Ikää on 17 vuotta, mitä kannattaisi alkaa koneella itsenäisesti opiskelemaan, mistä olisi eniten hyötyä tulevaisuudessa työpaikkaa hankkiessa? Työtä tietokoneiden parissa... Eli mitä alkaisin harjoittelemaan? Javaa, c , kotisivujen tekoa, scriptausta... vai jotain muuta monista vaihtoehdoista? tietokoneen käyttö yleisesti on aika hyvin hallussa.
tulevaisuutta varten
4
238
Vastaukset
- Matrixx
niitä ainakin!
Miten muuten luulet voivasi taistella vastarintaliikeen etujoukoissa v. 2030, kun tietokoneet ovat ottaneet vallan maapallolla? :D - vaikean
koska alalla on työttömyyttä tällä hetkellä ainakin.
mutta kokemuksesta voisin sanoa että älä tee niinkuin minä, yksi ihminen ei kuulemma voi kaikkea osata :)
jos alat opiskeleen koodausta, niin silloin sinun täytyy ymmärtää muutakin kuin pelkkä kieli. ja se on pitkä ja hikinen ura :)
yksi vaihtoehto on 3D mallinnus (hikinen tie myös), käsittääkseni hyvästä mallintajasta on aina kysyntää.
työnantajat vaativat kyllä koulutodistuksen vaikka olisit kuinka hyvä, mutta käsittääkseni jonkinasteisen tutkinnon voi suorittaa itseopiskellutkin.
itselläni kävi tuuri takavuosina, kun pääsin opettamaan määräaikaisena perusjuttuja. se työtodistus kävi melkeimpä koulutodistuksesta :)
äläkä ala opetteleen mitään mikä ei todella kiinnosta sua, jossain kohtaa huomaat kyllä et hei tää on mun juttu kun menet alkeita läpi kaikesta mahdollisesta.
ja koskaan ei mene mikään tieto ja osaaminen hukkaan.
kannustusta sulle, onhan ala ihan okei ja ainahan sulla on sitten joskus mahdollisuus alkaa tekemään jotain omiin nimiin, jos työnantajat hylkii. - c=3
Linux alkaa olla niin yleinen joka paikassa, että sen todellisten osaajien ei kauaa tarvitse alalta töitä etsiä. Windowsit kannattaa unohtaa, sillä niiden "osaajista" on jo ylitarjontaa.
C/C /C#-ohjelmointitaidosta on myös hyötyä.- se on
Minkä osaajia tulevaisuus tarvitsee! windows tulee jäämään jälkeen ja linux ottaa jalan sijan yritysmaailmassa koska se on turvallinen eikä tarvita valtavaa resursseja syövää virus ym torjuntaa!ota poika linux haltuun niin töitä on tulevaisuudessa! t;thorwaldin veli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle192600Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671659Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71607Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1121579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471503Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911434Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681356Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311137En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521096