oisko kellää tietoo minkä laisen koneen Private serverin pystyy alittamisee tarvitaan? Ja onko se kovin hankalaa oon kattonu pari ohjetta joissaki sanotaa et ''juu kestää 5min'' joissaki ''vähä pitempi prosessi'' Kumpi pitää paikaknsa?
Ja jos nyt Saan pystyy ja toimii kunnolla ettisin n 3 GM sinne Mut jos nyt saan nii lähetän sit eriksee ton GM jutu
Private
2
308
Vastaukset
- asadfhgfhj
Jos rupeat vehtaamaan jonkin vanhemman emun kanssa, kuten WoWemu niin eihän siinä mene kuin pari tuntia. Mutta WoWemu on niin monta vuotta sitten vanhentunut, että huh huh. Ja Mangos on tällä hetkellä lähinnä ainoa "kunnollinen" emu ja sekin on täysi paska. Saattaa kokemattomalta tyypiltä mennä parikin päivää tämän pystyyn saamiseen. Koneeltahan se nyt vaatii vähintään kohtuullisen prossun sekä vähintään gigan ram. Kovalevystä en ole varma, sen verran aikaa kun itse leikin noitten kanssa. Ei se kone tuossa ole pääasia. Netin pitäisi olla vähintään 8/2mb jotta servu kestäisi pystyssä edes pari tuntia jos tuleee yli 10pelaajaa. Sen lisäksi täytyy olla pari pätevää sisällöntuottajaa ja bugien korjaajaa omasta takaa. Mangosin tyypeillä muutenkin sen verran tiukkaa, etteivät kaikki bugeja jouda itse korjaamaan. Sanotaanko näin: Jos et ymmärrä mitään databasesta tai sen käsittelystä niin älä yritäkkään luoda omaa private serveriä...
- dlink
priva servuthan ovat laittomia, joko servullesi tulee blizzun porukkaa, saavat ip:si, ja naps,ipbannit ja sakko postissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3826749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483926Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava361513Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard441287Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2191205Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t791138- 981101
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue211008- 601001
RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä404962