missing you.

memory-

jepjep... viimeistä lomapäivää viedään.

Mua on mietityttänyt tässä puolen vuoden aikana eräs ihminen. Aluksi tiesin vain hänen nimesä, sitten kuulin opiskelupaikan (olemme samasta harrastuksesta ja harrastuksemme on hänen paikkakunnallaan) sekä iän, ja tänään sain selvitettyä sukunimen, ja sitä kautta puhelin numeron, sekä tarkan sijainnin.
Koko puolen vuoden oon yrittänyt selvittää kaikkea hänestä, mutta vasta nyt sain tiedot käsille. (mun sydän on pakahtumaisillaan siihen ihmiseen :( ) Ongelmana vaan on, että en ole nähnyt kyseistä henkilöä varmaan neljään kuukauteen (ja olen uskonut että intti on syynä tähän, kun siis hän on 18-19v), enkä tiedä onko hänellä tyttöystävää juuri enkä mitään muitakaan tuollaisia ''henkilökohtaisia'' tietoja.
Elikkäs tänään saamani puhelin numero jää luultavasti vain kukoistamaan kännykkäni nimilistaan ? Uskon että hän tietää nimeni, on sitä sen verran toitotetty harjoituksissa :D .
Mutta mitä muka tekisin hänen numerollaan?
Mitä järkeä mun olis tekstata/mitä järkevää voisin tekstata? Emme ole paljoakaan puhuneet ym. mutta mä vaan oon tuntenut mun sisälläni sellasen leimahduksen, eikä se oo hävinnyt tässä puolentoista vuoden aikana. Meillä on ollut sellasta outoa juttua, siis ''katseita'' ja jotenkin aistimuksia, äh en osaa selittää :( .
Mä en tiedä siitä, mut mä ajattelen häntä joka päivä ja ilta. Olen innoissani koulun alusta vain siksi, että ihmiset palaavat taas ruotuunsa ja näin ollen käymään taas harrastuksissaan.
Joten ehkä hänkin palaa kohta taas näkymiin?
Epätoivoista ajatteluako. jaksan silti uskoa vielä, että tulen näkemään hänet. Mut odotus saa mut kärsimään :'( mitä teen, vai teenkö mitään.
Tiedän että lopullisen päätöksen teen tietysti itse, mutta haluaisin kuulla toisten ihmisten ajatuksia.

10

608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shinene

Jos sydän on pakahtumaisillaan niin kannattaahan sille asialle jotain tehdä. Itse ainakin olisin koko loppuelämäni vihainen itselleni jos en mitään uskaltaisi tehdä. Eli laittaisin sille jotain viestiä...aluksi vaikka jotain ihan sellaista mikä ei liity mihinkään ihastumiseen tai muuhun. Kyselet kuulumisia ja että miks ei ole ollut harjoituksissa/ ei ole näkynyt jne... Aika usein (ainakin itse osaan) pystyy hahmottamaan muutamista tekstiviesteistä, että onko toinen huomannut minut ja että onko yhtään kiinnostunut. Jos vaikuttaa että ei ole kovin vastahakoinen niin myöhemmin voit ehdottaa että näkisitte jossain muissa merkeissä kun harjoitusten. Muista, että vaikka kuinka elokuvissa ja oikeassa elämässäkin pojat uhoavat ja arvostelevat tyttöjen ulkonäköä ja muuta niin kuitenkin pohjimmiltaan hekään ei ole niin...miten sen nyt sanoisi...vaativia tai "koviksia"(kyl sä tajuut). Ja useampi poika kuin kuvittelet on paljon arempi kun antaa olemuksellaan ymmärtää.

Toivottavasti noista nyt edes jotain apua oli. Koitin vaan nuoren miehen näkökulmasta miettiä hieman.

• memory-

kiitti! toi parans kummasti mun ajatuksia ^^
      ehkä laittaisin sille vielä tänään jonkinlaisen viestin *paniikki* XD :)

• :PPP

Et sinä sillä viestin lähettämisellä mitään ainakaan häviä... :) Rohkeesti vaan. Minä ainakin olisin onnessani tuollaisesta yllätysviestistä, vaikka olisinkin jo varattu.

• memory-

totta :) mut mua vähän ''nolottaa'' varmasti sen seuraavan kerran kun nään sen kasvotusten. :S
      anyway, oon lähettämässä sille just viestiä O.O''
      oon ihan täpinöissäni xD

• filippa k

NO ET TODELLAKAAN LÄHETÄ ENNEN KUN POIKA ON ITSE ANTANUT NUMERONSA HENKILÖKOHTAISESTI.
        toi on niinku ehkä ahistavinta mitä voi tehdä.
        Ottaa selville toisen sukunimi ja sitten osoite ja puh. numero.
        Itselläni eräs poika oli näemmä tehnyt niin ja alkanut soitella jos voisin alkaa seurustella tai lähteä edes elokuviin hänen kanssaan. En siis ollut koskaan edes puhunut hänelle, muutaman kerran olin koulussa nähnyt. ahdistuin siitä todella pahasti ja inhottaa että ihmiset tekee tollaista

• Lumiaa
        filippa k kirjoitti:

NO ET TODELLAKAAN LÄHETÄ ENNEN KUN POIKA ON ITSE ANTANUT NUMERONSA HENKILÖKOHTAISESTI.
        toi on niinku ehkä ahistavinta mitä voi tehdä.
        Ottaa selville toisen sukunimi ja sitten osoite ja puh. numero.
        Itselläni eräs poika oli näemmä tehnyt niin ja alkanut soitella jos voisin alkaa seurustella tai lähteä edes elokuviin hänen kanssaan. En siis ollut koskaan edes puhunut hänelle, muutaman kerran olin koulussa nähnyt. ahdistuin siitä todella pahasti ja inhottaa että ihmiset tekee tollaista

Jossain maarin samaa mielta filippa k:n kanssa.
        (Oon pahoillani, etta mulla ei toimi kaikki kirjaimet, englannissa kun ei oo..)
        Korkeintaan yhden viestin voit laittaa pojalle, mutta jos han ei ilmaise selvasti kiinnostustaan, anna olla. On todella ahdistavaa vastaanottaa viesteja ihmiselta, josta ei ole kiinnostunut. Itse luulen, etta poika ei ole edes huomannut sua kunnolla (sorry!), eika ole tippaakaan kiinnostunut. Poika olisi kylla selvittanyt sun numeron (kysyny sita sulta tms), jos olisi kiinnostunut..

Muista, enintaan yksi viesti!

• memory-

lähetin eilen viestin, hän vastasi ihan asiallisesti että viettää kesälomaa jne. mutta tästä viikosta eteenpäin palautuu normaaliin ruotuun. Noh.. sössin tietenkin koko jutun heti alkuunsa. Vittu että voin olla tyhmä.
      Mun piti lähettää vain normaali viesti (ja tietysti vastata jotai vielä siihen, kun hän vastaa ensimmäistä kertaa minulle) ja näin ollen vastasinkin kun hän kysyi jotain harjoitus päivistä. Sitten kerroin hänelle ne päivät, ja odotin että olisi kuulunut viesti 'kiitos.' tai vastaavaa johon olisi ollut helppo lopettaa.
      Laitoin sitten 15 min päästä pienen lisäyksen paikasta ym. koska en uskonutkaan hänen muistavan/tietävän paikan muuttuneen kesän ajaksi, ja tyrkäytin sitten viestiin et onko sulla messengeriä ym. vai tavoittaaks kännykästä jos tulee asiaa. Noh, ei kuulunut sitten mitään 'ok' vastausta edelleenkään niihin ajan ja paikan kertomuksiin, mutta hän lähetti kuitenkin että kännykäst saa kiinni ja ei se oikeen muuta käytä. Nohh.. ajattelin sitte jättää sen siihen, enkä vastata mitään, mutta parin tunnin päästä kello oli 12 ja seuraavana päivänä koulua, joten menin jo nukkumaan päin.
      En saanut unta seuraavaan tuntiin, joten en todellakaan tiedä miksi, miksimiksimiksi.. menin laittamaan hänelle yhdeltä viestin 'okei :)' .
      Vitun törppö oon.. meen nyt herättämään jossain yhden aikaa jollain vitun tyhmällä viestillä johonkin vittumaisimpaan aikaan et ok.
      No siskonipa kerto sitten kun sattui näkemään hänet jossain vaiheessa heti seuraavana päivänä, että hän oli udellut miten olin saanut hänen numeronsa. No tietty se sitten möläytti jotain 020202 - numeropalvelusta ym... hiton noloa.
      ja sanoi vielä siskolleni että sai multa viel tekstarin yhdenki aikaa ja heräs siihen jne jne (ehkäpä vähän ärsyyntyi siitä tai jotain en tiedä kun en ollut kuulemanna äänen sävyä ja ilmettä, mutta pelkään pahinta)... tunnen oloni täysin mäntiksi.
      Olen i d i o o t t i. nyt hän sitten on palannut kuvioihin ja itse en enää kehtaisi.
      huoh kun oon niin paska ettei oo tosikaan. Meen heti ryssimään koko jutun, sisko sano et unohda tollanen pikku viesti juttu vaan äläkä sitä itke, mut mä en voi olla häpeemättä ja vuodattamatta kyyneliä. Olen täys kusipää.
      Miksen voinut vain olla laittamatta mitään!?
      Kaikki ois ihan simppelii ellen oli menny ryssii koko juttuu ihan ennen kun ehdin ees puhua sen kanssa.

Voinko muka enää koskaan edes katsoa häneen?
      jättäydynkö poies harrastuksesta, vaikka juuri minä itse hänelle vihjailin et voisi palata taas mukaan. Mua hävettää suuresti. Oon varmaan senkin mielestä ärsyttävä tollo ja mitenhän sekin reagoi ku näkee mut ensimmäisen kerran pitkään aikaan viel tällä viikolla? jos nyt kehtaan edes mennä harjoituksiin enää..
      :(

• Poitsuliini.

Tottakai jatkat elämääs entiseen malliin. :) seuraavalla kerralla voisit laittaa hänelle viestin, jossa kerrot tunteistas häntä kohtaan ja pyydät, että hän vastaisi siihen jollain tavalla.

Ja mitä pelkäät? Tuskin tämä poika viesteistäsi alkaa kenellekään kertoilemaan.

• memory-

niin no.. mietinkin tässä että miksi ''pelkään'' niin paljon jotain. en ees tiedä kunnolla mitä.
      on tää vaan jotenkin niin vaikeaa.
      En kyllä vähään aikaan uskaltaudu laittamaan mitään viestii, sen jälkeen ku lähetin sen viestin sillon yöllä...
      kait se on pakko uskaltautuu harjoituksiin ja koittaa olla normaalisti ja annan ajatusten lepää ja kattoa mitä aika tuo tullessaan.
      hitto.. kerrankin ku luulin tekeväni jotain oikein. noh.. toivottavasti hän laski sen vielä ihan vain frendeilyksi eikä heti miksikään tuputtajaksi tai kaikkien asioiden urkkijaksi :(
      tuntu pahalta ku yks tossa vastaski et hän on ollut/ olisi ahdistunut tuollaisesta. en haluu satuttaa häntä, mut miks sit aina tyrin. äää en vaan tiedä miten käyttäytyy seuraavan kerran..
      *sad* miks kukaan täysjärkinen ei tykkää musta.

• myöskin möhliny ja oppinu

Jatka elämääsi ehdottomasti samaan malliin, ja näytä hänelle että olet vahva ja ettet kaadu vaikka hän ei haluaisi seurustella kanssasi.
        Myöhemmin voit vaikka vitsailla hänen kanssaan tekstarimöhläilystä. Ei se ole niin vakavaa, vaikka aluksi se siltä tuntuu.

Jos olisin ehtinyt neuvomaan ennen kuin aloit tekstailemaan, olisin sanonut että soita hänelle tekstareiden sijaan. Puhelimessa välittyy enemmän tunnetta kuin tekstareilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      56
      2950
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2711
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2431
    4. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2269
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1928
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1549
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1473
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      105
      1235
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1203
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1060
    Aihe