Mistä CHIHU ?

Alyssaaaa

Olisin hankkimassa vielä tämän vuoden puolella chihuahuaa (ja juuri siksi nyt kun on aikaa olla sen kanssa 24/7 ja kouluttaa sitä)

en siis halua näyttelykoiraa, ihan seurakoiraksi vain niin eihän sellaiset voi maksaa paljoa yli 1000e ?
kun eikös nuo hinnat tonnin molemmin puolin pyöri.

Tiedättekö hyviä / luotettavia kenneleitä ?
tai kenties yksityisiä kasvattajia ??

4

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      jos olet pennun kanssa 24/7, et voi ikinä jättää sitä yksin ja teet todellisen karhunpalveluksen sille: siitä tulee eroahdistuksesta kärsivä ongelmakoira! opettakaa jokainen hyvänen aika olemaan yksin pennusta asti jottei tule eroahdistuksia!! koirat huutaa ja ulvoo ja repii paikat ja on kohta ongelmakoira käsissä jos tätä ei ymmärrä.

      • Alyssaaaa

        kysyinkös mitään tuosta mihin sinä vastasit.

        eläkä ota niin kirjaimellisesti "24/7"


        OTSIKOSSA KYSYMYS: plaah


      • plaahplaah_
        Alyssaaaa kirjoitti:

        kysyinkös mitään tuosta mihin sinä vastasit.

        eläkä ota niin kirjaimellisesti "24/7"


        OTSIKOSSA KYSYMYS: plaah

        Hiukan hei oma-aloitteisuutta. Käy vaikkapa kennelliiton sivulla sieltä löytyy varmaan chihuahua rotujärjestön sivut, heillä pentuvälitys jota kautta saat ainakin paperillisia aitoja chihuahuoita, joilla on viralliset kasvattajat jotka takaavat osaltaan sen että pentu on hyvistä oloista.

        Googlaa, köy lukemassa keltaista pörssiä (josta löytyy myös halvempia yksilöitä mutta niiden suhteen olisin tarkkana sillä tiedän tapauksia kun joku on kyseisen paikan kautta löytänyt chihun joka selvisikin kasvaessaan sekarotuiseksi)

        Ei kukaan sitä koiraa tuo sinulle lautasella nenän eteen, soittele kasvattajille, kysele eri paikoista. Näin meidänkin koiramme löytyivät. On itse oma-aloitteinen ja etsii, kyllä etsivä löytää ja jos todella jotain haluaa kyllä silloin sen etsii vaikka maan raosta.


      • chihuahua pentuja
        plaahplaah_ kirjoitti:

        Hiukan hei oma-aloitteisuutta. Käy vaikkapa kennelliiton sivulla sieltä löytyy varmaan chihuahua rotujärjestön sivut, heillä pentuvälitys jota kautta saat ainakin paperillisia aitoja chihuahuoita, joilla on viralliset kasvattajat jotka takaavat osaltaan sen että pentu on hyvistä oloista.

        Googlaa, köy lukemassa keltaista pörssiä (josta löytyy myös halvempia yksilöitä mutta niiden suhteen olisin tarkkana sillä tiedän tapauksia kun joku on kyseisen paikan kautta löytänyt chihun joka selvisikin kasvaessaan sekarotuiseksi)

        Ei kukaan sitä koiraa tuo sinulle lautasella nenän eteen, soittele kasvattajille, kysele eri paikoista. Näin meidänkin koiramme löytyivät. On itse oma-aloitteinen ja etsii, kyllä etsivä löytää ja jos todella jotain haluaa kyllä silloin sen etsii vaikka maan raosta.

        löytyy esim kenneliiton pentuvälityssivuilta tai chihuahua ry:n sivuilta.Itse olen ostanut kaksi koiraa ns. yksityiseltä kasvattajalta jolla ei ole kennelnimeä ja olen ollut tyytyväinen.Kasvattajan tuki on ollut 24/7 kun jotain kysyttavää on tullut.Koirat ovat olleet terveitä ja hyväluonteisia.Paperitonta koiraa en suosittele ostamaan,enkä venäjän tuontia joltain trokarilta.Itse halusin koiran ennemmin kasvattajalta jolla ei ole paljon koiria ,ns.kenneliä vaan koirat kasvavat kotioloissa ja tottuvat ihmisiin ja kodin äänin.Olen ollut enemmän kuin tyytyväinen koirieni luonteisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe