Keikat

Pömppilö

Mitä kappaleita ne siel keikoilla soittaa. Siis eikös niil oo aina samat setit joka keikalla?

Eli siis, jos joku nyt on tässä lähiaikoina keikalla käyny, niin voisitko kertoo mitä kipaleita soittivat.

4

638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole samat

setit joka keikalla. Viimeksi omia biisejä mm. sitä saa mitä tilaa, haavoittumaton, mä putoan, satukirjan prinsessa, ei kai se oo niin vakavaa, preussinpunaista, amerikkaan.., tv:n kokoinen haitari ja mitähä vielä. Simon omia biisejä joitakin ja sorsakoskea aika paljon. Aiemmilla keikoilla on aika usein tullu tytöt ovat kauniita, mutta nyt ei :( Ehkä ensi kerralla.

• Pömppilö

No hyvä kun korjasit väitteeni. Aikaisemmin vaan olin käynyt niitten keikalla ja samat kappaleet ne sieltä tulivat. Ehkä nyt toisin.

• Luomuneito83
        Pömppilö kirjoitti:

No hyvä kun korjasit väitteeni. Aikaisemmin vaan olin käynyt niitten keikalla ja samat kappaleet ne sieltä tulivat. Ehkä nyt toisin.

Pari viikkoo sitten ne soitti muistaakseni Haavoittumaton, preussinpunaista, mä putoan, Eva, punatukkaiselle tytölleni, tv:n kokoinen haitari, mennyttä miestä, liian suuri city, en ole pyhimys, ei kai se oo niin vakavaa, mahdunko maailmaas, amerikkaan amerikkaan, päätalo ja huovinen, kaukainen tähti, jätkän humppa...

• samat kappaleethan
        Pömppilö kirjoitti:

kyllä tulee joka keikalla, mutta sitten aina jotkut vaihtuu, eli en usko että vetävät edes kahta TÄYSIN samalla setillä, tai no mistäs minä tiedän mut luulisin. Konserttirundi sitten erikseen, johon on biisilistat jo tehty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe