Onkohan jotain web-meseä, jossa voisi katsoa camilla lähetettyä kuvaa.
En pysty lataamaan koneelle meseä, joten "perinteinen" mese ei onnaa...
En tiedä vaikuttaako asiaan, ettei minulla ole koneessa camia, mutta toistaiseksi en ole löytänyt sellaista ohjelmaa, jossa voisin katsella camilla otettua kuvaa.
Web-mese ja cami?!?
5
2953
Vastaukset
- break-the-silence
löytyä. Yritin etsiä ja hahmotella vaikka mitä, mutta ainakaan minä en löytänyt.
Eli aloitetaas alusta.. et pysty lataamaan koneelle meseä? mikä käyttis/kone sulla on, XP?? minkä vuoksi et pysty lataamaan? kuinka vanha kone & käyttis?
Sillä ei ole mitään merkitystä, että onko tuota camia vai ei.- 'Kesäduunari'
Kiitos vastauksestasi!
Tällä kertaa ei ole merkitystä käyttiksellä tai muulla vastaavalla, koska ongelmana on käyttöoikeudet työkoneeseeni. En siis voi/saa ladattua koneelleni mitään ohjelmaa, enkä edes päivitystä. Tarvitsisin administratorin käyttöoikeudet, että saisin edes ladattua uusimman flash-playerin... - break-the-silence
'Kesäduunari' kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Tällä kertaa ei ole merkitystä käyttiksellä tai muulla vastaavalla, koska ongelmana on käyttöoikeudet työkoneeseeni. En siis voi/saa ladattua koneelleni mitään ohjelmaa, enkä edes päivitystä. Tarvitsisin administratorin käyttöoikeudet, että saisin edes ladattua uusimman flash-playerin...Tuopa on ongelma, juu. Saisitko adminin oikeudet vedoten johonkin tms..? entäpä jos kerrot administraattorille, että kone ei toimi kunnolla ja siihen pitää ladata uusimmat päivitykset yms (jospa se messengerikin tulisi samalla) :)
Kaikki noi nimenomaan webcamia näyttävät ohjelmat mitä olen löytänyt, pitää asentaa tavalla tai toisella koneelle. - 'Kesäduunari'
break-the-silence kirjoitti:
Tuopa on ongelma, juu. Saisitko adminin oikeudet vedoten johonkin tms..? entäpä jos kerrot administraattorille, että kone ei toimi kunnolla ja siihen pitää ladata uusimmat päivitykset yms (jospa se messengerikin tulisi samalla) :)
Kaikki noi nimenomaan webcamia näyttävät ohjelmat mitä olen löytänyt, pitää asentaa tavalla tai toisella koneelle.Kiitti vaan tosiaankin!
Ehkä en viitsi ruveta pummaamaan niitä admin oikeuksia tai päivityksiä... Ehkä tämä "ongelmani" on hienovarainen vihjaus työnantajaltani, että työpaikalla pitäisi ihan oikeastikin TEHDÄ TÖITÄ!!! :D
No joo, mutta kiitos kovasti kuitenkin! Ehkä jossain vaiheessa jostain löydän tai joku muu löytää konstin käyttää tuota camia, ilman että täytyy ladata jokin ohjelma.
- hullutyyppi..
mikä siis on cami onks se niinku toi koneen kamera vaii ?? :DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013