...pienjyrsijöiden häkistä. Se on ihan hyvässä kunnossa. Mitat n. 60x50x40cm, 1½ kerroksinen.. on ollu kahen kääpiöhamsterin käytössä. Mukaan tulis myös (kaikkien perus tarvikkeiden; juomapullo tms. lisäksi):
-juoksupallo
-kuljetuslaatikko
-vähän ruokaa
-vähän puruja
-jotain vitamiini pillereitä
Ajattelin alustavasti kysästä, ku mietin myyntihintaa.
Paljonko maksaisitte...
6
521
Vastaukset
- Nimetön
Se vähän riippuu siitä mistäpäin häkkiä pitäisi lähteä hakemaan:) jos se olisi kovinkin kaukana siihen tulisi tietysti haku kustannukset vähennettynä, niin minä ajattelisin..
mitenkäs missä tälläinen häkki olisi tarjolla, olisi kiinnostusta!- niin kai.
espoossa..
- pööpääpuu
niin kai. kirjoitti:
espoossa..
no kyllä tosta vois sen 20€ maksaa mutta tuon kokoisia saa kyllä halvemmallakin jos vaan viitsii etsiä:)
- :)))
pööpääpuu kirjoitti:
no kyllä tosta vois sen 20€ maksaa mutta tuon kokoisia saa kyllä halvemmallakin jos vaan viitsii etsiä:)
ite olin kyllä jotain 50 aikonu pyytää... onko sitten liian kallis. uutena on maksanu 94e
- oho...
:))) kirjoitti:
ite olin kyllä jotain 50 aikonu pyytää... onko sitten liian kallis. uutena on maksanu 94e
Et sinä siitä 50e saa! Kannattaa käydä katsomassa huuto.netissä niitä häkkejä! Itse maksaisin tuosta 15e. Huuto.netistä saa kyllä ihan 5e ja 10e hintaan häkkejä.
Vanha on aina vanha... - ..........
oho... kirjoitti:
Et sinä siitä 50e saa! Kannattaa käydä katsomassa huuto.netissä niitä häkkejä! Itse maksaisin tuosta 15e. Huuto.netistä saa kyllä ihan 5e ja 10e hintaan häkkejä.
Vanha on aina vanha...Jos häkissä tulee kerran kuljetuskoppakin mukana ja häkki on vain 1,5v vanha, niin kyllä siitä voi pyytää 30-40 euroa ihan hyvin. Itse ainakin suostusin maksamaan tuosta häkistä ko. hinnan (jos tarvetta olisi) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh872071Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 236756
- 59708
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10701- 64677
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211598- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492