tää menee ehkä säälittäväksi,mutta ei voi mitään. eli olin ihastunut erääseen poikaan. ja hän minuun. olemme olleet kavereita pienenä yms. sitten eräs pikkusiskon kaveri vei hänelle risuläjän postilaatikkoon risuja ja kirjoitti kaverini nimen lappuun. sitten henkilö luuli, että minä ja kaverini olimme olleet niin säälittäviä, ja vieneet kyseiset risut hänelle.vaikka hyväähän sisko kavereineeen yritti. mutta ongelma on se,että miten saisin asian selvitettyä hänelle. siskoni oli varastanut myös puhelimeni ja lähetellyt kyseiselle pojalle että minä toin sinulle risuja yms. sitten kyseinen poika ei oikein ymmärtänyt asiaa,mikä on toisaalta ymmärrettävää. mutta voisiko joku auttaa, ja kertoa miten pääsisin jälleen hänen kanssaan puheväleihin?:)
voisikos joku auttaaa?
kiitos!
2
521
Vastaukset
- ,,,,,
Vaikka kertomalla hänelle saman minkä kerroit meille.
- mörkkis.
Totuus on hankala asia.. se on hankala kertoa eikä toisten reaktiosta koskaan tiedä.. Mutta minä kertoisin totuuden.. tosin hän voi luulla sinua vielä tyhmemmäksi kun syyttelet nuorempias mutta jos hänellä on hiukkaakaan äliiä hän tajuaa että puhut totta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057