Onko kokemuksia/tietoa infinity reference mk2, mk200 ja mk100 kaiuttimista? kertokaahan kokemuksia;)! Oon ostamassa mahollisesti ko. settiä, mutta kun kuuntelu mahdollisuus on 500km:n päässä...eli jotain infoa, että kannattaako edes lähtee kuuntelemaan...
kiitos vaivaa näkeville!
Infinity
3
5564
Vastaukset
- jepulis
moi. kyseistä tyyppimerkeistä ei ole tietoa,mut just ostin käytetyt infinity reference 31i ja nää tuntus soivan ihan kohtalaisesti. mitähän tälläset on joskus maksaneet,koska valmistus on loppunu jo kauan sit,kiinnostas vaan tietää.
- Aitoalaatua
Infinity Reference 31i on arvostettu oikea Infinity-kaiutin, koska se on aito Infinityn tuote. Nuo maksoivat n. 3 500 mk/pari 90-luvun loppupuolella. HIFI-lehden vertailussa ylistettiin stereokuvaa. Lämmin pehmeä, mutta hifimäinen toisto.
Myöhemmin Harman Kardon osti Infinityn ja on käyttänyt arvostettua brändiä pilipalikaiuttimien yhteydessä.
Hyvät kaiuttimet olet löytänyt! :)
- jep0987
Ostin itse reference II malliset kaijuttimet n.5 vuotta sitten. Hintaa silloin kaapeilla oli n. 3000mk. En koskaan oikein tyytyvainen ollut naihin. Jos vertasi mihin tahansa tuttavieni kaapeista (sama hintaluokka) niin Infinity jai toiseksi. 2 vuotta sitten kaikista elemanteista kumiosat rupesivat haurastumaan ja nyt kaikki on muuttunut tomuksi. Saattoi etta sain kasiini maanantai paivan kappaleen. Harmittaa vain etta rahat menivat ainakin minulla aivan hukkaan. Mina miettisin kahdesti ennenkuin lahden matkustamaan 500km kaappien perassa. 500km matkan jalkeen olet lahes pakko oston edessa soivatpa kaapit sitten hyvin tai ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662189
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152186- 1101678
- 1321603
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 921185
- 54971
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234844Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa362840