...pienjyrsijöiden häkistä. Se on ihan hyvässä kunnossa. Mitat n. 60x50x40cm, 1½ kerroksinen.. on ollu kahen kääpiöhamsterin käytössä. Mukaan tulis myös (kaikkien perus tarvikkeiden; juomapullo tms. lisäksi):
-juoksupallo
-kuljetuslaatikko
-vähän ruokaa
-vähän puruja
-jotain vitamiini pillereitä
Ajattelin alustavasti kysästä, ku mietin myyntihintaa.
Paljonko maksaisitte...
6
514
Vastaukset
- Nimetön
Se vähän riippuu siitä mistäpäin häkkiä pitäisi lähteä hakemaan:) jos se olisi kovinkin kaukana siihen tulisi tietysti haku kustannukset vähennettynä, niin minä ajattelisin..
mitenkäs missä tälläinen häkki olisi tarjolla, olisi kiinnostusta!- niin kai.
espoossa..
- pööpääpuu
niin kai. kirjoitti:
espoossa..
no kyllä tosta vois sen 20€ maksaa mutta tuon kokoisia saa kyllä halvemmallakin jos vaan viitsii etsiä:)
- :)))
pööpääpuu kirjoitti:
no kyllä tosta vois sen 20€ maksaa mutta tuon kokoisia saa kyllä halvemmallakin jos vaan viitsii etsiä:)
ite olin kyllä jotain 50 aikonu pyytää... onko sitten liian kallis. uutena on maksanu 94e
- oho...
:))) kirjoitti:
ite olin kyllä jotain 50 aikonu pyytää... onko sitten liian kallis. uutena on maksanu 94e
Et sinä siitä 50e saa! Kannattaa käydä katsomassa huuto.netissä niitä häkkejä! Itse maksaisin tuosta 15e. Huuto.netistä saa kyllä ihan 5e ja 10e hintaan häkkejä.
Vanha on aina vanha... - ..........
oho... kirjoitti:
Et sinä siitä 50e saa! Kannattaa käydä katsomassa huuto.netissä niitä häkkejä! Itse maksaisin tuosta 15e. Huuto.netistä saa kyllä ihan 5e ja 10e hintaan häkkejä.
Vanha on aina vanha...Jos häkissä tulee kerran kuljetuskoppakin mukana ja häkki on vain 1,5v vanha, niin kyllä siitä voi pyytää 30-40 euroa ihan hyvin. Itse ainakin suostusin maksamaan tuosta häkistä ko. hinnan (jos tarvetta olisi) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281