MISSÄ ON SAAB 99 TURBO RALLIAUTO???

AUTO HUKASSA!!!

ONKO KENELLÄKÄÄN TIETOA MISSÄ MAHTAIS OLLA SAAB 99 TURBO RALLIAUTO, VÄRILTÄÄN VALKOINEN, KORIN ALAOSASSA KOLME ERISÄVYISTÄ SINISTÄ RAITAA.

AUTOLLA AJETTIIN JYVÄSKYLÄN SUURAJOISSA 1984.

AUTO MYYTIIN ETELÄ-SUOMEEN NIIHIN AIKOIHIN.

JOS SIIS TIEDÄT JOTAIN KO. AUTOSTA TAI TEKNIIKASTA NIIN LAITAPPA VIESTIÄ.

KAIKKI TIEDOT KIINNOSTAA.

7

2607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harri344

      Jos kyse on siitä Jarmo Toivosen ajamasta yksilöstä niin pelkään pahoin että se ei ole myytävänä. Auto on tallessa Pohjois-Helsingissä. Paremmassa kunnossa kuin uutena. Mutta jos haluat yrittää niin kerro.

      • AUTO HUKASSA!!!

      • AUTO HUKASSA!!!

        ... joka tapauksessa laita yhteystietoja tulemaan niin kerron miksi se kiinnostaa.


    • Harri344

      Siellä toisella laatikolla olis tavaraa. Harri

    • pappasedan s

      Terve,
      tämä nyt ei varsinaisesti koske ko. autoyksilöä,
      mutta halusin vain ilmoíttaa, että minulla löytyisi Saabralli keräilykansioista (3 kpl)
      hienoja kuvia / postikortteja / tarroja / lehtileikkeitä SAAB 96 V4:stä ja SAAB 99 EMS/Turboista. Kuskeina Stig Blomqvist, E.Påtaket Carlsson, Per Eklund, Ola Strömberg, Tom Trana, Simo Lampinen, Antero Laine, Leo Kinnunen, Tapio Rainio, Seppo Utriainen, Pertti Lehtonen, Jari Vilkas yms... Onko kenelläkään tietoa mistä näitä
      Saab aiheisia kuvia / tarroja / postikortteja voisi vielä löytää lisää. Myös muut automerkit kiinnostaa, jos jollain olisi tietoa.
      PS. oliko tämä ko. autoyksilö Ola Strömbergin tekemä,
      sillä Olallahan oli aina sinisiä raitoja konepellissä poikittain ja kyljissä myös.
      Voinko Saabia käydä katsomassa jossain?
      Ilmoittelen numeroni, jos jota kuta aihe kiinnostaa ?

      • AUTO HUKASSA

        Auto ei ole Ola Strömbergin tekemä, vaan se on rakennettu täällä suomessa Saabin tehtaan ohjeiden mukaan käyttäen alkuperäisiä tehtaan ralliosia.

        Auto on edelleen olemassa, mutta sen näkeminen ei ole mahdollista. Omistajan yhteystiedot olen luvannut pitää luottamuksellisena.


      • ha

        Moi
        Onko sulla kuvia AFC-23 kisoista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4649
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4260
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2790
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1670
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1625
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe