Kaason valinnasta

Neiti ins.

Menemme naimisiin ensi kesänä. Olisin tahtonut kysyä kaason valinnasta: onko soveliaampaa valita/ pyytää kaasoksi omaa siskoaan vai hyvää ystävää? Ja kuinka paljon etukäteen kaaso tulee valita? Olen vielä ihan ulkona häävalmistelujen suhteen, mutta onhan tässä vuosi aikaa...

4

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rouva -07

Saat valita kaasoksesi sinulle läheisen ihmisen, johon voit luottaa ja jonka tiedät olevan apunasi tärkeänä päivänä ja kaikissa valmisteluissa. Muuta sinun ei tarvitse miettiä kaasoa valitessasi. Itse pyysin kaasokseni hyvää ystävääni edellä mainituin perustein. Pyysin häntä kaasokseni, kun olimme mieheni kanssa päättäneet hääpäivän.

• ensi kesän morisan

Kaasokseen saa minun mielestäni valita kenet haluaa, ei välttämättä tarvitse valita siskoa jos joku ystävä on läheisempi. Itse mietin kuitenkin kaasoa valitessani kuka voisi soveltua tehtäväään parhaiten. Ajattelin että kaason pitäisi mielellään olla paitsi läheinen, myös järjestelmällinen ja kykenevä ison tilaisuuden järjestelemiseen. Eräs ystäväni täyttää juuri nämä kriteerit, siksi kysyin häntä, vaikka ehkä joku muu olisi ollut yhtä läheinen. Täytyy voida luottaa siihen että saa apua sitten kuin juhlat lähestyy.

• cacao_blondi

heippa!

jos ja kun joskus tulen valitsemaan kaasoa, valitsen samoin kriteerein, mitä edellinen kirjoittaja :)

ja voihan niitä kaasoja olla useampikin, niinkuin serkkuni häissä oli kaasoja het kolmin kappalein, ja bestmaneja kaksi.

että eikun vaan sisko ja ystävä molemmat kaasoiksi, kaksin varmaan olisi myös helpompi järkkäillä :)

• helluna1234

mä myös ajattelin että lun on niin hirveän vaikea valitä siskon ja ystävän väliltä niin pyytäisin molempia, (ovat myös keskenään ystäviä joten heidän olisi helppo toimia yhdessä) jotta ei kummankaan tarvitse stressata yksin.. (onhan tietysti myös bestman apuna) ja tosiaan kun on aivan älyttömän vaikea kahden ihanan ihmisen väliltä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe