
- ensi kesän morisan
Kaasokseen saa minun mielestäni valita kenet haluaa, ei välttämättä tarvitse valita siskoa jos joku ystävä on läheisempi. Itse mietin kuitenkin kaasoa valitessani kuka voisi soveltua tehtäväään parhaiten. Ajattelin että kaason pitäisi mielellään olla paitsi läheinen, myös järjestelmällinen ja kykenevä ison tilaisuuden järjestelemiseen. Eräs ystäväni täyttää juuri nämä kriteerit, siksi kysyin häntä, vaikka ehkä joku muu olisi ollut yhtä läheinen. Täytyy voida luottaa siihen että saa apua sitten kuin juhlat lähestyy.
- cacao_blondi
heippa!
jos ja kun joskus tulen valitsemaan kaasoa, valitsen samoin kriteerein, mitä edellinen kirjoittaja :)
ja voihan niitä kaasoja olla useampikin, niinkuin serkkuni häissä oli kaasoja het kolmin kappalein, ja bestmaneja kaksi.
että eikun vaan sisko ja ystävä molemmat kaasoiksi, kaksin varmaan olisi myös helpompi järkkäillä :)- helluna1234
mä myös ajattelin että lun on niin hirveän vaikea valitä siskon ja ystävän väliltä niin pyytäisin molempia, (ovat myös keskenään ystäviä joten heidän olisi helppo toimia yhdessä) jotta ei kummankaan tarvitse stressata yksin.. (onhan tietysti myös bestman apuna) ja tosiaan kun on aivan älyttömän vaikea kahden ihanan ihmisen väliltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21796Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha528737- 67661
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561