Hei! Osaako joku sanoa kuinka pitkä on FINNAIRIN istuimen turvavyö? Olen xl nainen ja mietin että kuinka "häpeällistä" olisi joutua pyytämään lisäpätkää vyöhön..Kiitos asiallisista vastauksista ja oikein lämmintä loppu kesää teille kaikille!=)
TURVAVYÖ
5
852
Vastaukset
- ?!?!?!?
vyö ainakin pitää olla kiinni, siinä mitään, mutta ajattele vieressä istujaa.
- sanno
niinkun sanoin kiitos ASIALLISISTA vastauksista!! ylempi oli enemmän loukkaava kuin asiallinen..
- öälälsä
sanno kirjoitti:
niinkun sanoin kiitos ASIALLISISTA vastauksista!! ylempi oli enemmän loukkaava kuin asiallinen..
Kommentti oli ihan asiallinen. Ei ole kivaa istua omalla paikallaan kun naapuri vyöryy syliin.
En tiedä mittaa, mutta olen itse XL kokoinen mies ja minulle se kyllä riittää reilusti ja jää jopa vähän varaa.
- emo73
Tarkkaa turvavyön pituutta en osaa sanoa, mutta kyllä melko kookkaatkin ihmiset ovat saaneet tavallisen turvavyön kiinni. Riippuu kait enemmän "kurvien" sijoittumisesta kehossa... Näin emon näkökulmasta voin sanoa, että jaan matkustajille noita jatkopaloja lähes päivittäin ja joskus jopa useita samalla lennolla eli on ihan arkipäiväistä meidän kannalta, eikä jatkopalan pyytämistä kannata häpeillä. Mukavampi on istuakin, kun turvavyö ei kiristä. Ja ainakin minä pyrin jakamaan jatkopalan sitä haluavalle matkustajalle huomaamattomasti, tekemättä suurempaa numeroa asiasta. Kysy siis vaan reilusti jatkopalaa henkilökunnalta ja oikein mukavaa matkaa sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä992055Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2881866Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3251688Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2041555- 311177
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht901134Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941103- 511047
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤651042- 581028