Web-mese ja cami?!?

'Kesäduunari'

Onkohan jotain web-meseä, jossa voisi katsoa camilla lähetettyä kuvaa.
En pysty lataamaan koneelle meseä, joten "perinteinen" mese ei onnaa...

En tiedä vaikuttaako asiaan, ettei minulla ole koneessa camia, mutta toistaiseksi en ole löytänyt sellaista ohjelmaa, jossa voisin katsella camilla otettua kuvaa.

5

3008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • break-the-silence

      löytyä. Yritin etsiä ja hahmotella vaikka mitä, mutta ainakaan minä en löytänyt.

      Eli aloitetaas alusta.. et pysty lataamaan koneelle meseä? mikä käyttis/kone sulla on, XP?? minkä vuoksi et pysty lataamaan? kuinka vanha kone & käyttis?

      Sillä ei ole mitään merkitystä, että onko tuota camia vai ei.

      • 'Kesäduunari'

        Kiitos vastauksestasi!

        Tällä kertaa ei ole merkitystä käyttiksellä tai muulla vastaavalla, koska ongelmana on käyttöoikeudet työkoneeseeni. En siis voi/saa ladattua koneelleni mitään ohjelmaa, enkä edes päivitystä. Tarvitsisin administratorin käyttöoikeudet, että saisin edes ladattua uusimman flash-playerin...


      • break-the-silence
        'Kesäduunari' kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi!

        Tällä kertaa ei ole merkitystä käyttiksellä tai muulla vastaavalla, koska ongelmana on käyttöoikeudet työkoneeseeni. En siis voi/saa ladattua koneelleni mitään ohjelmaa, enkä edes päivitystä. Tarvitsisin administratorin käyttöoikeudet, että saisin edes ladattua uusimman flash-playerin...

        Tuopa on ongelma, juu. Saisitko adminin oikeudet vedoten johonkin tms..? entäpä jos kerrot administraattorille, että kone ei toimi kunnolla ja siihen pitää ladata uusimmat päivitykset yms (jospa se messengerikin tulisi samalla) :)

        Kaikki noi nimenomaan webcamia näyttävät ohjelmat mitä olen löytänyt, pitää asentaa tavalla tai toisella koneelle.


      • 'Kesäduunari'
        break-the-silence kirjoitti:

        Tuopa on ongelma, juu. Saisitko adminin oikeudet vedoten johonkin tms..? entäpä jos kerrot administraattorille, että kone ei toimi kunnolla ja siihen pitää ladata uusimmat päivitykset yms (jospa se messengerikin tulisi samalla) :)

        Kaikki noi nimenomaan webcamia näyttävät ohjelmat mitä olen löytänyt, pitää asentaa tavalla tai toisella koneelle.

        Kiitti vaan tosiaankin!

        Ehkä en viitsi ruveta pummaamaan niitä admin oikeuksia tai päivityksiä... Ehkä tämä "ongelmani" on hienovarainen vihjaus työnantajaltani, että työpaikalla pitäisi ihan oikeastikin TEHDÄ TÖITÄ!!! :D

        No joo, mutta kiitos kovasti kuitenkin! Ehkä jossain vaiheessa jostain löydän tai joku muu löytää konstin käyttää tuota camia, ilman että täytyy ladata jokin ohjelma.


    • hullutyyppi..

      mikä siis on cami onks se niinku toi koneen kamera vaii ?? :DD

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1588
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1238
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      839
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe