Amfetamiini seuloissa

etä-äiti

elikkä lähi-isältä löytynyt seuloista pitkin kevättä amfetamiinia,josta päihdetyöntekijät ja toimeentulotuen sosiaalityöntekijä olleet tietoisia, eikö heidän olisi kuulunut tehdä lastensuojelu ilmoitus asiasta lasten vuoksi?

Mutta ei annetaan asian vaan olla, joka onneksi tuli nyt ilmi ja lapset palautuvat virallisesti minulle. Ei ole käytännössä yhteishuoltajuudellakaan mitään virkaa. Huumeiden käyttäjän etu menee lastenkin etujen ohitse.

9

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten tilanne

      on päässyt noin pitkälle että ensinnäkin lapset eivät ole äidillään??? toiseksi huumeitakäyttävällä isällä? ja vielä amfetamiinia!!!!

      jos sulla on ollut ongelmia, toivottavasti nyt pystyt olemaan turvallinen ja selvä ja rakastava ja huolehtiva äiti...parempi myöhään kuin milloinkaan! tsemppiä!

      • sama...

        ei minulla ole ollut ongelmia, enkä ole päihteitä koskaan käyttänyt vaan isä ja meillä suomessa yhteiskunta pitää päihdeongelmaisten puolia eli koska isä oli hoidossa jne...oli hänelle suotava vuorostaan vastuu lapsista. Saada mahdollisuus ja jokainen joka tietää päihteiden käyttäjät kuinka mestareita he ovat puhumaan...On tilanteita jotka eivät mene niinkuin pitäisi, ehkä siitä syystä kyseiset viramomaiset vaikenivat, koska aikoinaan puolsivat hoidossa olevan huumeiden käyttäjän puolia.

        Mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja näin tuli ikävä kyllä todistetuksi viramomaistenkin virhe arviot, vaikkakin tässä tapauksessa lapset osa kärsijöitä. Totuus vain päihdeongelmaiset saavat lukuisia mahdollisuuksia eli aikoinani hävisin, kun isä puhui paremmin.

        Arvasinkin vastaavanlaista kommenttia ja tiedän vaikea ulkopuolisten ajatella ja hyväksyä, ettei minulla ole ollut, eikä ole ei päihdeongelmaa eikä muitakaan ongelmia, paitsi ex-mies. Kohta varmaan tulee kommentti: kannattais etukäteen miettii kenen kanssa lapsia tekee.


      • edellisen vastauksen
        sama... kirjoitti:

        ei minulla ole ollut ongelmia, enkä ole päihteitä koskaan käyttänyt vaan isä ja meillä suomessa yhteiskunta pitää päihdeongelmaisten puolia eli koska isä oli hoidossa jne...oli hänelle suotava vuorostaan vastuu lapsista. Saada mahdollisuus ja jokainen joka tietää päihteiden käyttäjät kuinka mestareita he ovat puhumaan...On tilanteita jotka eivät mene niinkuin pitäisi, ehkä siitä syystä kyseiset viramomaiset vaikenivat, koska aikoinaan puolsivat hoidossa olevan huumeiden käyttäjän puolia.

        Mutta loppu hyvin kaikki hyvin ja näin tuli ikävä kyllä todistetuksi viramomaistenkin virhe arviot, vaikkakin tässä tapauksessa lapset osa kärsijöitä. Totuus vain päihdeongelmaiset saavat lukuisia mahdollisuuksia eli aikoinani hävisin, kun isä puhui paremmin.

        Arvasinkin vastaavanlaista kommenttia ja tiedän vaikea ulkopuolisten ajatella ja hyväksyä, ettei minulla ole ollut, eikä ole ei päihdeongelmaa eikä muitakaan ongelmia, paitsi ex-mies. Kohta varmaan tulee kommentti: kannattais etukäteen miettii kenen kanssa lapsia tekee.

        käsitit väärin: en halunnut kritisoida, mutta ymmärrät varmaan, että aensin tulee mieleen että äidillä on pahija ongelmia jos hän ei joko halua , tai jos häneltä otetaan lapset.

        sen olen omasta kokoemuksesta huomannut (lapseni isä jonkunasteinen persoonallisuushäiriöinen) että lastensuojeluviranomaiset ovat ainakin täällä helsingissä puolueellisia isien puolesta, eikä äidin jaksamista (esim perheväkivaltatilanteessa) kukaan oikein mieti.

        oma kokemukseni on niin sanotusti taruakin ihmeellisempää, niin hullu täti on tuolla kampin lastensuojelussa töissä!

        teki virkavirheitä jne, ja on ilm. vieläkin virassaan, en enää ikinä hae apua viranomaisilta. olisivat varmaan ottaneet lapseni pois, jos olisivat pystyneet löytämään mitään virhettä tai vikaa musta.

        kyllä tämä mun mielestä on m,iesten maailma.


      • sama..
        edellisen vastauksen kirjoitti:

        käsitit väärin: en halunnut kritisoida, mutta ymmärrät varmaan, että aensin tulee mieleen että äidillä on pahija ongelmia jos hän ei joko halua , tai jos häneltä otetaan lapset.

        sen olen omasta kokoemuksesta huomannut (lapseni isä jonkunasteinen persoonallisuushäiriöinen) että lastensuojeluviranomaiset ovat ainakin täällä helsingissä puolueellisia isien puolesta, eikä äidin jaksamista (esim perheväkivaltatilanteessa) kukaan oikein mieti.

        oma kokemukseni on niin sanotusti taruakin ihmeellisempää, niin hullu täti on tuolla kampin lastensuojelussa töissä!

        teki virkavirheitä jne, ja on ilm. vieläkin virassaan, en enää ikinä hae apua viranomaisilta. olisivat varmaan ottaneet lapseni pois, jos olisivat pystyneet löytämään mitään virhettä tai vikaa musta.

        kyllä tämä mun mielestä on m,iesten maailma.

        arvaa mitä tämä minunkin tapaus kertoo Helsingistä.


    • ja noihin vastauksiin

      Niin tosiaankin ihmiset automaattisesti uskovat, että äidissä on jotain vikaa, jos lähivanhemmuus myönnetään isälle.
      Isyyden suojelu on todella valtaisaa kaikkialla pääkaupunkiseudulla.
      Itselläni on parhaillaan menossa taistelu vasten väkivaltaista isää, joka myös on siis jonkinmoinen narsistisen persoonan omaava.
      Kaikkeni yritän, että asiassamme käy hyvin. Toivottavasti sosiaalitoimi nöyrtyy myöntämään ongelman faktatiedon edessä, toivottavasti enää mitään vakavampaa ei tarvi sattua lapsilleni.
      Sosiaalityöntekijät ajattelevat yhtälöä kuinka lapsi parhaiten säilyttää tiiviin yhteyden molempiin vanhempiin.
      Hyvä äitihän pitää yhteyden lapsiinsa vaikkei saakaan lähihuoltajuutta.
      Väkivaltainen tai muuten ongelmainen isä sensijaan voi häippästä kuvioista, jos päätös ei ole hänelle edullinen.

    • puputex

      näkyykö subu vastasyntyneen veressä jos on käyttänyt raskauden aikana ja saako testata lasta ilman äidin suostumusta?kauanko subu näkyy jos reilu vuoden vetäny?kauan piri näkyy?

      • babyheroine

        tää on näitä pieniä mitkä ei huumeista tiie hölkästäkään mutta leikkii niin tietävää. jos niin oliskin et olis totta,ni ei kai vastausta täält oottais..eihän,vauva?


    • tipunen

      Sääliksi käy teikäläisten lapset.

    • Huumeäidit kuvottaa

      Sinulle Puputex: testaamista tuskin tarvitaan, sillä lapsellesi on tod.näk. tullut jo elämän mittainen ja pysyvä vamma! Sinua ajatellessa ei voi muuta, kun toivoa, että lapsesi huostaanotetaan mahdollisimman pian ja hän saisi jonkun uuden perheen, jossa häntä arvostetaan. Sinä voit minun puolestani vetää itsesi vaikkapa vessasta alas!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe