Kiihkeä yö kartanossa

Rose

Sinä aamuna kaikki tuntui jotenkin erilaiselta. Oloni oli levollinen, mutta samaan aikaan odottava ja jännittynyt. En aukaissut televisiota katsoakseni aamu-uutiset kuten tavallisesti. Minua ei yksinkertaisesti kiinnostanut tietää mitä maailmalla oli tapahtunut. Minulle maailmassa ei ollut muita, kuin minä ja...hän....
Pukeuduin siniseen farkkuhameeseen ja ruusunpunaiseen toppiin. Punertavat hiukseni sidoin puolihuolimattomasti nutturalle. Sipaisin vaalealle iholleni puuteria ja laitoin huuliini himmeää punaa. Katsoin itseäni hetken peilistä. Olin mielestäni kaunis ja toivoin että rakkaani olisi asiasta samaa mieltä.
Saavuin suuren kartanon pihaan. Kartano oli vanha, mutta hyvässä kunnossa. Myös puutarha oli kauniisti laitettu ja pysähdyin ihailemaan sitä hetkeksi. Hetken kuvittelin itseni ja hänet puutarhan nurmella ruusujen ympäröiminä ja toisiimme kietoutuneina...."aamukasteen" kosteina...
Aukaisit minulle oven hymyillen. Ylläsi oli suorat housut ja avonainen musta kauluspaita. Lihaksikas rintakehäsi sai ajatukseni takaisin puutarhaan, mutta keskityin kuitenkin kuuntelemaan raakkaani suunnitelmia illaksi. Meille oli katettu kartanon saliin päivällinen. Söimme kuitenkin ruokailun ajan vain toisiamme..silmillämme... Tiesin, että kohta olisi luvassa jotain mielenkiintoista...ja ihanaa...
Syötyämme rakkaani ohjasi minut portaita pitkin ylös suuren makuuhuoneeseen. Huoneessa oli kuitenkin vain yksi huonekalu. Suuri ja leveä sänky jossa oli mustat silkki lakanat. Sängyn päädyssä oli jälkiruoaksi kupillinen mansikoita ja kermavaahtoa. Enää emme voineet hillitä halujamme. Aloimme ahnaasti repiä vaatteita toistemme yltä. Päälleni jäi vain mustat pitsiset stringit. Siirryimme sängyn päälle. Asetuin makuu asentoon ja suljin silmäni. Tunsin kuinka viileä kermavaahto alkoi levittyä vatsalleni, sitten rinnoilleni. Nännini olivat pystyssä ja hän nuoli niitä ahnaasti. Se tuntui jumalaiselta. Hän nuoli vaahdon myös vatsaltani.
Hän riisui housuni ja levitti vaahtoa ajetulle kummulleni..sitten hän alkoi nuolla hitaasti, pitkin pehmein vedoin. Hän nuoli yhä alempaa..ja yhä syvempää. Pidättelin ensin ynähdyksiäni, mutta pian voihkin ääneen... Hän käytti kieltään hellästi, mutta kuitenkin ahnaasti pyöritellen samalla sormellaan klitoristani. Hetken kuluttua sain ennen kokemattoman orgasmin ja makean mansikan suuhuni. Hän kuiskasi hiljaa korvaani:"Nyt on sinun vuorosi tehdä taikoja". Rakkaani asettui istumaan sängynpäätyyn nojaten. Levitin hänen kalulleen runsaasti kermavaahtoa ja aloin imeä. Nuolin ja imin kaiken vaahdon ja pistin välillä lisää. Rakkaani hengitti kiivaasti ja tiesin hänen nauttivan. Hän pyysi minua kuitenkin lopettamaan ennen purkautumistaan. Hän alkoi sivellä rintojani. Hän suuteli niitä ja laittoi samaan aikaan sormen syvälle alapäähäni. Minä taas otin hänen kalustaan kiinni ja hieroin sitä pitkin vedoin. Tahtimme kiihtyi, tunnelma oli huumaava. Pian hän käänsi minut ympäri ja nosti takamukseni koholle ja työntyi kosteaan reikääni. Hän heilutti lantiotaan melko nopeaan tahtiin ja hieroi samalla kannikoitani. Rintani hytkyivät kiihottavasti nainnin tahdissa. Rakkaani laukesi muutaman minuutin kuluttua ja kellahdimme sängylle toisiamme syleillen.
Hetken levättyämme ehdotin, että siirtyisimme puutarhan puolelle. Hiivimme alastomina ulos. Rakkaallani oli mukanaa suuri viltti jonka hän levitti kahden suuren tammen juurelle. Hän asettui viltille selin makaamaan. Hänen kalunsa oli jälleen täydessä taistelu kunnossa. Istuin hitaasti hänen päällensä ja tunsin kuinka kova kalu työntyi syvälle sisääni. Aloin heiluttaa lantiotani tahdikkaasti ylös ja alas. Hän hieroi kohtalaisen suuria rintojani joiden nännit olivat niin koholla kuin mahdollista. Hetken kuluttua olin valmis. Rakkaani laittoi vuorostaan minut viltille makaamaan ja nosti jalkani korkealle päätäni kohti. Alapääni oli näin hänelle täysin otettavissa. Ensin hän nuoli sitä kiihkeästi ja kuuluvasti. Sitten hän työnsi kalunsa kuumaan vaginaani ja nai sitä kiihko silmissään. Hän ei kestänyt kauaa ja pian hän asettui vierelleni makaamaan.
Nukahdimme kesäyön viileyteen ja tiesimme, että meillä oli jotain eriyistä, sillä kaikki tämä kiihko oli maustettu rakkaudella ja luottamuksella. Se tuntui niin oikealta ja hyvältä...
Seuraavan aamuna rakkaani ojensi minulle kultaisen sormuksen ja kysyi minulta jotain johon kyyneleet silmissäni vastasin...KYLLÄ!

2

5419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • åsa

      fantasiaa

    • gentleman

      .. aika vain vierähti äkkiä aamusta yöksi... muttei saivarrella. Fantasiaa todellakin.. ja haluttavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2013
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      55
      1731
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe