Onkohan jotain web-meseä, jossa voisi katsoa camilla lähetettyä kuvaa.
En pysty lataamaan koneelle meseä, joten "perinteinen" mese ei onnaa...
En tiedä vaikuttaako asiaan, ettei minulla ole koneessa camia, mutta toistaiseksi en ole löytänyt sellaista ohjelmaa, jossa voisin katsella camilla otettua kuvaa.
Web-mese ja cami?!?
5
3008
Vastaukset
- break-the-silence
löytyä. Yritin etsiä ja hahmotella vaikka mitä, mutta ainakaan minä en löytänyt.
Eli aloitetaas alusta.. et pysty lataamaan koneelle meseä? mikä käyttis/kone sulla on, XP?? minkä vuoksi et pysty lataamaan? kuinka vanha kone & käyttis?
Sillä ei ole mitään merkitystä, että onko tuota camia vai ei.- 'Kesäduunari'
Kiitos vastauksestasi!
Tällä kertaa ei ole merkitystä käyttiksellä tai muulla vastaavalla, koska ongelmana on käyttöoikeudet työkoneeseeni. En siis voi/saa ladattua koneelleni mitään ohjelmaa, enkä edes päivitystä. Tarvitsisin administratorin käyttöoikeudet, että saisin edes ladattua uusimman flash-playerin... - break-the-silence
'Kesäduunari' kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Tällä kertaa ei ole merkitystä käyttiksellä tai muulla vastaavalla, koska ongelmana on käyttöoikeudet työkoneeseeni. En siis voi/saa ladattua koneelleni mitään ohjelmaa, enkä edes päivitystä. Tarvitsisin administratorin käyttöoikeudet, että saisin edes ladattua uusimman flash-playerin...Tuopa on ongelma, juu. Saisitko adminin oikeudet vedoten johonkin tms..? entäpä jos kerrot administraattorille, että kone ei toimi kunnolla ja siihen pitää ladata uusimmat päivitykset yms (jospa se messengerikin tulisi samalla) :)
Kaikki noi nimenomaan webcamia näyttävät ohjelmat mitä olen löytänyt, pitää asentaa tavalla tai toisella koneelle. - 'Kesäduunari'
break-the-silence kirjoitti:
Tuopa on ongelma, juu. Saisitko adminin oikeudet vedoten johonkin tms..? entäpä jos kerrot administraattorille, että kone ei toimi kunnolla ja siihen pitää ladata uusimmat päivitykset yms (jospa se messengerikin tulisi samalla) :)
Kaikki noi nimenomaan webcamia näyttävät ohjelmat mitä olen löytänyt, pitää asentaa tavalla tai toisella koneelle.Kiitti vaan tosiaankin!
Ehkä en viitsi ruveta pummaamaan niitä admin oikeuksia tai päivityksiä... Ehkä tämä "ongelmani" on hienovarainen vihjaus työnantajaltani, että työpaikalla pitäisi ihan oikeastikin TEHDÄ TÖITÄ!!! :D
No joo, mutta kiitos kovasti kuitenkin! Ehkä jossain vaiheessa jostain löydän tai joku muu löytää konstin käyttää tuota camia, ilman että täytyy ladata jokin ohjelma.
- hullutyyppi..
mikä siis on cami onks se niinku toi koneen kamera vaii ?? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612