Olen pohtinut lähteväni sunny beachille.. Mutta olen (ainakin tätä palstaani lukiessani) havainnut, että monilla on huonoakin sanottavaa kyseisestä paikasta.
Olen ollut muutaman kerran Alanyassa ja pitänyt paikasta.
Kysyisinkin nyt (te jotka olette käyneet sekä SB:llä että Alanyassa), onko SB:n meno minkälaista verrattuna Alanyaan? Plussat ja miinukset? Kumpi paikka on parempi? Ymmärrän toki, että näkökulmat ja mielipiteet ovat hyvin subjektiivisia..
SB vs Alanya
3
605
Vastaukset
- tuolla jossain
Eipä sitä ehdotonta totuutta ole. Olen käynyt molemmissa enkä oikein pitänyt kummastakaan paikasta. Onhan ne paikkoina erilaiset,SB on pieni hotellikylä ja A oikea turkkilainen kaupunki.
Riippuu mitä haluaa tehdä, rannalla löhöilyyn SB istuu kuin keppi käteen, on parempi kuin A. Bilettämisestä en osaa sanoa mitään, ei oo mun lomaharrastus.
SB:ltä ei oikein pääse mihinkään retkille eikä reissuun eikä siellä ole Nessebaria ja Bourgasia lukuunottamatta juuri nähtävyyksiä. Kosketukset paikallisiin jää hotlan henkilökunnan varaan.
Mutta jos kerta olet Alanyassa jo käynyt niin miksi et välillä katselisi jo jotain muuta, olipa se parempaa tai huonompaa.- meri15
Kyllä Alanya on paljon parempi, siisti kohde, paljon nähtävyksiä ja ihmiset erittäin kivoja.
SB on myös ok, Mielestäni Bulgaria on halvempi kohde, mutta ei paljon nähtävyksiä ja ruoka ei ole niin hyvä kuin TUrkissa! - s.b ja a
Molemmissa olen nyt sitten käynyt! Kävin muutaman kerran a.ssa mutta halusin katsoa mikä tämä julkkis paikka on ja...molemmissa on hyvät ja huonot puolet mutta ei niissä mitään niin järisyttävää eroa ole. Molemmissa saat olla rauhassa tai säpinässä voi ihan itse valita. Myyntitavarat ovat samat mutta bulgariassa on sitten halvempaa.Ruoka molemmissa hyvää ja meri aivan samantasoinen. a.ssa oli minusta enemmän suomalaisia en tiedä voin olla väärässäkin mutta kun en yö mellakointia harrasta niin en kuullut mikä kukko kovimpaan kiekui mutta päivällä en kauheasti suomea kuullut.Paikallisiin tutustuin molemmissa maissa samanverran eli en juuri ollenkaan Tosin lapsemme oli niin kovia juttelemaan vieraille että tuli muutama lähempi tuttavuus ihan paikallisten kanssa.(puhuuvat siis venäjää siellä tosi hyvin, olemme kaksikielisiä ja lapset innostuivat höpöttämään)Kannattaahan sun ihan kokemuksena kokeilla kun nuo matkan hinta tai muutkaan erot ei tosiaan kauhean suuria ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17513388
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1585483Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454910Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska402833Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1282032Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1191783Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3711693Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1371515