Saako ristiäisiin sopivia kakkukoristeita esim. citymarketista tai prismasta?? mistä olette ostaneet? Täällä stressataan ensi sunnuntain ristiäistarjoiluista....
kakkukoriste ristiäisiin
5
1324
Vastaukset
- kahden äiti
Itse ostin paikallisesta leipomosta.Niissä yleensä on hyvät valikoimat.Erilaisia tossuja tms.
- kukat
Tilasin kukkakaupasta ja kävin lauantaina hakemassa. Asetelma oli ihan hyvän näköinen vielä sunnuntainakin. Prismassa on myös valmiita asetelmia tai voihan sellaisen tehdä itsekin märkätyynyyn! :)
- heh...
Nii - pikaisesti kun luin, niin kakku otti ja muuttui kukaksi! Eli...niitä kakunkoristeita et kukkakaupasta saa, mutta Primassa on hyvä valikoima niitäkin!
- kakussa
prismasta ostettuja koristeita. meillä oli sellainen pikku rasia jossa oli neljä pientä koristetta: nalle, vauvan kasvot, tossu ja vaunut. sopivan pieniä meidän kakkuun ettei mene sitten kakku piiloon. laitettiin vastakkaisiin kulmiin kun oli kaksi kakkua. ja vieraat oli peräti niin viisaita ,että jättivät koristeet siihen missä olivatkin. kun kakkua oli jo leikattu, otin koristeet pois että saavat syödä loput kakutkin. otin koristeet talteen kotiin :D
- kakun päälle
koristeen hääliikkeestä,elikkä siellähän on myös ristiäisiin liittyviä aiheita ja aivan mielettömän kauniita koristeita kakun päälle!Se minkä minä ostin oli porsliinista tehty poikavauva joka makaa röyhelöpeiton päällä,olihan se kallis 20e mutta en kadu sitä ollenkaan.Se on nyt hieno koriste pojan omalla kastehyllyllä.Minun kaksosille tein oman koristeen ja jos haluat voit käydä katsomassa sitä mun kotisivuilla!.http://tilhi-koskela.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628