Heips!
Tiedän, että oletetun ovulaation molemmin puolin nainen on hedelmällisimmillään. Kysymys kuuluukin: Jos harrastaa seksiä joka toinen päivä ja ovulaatio on esim. pe:na, niin onko sopiva meininki näin: seksiä edeltävät su, ti, to ja ainakin vielä la?! Vai pitäisikö oletetun ovulaatiopäivän aikana harrastaa seksiä? Jos ei siis ole täyttä varmuutta oviksen ajankohdasta?
Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän jatkuva jyystäminen, varsinkin kun mieheni on muutenkin ollut aina aika haluton seksipuuhiin. Eli meillä kerran viikossa on jo paljon seksiä! Ja nyt kai pitäis harrastaa harva se päivä, että sais lapsosen alulle!?
Ajattelin jossain vaiheessa ostaa ovulaatiotestejä, niin ehkä tuo liika suorittamispaine hieman helpottuisi. Ottaa vaan päähän, että viime ja tässä kierrossa miestä ei sitten kiinnostanut tippaakaan juuri niinä parina päivänä kuin mun mielestä olisi ollut ihanteellisin aika. Plääh! Sanoinkin jo ukolle, että jos ostan ovistikkuja, niin sitten se on annettava just silloin kun ne plussaa näyttävät, eikä mikään tekosyy kelpaa...
Vituttaa vaan tää yrittäminen ja tuntuu, ettei jaksais aina pettyä, kun menkat tulee.
Yksi hyvä kaveri sai kesäkuun alussa just vauvan ja toinen ilmoitti pari viikkoa sitten, että heille tulee toinen lapsi. Olen onnellinen heidän puolestaan, mutta silti mietityttää, miten tän vauvakuumeen sais jotenkin hillittyä. Jos se vaikka auttaisi?
SEKSIN
14
1704
Vastaukset
- C**
olen huomannu tavallaan saman asian eli tuntuu nyt että seksihalut on menneet ja et sitä tulee helposti harrastettua itseni osalta vaan "lapsenteko" mielessä.. mieheen ei kyllä vaikuta asia millään lailla, yhtä paljon haluu ku ennenki. Meillä seksiä on kyllä joka päivä, ollut aina, eli tuo puoli on aivan kunnossa, edelleen ;) ja sen vuoksi meidän ei tarvitse ajatella milloin on ovulaatio.. tosin sinä päivänä voi seksi maistua vaikka kaksi kertaa..
Tsemppiä kaikille jyystäjille!! ;) Huumoria täytyy olla myös mukana..- evian
Halut vaan parani entisestään, kun jätettiin pillerit pois :D Yllättäen miehellä ei ole muuttunut suuntaan tahi toiseen.. ;)
- Marianne^
evian kirjoitti:
Halut vaan parani entisestään, kun jätettiin pillerit pois :D Yllättäen miehellä ei ole muuttunut suuntaan tahi toiseen.. ;)
Meillä mies kyllä hyppää lakanoiden väliin, kun vaan sanon olevan otollinen ajankohta. Ei hän kuitenkaan mitään joka toista päivää ala "jyystämään" kuin harvoin.
Meilläkin suunnilleen on harjoitettu seksiä lauantaisin saunan jälkeen kerran viikossa (paitsi suhteen alkuaikoina).
Ajattelin turvautua ovistesteihin ja kokeilla aamulämpöjen mittailua. Olen ennen ollut erittäin aktiivinen seksin suhteen, mutta miehen haluttomuuden takia muuttunut koko ajan vähemmän halukkaaksi itsekkin. Miehelle olen sanonut, että turha mua syyttää jos lasta ei kuulu jos hän itse ei panosta asian eteen yhtään. evian kirjoitti:
Mullakin kävi niin, että kun pillerit jätti pois ja yrittämiset alkoi, niin halutkin parani aika huomattavasti. Voihan se olla, että ne pillerit on aikaisemmin vaikuttaneet, eikä ole aina haluttanut. Nyt välillä mua haluttaa jopa useammin ku mun miestä... :)
Ei ole ollut tunnetta "lasta tässä tehdään" höpsis... lapsia saadaan ja rakastelu on ihanaa... :D
Kertoja siis viikossa useampia, riippuen vähän haluista, joskus päivässäkin pari kertaa..cat86 kirjoitti:
Mullakin kävi niin, että kun pillerit jätti pois ja yrittämiset alkoi, niin halutkin parani aika huomattavasti. Voihan se olla, että ne pillerit on aikaisemmin vaikuttaneet, eikä ole aina haluttanut. Nyt välillä mua haluttaa jopa useammin ku mun miestä... :)
Ei ole ollut tunnetta "lasta tässä tehdään" höpsis... lapsia saadaan ja rakastelu on ihanaa... :D
Kertoja siis viikossa useampia, riippuen vähän haluista, joskus päivässäkin pari kertaa..niin siis yritystä on takana jo puoli vuotta... hieman masentaa sen suhteen, mutta ei vaikuta millään tavalla meidän seksin määrään tai laatuun. Mielestäni on ihan sama harrastaako seksiä ehkäisyn kanssa vai niin että on lapsi toiveissa. Mitä se muka muuttaa?! Mun mies on vaan innoissaan ja kysyy monesti ovulaatiosta jne..
Nyt vaan jatkatte seksielämää normaalisti ja voithan sitten ovulaation aikaan yrittää saada miestäsi seksiin, vaikkapa vähän villimmällä tavalla tai vihjailet sille, että olis liukkaat paikat tms. Vähän mielikuvitusta peliin!!- kirjoittaja
cat86 kirjoitti:
niin siis yritystä on takana jo puoli vuotta... hieman masentaa sen suhteen, mutta ei vaikuta millään tavalla meidän seksin määrään tai laatuun. Mielestäni on ihan sama harrastaako seksiä ehkäisyn kanssa vai niin että on lapsi toiveissa. Mitä se muka muuttaa?! Mun mies on vaan innoissaan ja kysyy monesti ovulaatiosta jne..
Nyt vaan jatkatte seksielämää normaalisti ja voithan sitten ovulaation aikaan yrittää saada miestäsi seksiin, vaikkapa vähän villimmällä tavalla tai vihjailet sille, että olis liukkaat paikat tms. Vähän mielikuvitusta peliin!!Masennuin melkein entisestään lukiessani teidän viestejä. Meillä ei seksiä olla harrasteltu kovin usein. Syynä miehen haluttomuus. Omatkin halut on hieman hiipuneet vuosien saatossa. Mutta nyt kun sit tarttis vähän olla aktiivisempi, että harrastelis oviksen aikaan, niin ei sit onnistu ei millään...
Tuntuu niin pahalta, kun itse haluaisin useammin, mutta toinen ei. Miehenikin haluaa lapsia, muttei näytä olevan kovin kiinnostunut panemaan niitä alulle.
Mietinkin jo hetken verran eroa ja sitä onkohan mieheni jotenkin outo, piilohomo tai jotain? Olen normaalipainoinen, monenmielestä nättikin ja moni mies kyllä varmaan huolisi... Mutta ei oma! Tilanne on ollut päällä jo noin 4 vuotta. Alkuaikana 9 kk (ennen yhteenmuuttoa) seksiä oli useammin ja kiihkeämpänä, muuton jälkeen satunnaisesti ja aina mun aloitteesta.
Ikää alkaa olla, joten en tiedä, pitäisikö heittää ukko pois, vai ottaa riski ja tosissaan tehdä lapsi, jonka vanhemmet myöhemmin ehkä eroavat seksinpuutteen vuoksi. Höh! :( - C**
kirjoittaja kirjoitti:
Masennuin melkein entisestään lukiessani teidän viestejä. Meillä ei seksiä olla harrasteltu kovin usein. Syynä miehen haluttomuus. Omatkin halut on hieman hiipuneet vuosien saatossa. Mutta nyt kun sit tarttis vähän olla aktiivisempi, että harrastelis oviksen aikaan, niin ei sit onnistu ei millään...
Tuntuu niin pahalta, kun itse haluaisin useammin, mutta toinen ei. Miehenikin haluaa lapsia, muttei näytä olevan kovin kiinnostunut panemaan niitä alulle.
Mietinkin jo hetken verran eroa ja sitä onkohan mieheni jotenkin outo, piilohomo tai jotain? Olen normaalipainoinen, monenmielestä nättikin ja moni mies kyllä varmaan huolisi... Mutta ei oma! Tilanne on ollut päällä jo noin 4 vuotta. Alkuaikana 9 kk (ennen yhteenmuuttoa) seksiä oli useammin ja kiihkeämpänä, muuton jälkeen satunnaisesti ja aina mun aloitteesta.
Ikää alkaa olla, joten en tiedä, pitäisikö heittää ukko pois, vai ottaa riski ja tosissaan tehdä lapsi, jonka vanhemmet myöhemmin ehkä eroavat seksinpuutteen vuoksi. Höh! :(en tiedä että kestäisinkö itse tuollaista tilannetta.. tykkään kuitenkin seksistä ja ilman sitä mielestäni parisuhde ei toimi niinkuin sen pitäisi toimia. Huom, tämä on minun mielipiteeni. Omilla ystävilläni on samoja ongelmia kuin sinulla, ja ovat myös tavallaan "kateellisia" meille ja olenkin aina sanonut heille että seksiin pitää tosiaan panostaa, ei se muuten parane. Mutta mikäli tekee töitä sen eteen (romantiikkaa,hierontaa, välineitä ym...) ja tuntuu ettei seksi ole vieläkään sellaista kuin pitäisi niin sitten siihen tilanteeseen pitää tyytyä tai sitten etsiä ihminen jonka kanssa se on mahtavaa!! Itse kerran eronneena ja tällä hetkellä uudelleen naimisissa ja voin sanoa että joskus vaihtamalla paranee!!
- evian
Marianne^ kirjoitti:
Meillä mies kyllä hyppää lakanoiden väliin, kun vaan sanon olevan otollinen ajankohta. Ei hän kuitenkaan mitään joka toista päivää ala "jyystämään" kuin harvoin.
Meilläkin suunnilleen on harjoitettu seksiä lauantaisin saunan jälkeen kerran viikossa (paitsi suhteen alkuaikoina).
Ajattelin turvautua ovistesteihin ja kokeilla aamulämpöjen mittailua. Olen ennen ollut erittäin aktiivinen seksin suhteen, mutta miehen haluttomuuden takia muuttunut koko ajan vähemmän halukkaaksi itsekkin. Miehelle olen sanonut, että turha mua syyttää jos lasta ei kuulu jos hän itse ei panosta asian eteen yhtään.Ettekö siis harrasta seksiä muuten kuin lapsensaantitarkoituksessa? Enpä yhtään ihmettele, että miehen halut on vähentyneet.. Vaikka kuinka paljon lasta haluaisi, ei sen "teko" saa (lue: ei pitäisi olla) olla pakkopullaa kenellekään.
- evian
cat86 kirjoitti:
Kertoja siis viikossa useampia, riippuen vähän haluista, joskus päivässäkin pari kertaa..minäkin, eli kai ne pillerit on sitten jotenkin vähentänyt haluja vaikken sitä niitä popsiessa ainakaan itse koskaan huomannut (mies taas ei voi aiemmasta tietää, kun söin pillereitä jo kun tavattiin). Nyt kyllä ukkokin välillä yrittää toppuutella, mutta eipä tunnu tosissaan hirveesti hanttiin laittavan ;)
Nyt lomalla ollaan rakasteltu jopa vähemmän kuin normaaliarkena kun tuo remppailu vie suunnilleen kaiken ajan ja myöhään illalla/yöllä sitä vaan kaatuu väsyneenä sänkyyn ja suoraan nukkumatin luo.. Onneksi on kuitenkin vapaat aamut, eipä oltukaan aikoihin rakasteltu heti aamutuimaan ;D - evian
C** kirjoitti:
en tiedä että kestäisinkö itse tuollaista tilannetta.. tykkään kuitenkin seksistä ja ilman sitä mielestäni parisuhde ei toimi niinkuin sen pitäisi toimia. Huom, tämä on minun mielipiteeni. Omilla ystävilläni on samoja ongelmia kuin sinulla, ja ovat myös tavallaan "kateellisia" meille ja olenkin aina sanonut heille että seksiin pitää tosiaan panostaa, ei se muuten parane. Mutta mikäli tekee töitä sen eteen (romantiikkaa,hierontaa, välineitä ym...) ja tuntuu ettei seksi ole vieläkään sellaista kuin pitäisi niin sitten siihen tilanteeseen pitää tyytyä tai sitten etsiä ihminen jonka kanssa se on mahtavaa!! Itse kerran eronneena ja tällä hetkellä uudelleen naimisissa ja voin sanoa että joskus vaihtamalla paranee!!
Kyllä minustakin seksi kuuluu hyvään ja toimivaan parisuhteeseen. Joskus sitä on enemmän, joskus vähemmän ja laatukin vaihtelee, mutta sitä on kuitenkin oltava.
Marianne^ kirjoitti:
Ajattelin turvautua ovistesteihin ja kokeilla aamulämpöjen mittailua. Olen ennen ollut erittäin aktiivinen seksin suhteen, mutta miehen haluttomuuden takia muuttunut koko ajan vähemmän halukkaaksi itsekkin. Miehelle olen sanonut, että turha mua syyttää jos lasta ei kuulu jos hän itse ei panosta asian eteen yhtään.Meillä helteet ovat hiljentäneet seksielämää entisestään. Ei kyllä olla lapsentekohommissa vielä, mutta tämä seksikysymys on itsellekin hieman arka... Meillä minä olen aktiivisempi ja tarvitsen enemmän (seksiä/läheisyyttä) kuin mieheni. Nyt ei kyllä itsekään ole haluttanut, kun on ollut helteitä.
Meillä yhteistä historiaa takana 6 vuotta ja kyllä seksin määrä on vähentynyt alkuajoista huomattavasti. laatu sen sijaan on parantunut! =). Vaikka ei vielä lapsienteko ajankohtainen olekaan, olen miettinut miten seksin määrää saisi lisättyä oikeisiin aikoihin ja miten toisaalta välttyisimme siltä, että seksistä ei tulisi pakkopullaa tms.
No, minun ei pidä valittaa, pitää ottaa itseään niskasta kiinni ja puhua tai muuten yrittää virittää se seksielämä paikoilleen. En kyllä itse vaihtaisi miestäni niistä syistä, mitä ap. on miettinyt. Usein silti on niin, että ongelmat lisäävät ongelmia... Tsemppiä kuitenkin kaikille!
- pikki-vaimo
Me harrastetaan jo pv seksiä 1-3 kertaa.Meille seksi ei ole pelkkää vauvan tekoa,pidämme sen kivana taka ajatuksena.Minäkin olen laskenut ovulaatiot yms yms mutta me ei kalenteria kytätä,se tulee sitten kun tulee.Ei kannata ottaa paineita,harvoin se ekasta yrityksestä tärppää.Plussa onnea sinne suuntaan!
- kirjoittaja
Joo, mukavaa, että te muut saatte munaa usein! Pointtina nyt kuitenkin oli se, että meillä saattaa helposti olla 2-3 vkon taukojakin seksin harrastelussa. Nyt ollaan harrasteltu ehkä vähän enemmän, mutta kyllä se on ollut sellaista nosto pisto ravistus-meininkiä. Eli ei hirveästi nappaa, kun ukkoa ei nappaa. Ja ukko on kaksi vikaa kiertoa ollut juuri silloin (oletetun ovulaation aikaan)nihkeänä...
Eli se alkuperäinen kysymys: miten sijoittaa ne yhdynnät ovulaation ympärille? Miten saisi parhaan hyödyn irti? Eli milten saisi itsensä todennäköisimmin raskaaksi? Taidan ostaa ensi kiertoa varten ovistikkuja, jotta maksimoin yrityksen.
P.S. Mieheni on erittäin suorituskeskeinen ihminen, noin muutenkin, joten ehkä se on yksi syy seksin konemaisuuteen... - evian
kirjoittaja kirjoitti:
Joo, mukavaa, että te muut saatte munaa usein! Pointtina nyt kuitenkin oli se, että meillä saattaa helposti olla 2-3 vkon taukojakin seksin harrastelussa. Nyt ollaan harrasteltu ehkä vähän enemmän, mutta kyllä se on ollut sellaista nosto pisto ravistus-meininkiä. Eli ei hirveästi nappaa, kun ukkoa ei nappaa. Ja ukko on kaksi vikaa kiertoa ollut juuri silloin (oletetun ovulaation aikaan)nihkeänä...
Eli se alkuperäinen kysymys: miten sijoittaa ne yhdynnät ovulaation ympärille? Miten saisi parhaan hyödyn irti? Eli milten saisi itsensä todennäköisimmin raskaaksi? Taidan ostaa ensi kiertoa varten ovistikkuja, jotta maksimoin yrityksen.
P.S. Mieheni on erittäin suorituskeskeinen ihminen, noin muutenkin, joten ehkä se on yksi syy seksin konemaisuuteen...vähän siltä, että miehesi ei ehkä olekaan ihan yhtä valmis lapsen (mahdolliseen) tuloon kuin sinä.
Kysyit miten saat parhaan hyödyn irti. No tietenkin ajoittamalla seksin ovulaation aikaan, mitä varten sinun tietysti täytyy ensin selvittää milloin ovuloit. Usein sanotaan, että joka toinen päivä on parempi kuin ihan joka päivä. Tiedä sitten..??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392