Miksi kun on kytky ,niihin saatava päivitys tulevat tosi pahasti jäljessä.Päivitettäessä N73:sta huoltoliike kertoi jos ei olisi kytkyä saisit huomattavasti uudemman version.(Nyt V.3.0638.0.030 30-10-2006) Meinaa tuo puhelin "jumittaa"liian usein.
Soneralta 2 viikkoa olen odotellut vastausta S-postiini,tuloksetta.
Soneran
4
1134
Vastaukset
- sinne
Nokialle ja kysy sieltä!!!
Eihän operaattorisi voi tietää Nokian huollon hitautta tai että mistä se johtuu...operaattorihan huolehtii sun liittymästäsi, ei kytkypuhelimen huollosta tms. - kyykkyyyyyyyy
siis onko kyse nyt puhelinlaitteen ohjelmaversion päivityksestä - Softasta?
Siis mulla ainakin kesti 6pv ja sain puhelimen päivityksestä takas, ja sano että se on viimeisin versio siihen puhelimeen, minkä ne laittoi sinne.
Ei sillä väliä onko se kytky vai oma, ku ne laittaa kuitenkin sen uusimman ohjelman, mikä siitten puhelin vain.
Mun mielestä toi on paskapuhetta jos sanotaan, että saisi uudemman version jos ei olis kytkyä... vika taitaa olla huoltoliikkeen, sitä paitti se puhelin kannattaa aina kuitenkin päivityttää vähintään kerran sen takuun aikaa ja sit ku se takuu on ohi, nii laittaa kiertoon.- wiljis
Kantsii pistää se datakaapeli kiinni kännyyn ja päivittää se puhelin ihan Nokia PC Suiten ohjelmistopäivityksellä josta mennään imaseen se software updater. Itse olen päivittänyt 2 kertaa oman N70 elisa kytkyn ja siinä hommassa ei voi mitään väärin tehdä. Näin säästyy esim 6pvä huoltokeikalta kun tekee itte 5minuutissa...
- jumien jumi
wiljis kirjoitti:
Kantsii pistää se datakaapeli kiinni kännyyn ja päivittää se puhelin ihan Nokia PC Suiten ohjelmistopäivityksellä josta mennään imaseen se software updater. Itse olen päivittänyt 2 kertaa oman N70 elisa kytkyn ja siinä hommassa ei voi mitään väärin tehdä. Näin säästyy esim 6pvä huoltokeikalta kun tekee itte 5minuutissa...
Tein päivityksen just tuon kautta omaan N73:een. Päivitys onnistui hyvin, mutta sitten kun rupesin kortilta palauttamaan tietoja puhelimen muistinn niin sitten tilttas. Nyt on kuitenkin vietävä huoltoon. Kyllä ottaa hermoon!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875