Saako ristiäisiin sopivia kakkukoristeita esim. citymarketista tai prismasta?? mistä olette ostaneet? Täällä stressataan ensi sunnuntain ristiäistarjoiluista....
kakkukoriste ristiäisiin
5
1397
Vastaukset
- kahden äiti
Itse ostin paikallisesta leipomosta.Niissä yleensä on hyvät valikoimat.Erilaisia tossuja tms.
- kukat
Tilasin kukkakaupasta ja kävin lauantaina hakemassa. Asetelma oli ihan hyvän näköinen vielä sunnuntainakin. Prismassa on myös valmiita asetelmia tai voihan sellaisen tehdä itsekin märkätyynyyn! :)
- heh...
Nii - pikaisesti kun luin, niin kakku otti ja muuttui kukaksi! Eli...niitä kakunkoristeita et kukkakaupasta saa, mutta Primassa on hyvä valikoima niitäkin!
- kakussa
prismasta ostettuja koristeita. meillä oli sellainen pikku rasia jossa oli neljä pientä koristetta: nalle, vauvan kasvot, tossu ja vaunut. sopivan pieniä meidän kakkuun ettei mene sitten kakku piiloon. laitettiin vastakkaisiin kulmiin kun oli kaksi kakkua. ja vieraat oli peräti niin viisaita ,että jättivät koristeet siihen missä olivatkin. kun kakkua oli jo leikattu, otin koristeet pois että saavat syödä loput kakutkin. otin koristeet talteen kotiin :D
- kakun päälle
koristeen hääliikkeestä,elikkä siellähän on myös ristiäisiin liittyviä aiheita ja aivan mielettömän kauniita koristeita kakun päälle!Se minkä minä ostin oli porsliinista tehty poikavauva joka makaa röyhelöpeiton päällä,olihan se kallis 20e mutta en kadu sitä ollenkaan.Se on nyt hieno koriste pojan omalla kastehyllyllä.Minun kaksosille tein oman koristeen ja jos haluat voit käydä katsomassa sitä mun kotisivuilla!.http://tilhi-koskela.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3945917- 805288
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484316- 523921
- 523709
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1623400Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003164Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky503148- 432269
- 492195