surkeat ps3-pelit

kuraa!

ps3:n yksinoikeuspelit ovat olleet täyttä paskaa ja multiplattaritkin ovat parempia PC:llä ja/tai xboxilla.

siis kysymys kuuluukin: milloin PS3:lle ilmestyy ensimmäinen hyvä peli?

9

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhteyttäjä

      Lokakuussa 2007 GRAND THEFT AUTO: NEW YORK iskee kuin miljoona volttia.

      • kiitos Sonyn

        GTA4:n julkaisu jouduttiin PS3:n "teknisten ongelmien" vuoksi siirtämään kauas vuoteen 2008, myös Xbox360-version, joka oli hienosti aikataulussaan lokakuun julkaisuun.

        Tässä taas nähdään kuinka kaikki joutuvat kärsimään PS3:n tehonpuutteen ja Sonyn huonojen teknisten ratkaisujen vuoksi.


      • HIHIHIHHII

        HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!!


      • ..todisteita...
        kiitos Sonyn kirjoitti:

        GTA4:n julkaisu jouduttiin PS3:n "teknisten ongelmien" vuoksi siirtämään kauas vuoteen 2008, myös Xbox360-version, joka oli hienosti aikataulussaan lokakuun julkaisuun.

        Tässä taas nähdään kuinka kaikki joutuvat kärsimään PS3:n tehonpuutteen ja Sonyn huonojen teknisten ratkaisujen vuoksi.

        ...:D. Ei mikään yllätys. Xbox faneilla alkaa jo keinot loppua kesken. No ei se kato mitään. Aina ehtii ostaa PS3:n koska sillä on sentään pidempi elinikä kuin 2v välein ilmestyvällä boxilla.

        Kuka idiootti ostaa laitteen josta tietää 100% olevan viallisia ja paskaksi menee melkein 40%. Siis melkein puolet. Kyllä saa olla harvinaiset tyhmä. Vai mitä?

        Vertauksen vuoksi menet kauppaan ostamaan pölynimurin ja myyjä sanoo että tästä mallista hajoaa 40% ja jokaisessa on valmistusvirhe. Ostaisitko sen vai valitsisitko toisen mallin?...aivan :D


      • vrock
        kiitos Sonyn kirjoitti:

        GTA4:n julkaisu jouduttiin PS3:n "teknisten ongelmien" vuoksi siirtämään kauas vuoteen 2008, myös Xbox360-version, joka oli hienosti aikataulussaan lokakuun julkaisuun.

        Tässä taas nähdään kuinka kaikki joutuvat kärsimään PS3:n tehonpuutteen ja Sonyn huonojen teknisten ratkaisujen vuoksi.

        X360 version kanssa on myös ollut ongelmia. GTA IV on mm. vaikea saada mahtumaan vanhentuneelle dvd formaatille.


      • Ei X360
        vrock kirjoitti:

        X360 version kanssa on myös ollut ongelmia. GTA IV on mm. vaikea saada mahtumaan vanhentuneelle dvd formaatille.

        xbox360-version pelikuvaa on nähty ja sitä on demottu jopa toimittajille.

        Entäpä PS3-versio? Ei ole näkynyt ENSIMMÄISTÄKÄÄN kuvaruutukaappausta. Miksiköhän?


      • ...on nähty...
        Ei X360 kirjoitti:

        xbox360-version pelikuvaa on nähty ja sitä on demottu jopa toimittajille.

        Entäpä PS3-versio? Ei ole näkynyt ENSIMMÄISTÄKÄÄN kuvaruutukaappausta. Miksiköhän?

        ...vain yksi linkki todisteena joka tuli jostain pelifirman sivuilta ja se kertoi AINOASTAAN sen asian että peliä ei saada mahtumaan Xboxin DVD:lle. Tähän todisteeseen me kaikki uskomme siihen asti kunnes tulee muuta infoa boxista. Sääli että Mikrosoft säästi blurayssa eikä laittanut isompaa asemaa koneeseen mutta näillä on mentävä. Ehkä seuraavassa konsolissa.

        Ja itse pelistä sen verran että oli demossa harvinaisen rumaa grafiikkaa. Ja tästä ollaan varmaan kaikki samaa mieltä. Rockstar eikä kukaan muukaan saisi enää noin surkeaa grafiikkaa laittaa näytille nextgen konsoleille. Vaikka olihan gta:n aikaisemmatkin pelit rumia ja röpöisiä verrattuna esim GOW:iin ja R&C:iin.


      • todellakin
        HIHIHIHHII kirjoitti:

        HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!! HIHIHIHIHHHIIII!!! HOHHOHOO!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA!!!

        Jollain näköjään ollu sormi perseessä :D


      • heh heh hee!
        ...on nähty... kirjoitti:

        ...vain yksi linkki todisteena joka tuli jostain pelifirman sivuilta ja se kertoi AINOASTAAN sen asian että peliä ei saada mahtumaan Xboxin DVD:lle. Tähän todisteeseen me kaikki uskomme siihen asti kunnes tulee muuta infoa boxista. Sääli että Mikrosoft säästi blurayssa eikä laittanut isompaa asemaa koneeseen mutta näillä on mentävä. Ehkä seuraavassa konsolissa.

        Ja itse pelistä sen verran että oli demossa harvinaisen rumaa grafiikkaa. Ja tästä ollaan varmaan kaikki samaa mieltä. Rockstar eikä kukaan muukaan saisi enää noin surkeaa grafiikkaa laittaa näytille nextgen konsoleille. Vaikka olihan gta:n aikaisemmatkin pelit rumia ja röpöisiä verrattuna esim GOW:iin ja R&C:iin.

        Epätoivoista selittelyäsi olisi helpompi uskoa, mikäli olisimme nähneet edes yhden kuvaruutukaappauksen pelin PS3-versiosta, mutta kun niitä ei ole, Eipä tietenkään, koska peliä ei saatu toimimaan PS3:lla ja PS3-version koodikanta on levällään kuin jokisen eväät.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3188
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1132
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      668
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      615
    Aihe