Kukaan ei ehkä ymmärrä minua? Päällepäin mukavannäköinen ja elämäänsä tyytyväiseltä vaikuttava nuorehko mies kantaa sisällään suunnatonta yksinäisyydentunnetta. Ja pelkoa siitä ettei kohtaa rakkautta. Kuinka muuttaa negatiivinen, rakkautta pakeneva, elämää pelkäävä asenne? Mulle on sanottu että "hemmetti jos tuo naama ja kroppa ei sulle riitä, millainen haluaisit olla?". Olen aina luullut että yksinäisyyteni johtuu "rumuudesta". Mutta miten voit antaa naisille itsestäsi hyvän kuvan jos kantaa häpeä-arvottomuus-leimaa? Taidan käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa hieman arkaillen ja ehkäpä vetäydyn kuoreeni ja en uskalla tutustua. En ole ylpeä, anteeksi käytökseni. Haluan löytää mukavan nuoren naisen, joka hyväksyy minut ja antaa luvan rakastaa. En minäkään mahdottomia vaadi kumppanilta, mutta pelkään etten kelpaa.. Kunpa saisi rakastaa..
Yksin, yksin...
18
1496
Vastaukset
- Schorching Blood
"Kukaan ei ehkä ymmärrä minua?"
Miksi ette anna heille mahdollisuutta ymmärtää ?
"Kuinka muuttaa negatiivinen, rakkautta pakeneva, elämää pelkäävä asenne?"
Vaihtamalla sen realistiseen, vastuulliseen ja itsenäiseen asenteeseen.
"Olen aina luullut että yksinäisyyteni johtuu "rumuudesta"."
Olette suuruudenhullu. Haluatte kaiken heti, mutta ette ole itse valmiita laittamaan tikkua ristiin. Se johtuukin rumuudestanne, te olitte/olette sisältä ruma.
"Mutta miten voit antaa naisille itsestäsi hyvän kuvan jos kantaa häpeä-arvottomuus-leimaa?"
Valehtelette. Te haluatte naisen joka säälii ja hoivaa teitä. Ette ole valmiita tasapuoliseen parisuhteeseen.- Outo^
Olen menettänyt kokonaan mielenkiintoni sinuun. Olet oman "totuutesi" sokaisema, et voi edes kuvitella itseäsi toisen asemaan.
Sinun kanssasi väittely on yhtä tuottavaa kuin väittelisi kiven kanssa.
Jos kiinnostaa vastata, vastaa tuonne galluppiin, et ole vastannut viesteihini siellä.
- gfdgfd
Ehkä me vaan vaaditaan liikoja. Minä olen aina kuvitellut että lödän vaan jonkun ihan sattumalta, mutta ei sellaista taida tapahtua kuin elokuvissa. Pitäisi varmaan vaan mennä baariin örveltämään ja harrastamaan hakuamuntaa. Kai tuolla keinolla löytyisi joku jonka kanssa tulee toimeen, mutta kun haluaisin enemmän.
- pitää
alkaa arvostaa itseäsi. Ilmeisesti ulkonäöllisesti ja päällepäin kaikki vaikuttaisi olevan ok. Miksi sinulla on niin huono itsetunto? Mieti omia hyviä puoliasi, varmasti sinulla on paljon annettavaa jollekin, sille oikealle. Sinun on turha miettiä, ettet kelpaisi, kukapa meistä olisi täydellinen. Jokaisella on hyvät ja huonot puolensa, kun ihmistä rakastaa täytyy hyväksyä myös toisen puutteet.
Kerrot, että sosiaalisissa tilanteissa vettäydyt kuoreesi. Voiko olla niin, että ulospäin näytät ylpeältä etkä ollenkaan epävarmalta. Sinun pitäisi yrittää vaan rikkoa rajojasi ja uskoa itseesi, avautua. Taatusti löydät naisen, jota rakastaa, joka rakastaa...- Yksin yksinäinen
Olen hyvin epävarma itsestäni, enkä arvosta riittävästi olemustani. En haluaisi antaa itsestäni ylpeää kuvaa, mutta voi olla että sen saa minusta helposti. Pitäisi hymyillä ja olla avoimempi. En todellakaan ole nokkava, koska pikemminkin häpeän itseäni. Häpeän ja epävarmuuden peittämiseksi saatan vaikuttaa sitten ylpeältä. Harmi jos näin on.. Monesti näkee "nokka pystyssä" kulkevia nuoria naisia. Ehkä hekin ovat vain hyvin epävarmoja itsestään. Miksi huonosta itsetunnosta ja -arvostuksesta kärsivä yksilö tekee helposti liian yliampuvan kuoren epävarmuuden peittämiseksi? -Siksi että ei ole mediaseksikästä näyttää heikolta ja epävarmalta. Ratkaisu on juuri siinä että jos hyväksyt itsesi, se näkyy meissä rentona ja luonnollisena olemuksena. Ja tällaista henkilöä on paljon helpompi lähestyä.
Tiedän että minullakin on paljon hyviä puolia. Mutta kuitenkin pelkään etten täytä nykynaisten vaatimuksia. Ehkä se sitten on niin, etten vielä ole kohdannut sitä oikeaa. Tiedän että minun on tosi vaikea löytää oikeanlaista naista. Yksi erityiskriteeri on se että olen läheisyysvajeesta kärsivä. Eroottisen puolen lisäksi tarvitsen "eheyttävää" läheisyyttä ja koskettamista. Toivottavasti kohtaan läheisyydestä tykkäävän naisen, joka kaipaa muutakin kuin rajua panemista. - xxxxxxx
Yksin yksinäinen kirjoitti:
Olen hyvin epävarma itsestäni, enkä arvosta riittävästi olemustani. En haluaisi antaa itsestäni ylpeää kuvaa, mutta voi olla että sen saa minusta helposti. Pitäisi hymyillä ja olla avoimempi. En todellakaan ole nokkava, koska pikemminkin häpeän itseäni. Häpeän ja epävarmuuden peittämiseksi saatan vaikuttaa sitten ylpeältä. Harmi jos näin on.. Monesti näkee "nokka pystyssä" kulkevia nuoria naisia. Ehkä hekin ovat vain hyvin epävarmoja itsestään. Miksi huonosta itsetunnosta ja -arvostuksesta kärsivä yksilö tekee helposti liian yliampuvan kuoren epävarmuuden peittämiseksi? -Siksi että ei ole mediaseksikästä näyttää heikolta ja epävarmalta. Ratkaisu on juuri siinä että jos hyväksyt itsesi, se näkyy meissä rentona ja luonnollisena olemuksena. Ja tällaista henkilöä on paljon helpompi lähestyä.
Tiedän että minullakin on paljon hyviä puolia. Mutta kuitenkin pelkään etten täytä nykynaisten vaatimuksia. Ehkä se sitten on niin, etten vielä ole kohdannut sitä oikeaa. Tiedän että minun on tosi vaikea löytää oikeanlaista naista. Yksi erityiskriteeri on se että olen läheisyysvajeesta kärsivä. Eroottisen puolen lisäksi tarvitsen "eheyttävää" läheisyyttä ja koskettamista. Toivottavasti kohtaan läheisyydestä tykkäävän naisen, joka kaipaa muutakin kuin rajua panemista.Usein tollanen kuoreenvetäytyminen on vanha puolustusmekanismi jostain lapsuuden ajoilta. Kenties sinua on joskus kohdeltu huonosti, joten opit peittämään tunteet, koska se olisi aiheuttanut ainoastaan lisähäpeää. Samojen ongelmien kanssa kamppailleena ja edelleen kamppailevana, voin sanoa että tästä ei ole mitään helppoa tietä ulos. Pyri silti osallistumaan sosiaalisiin tilanteisiin ja pyri tulkitsemaan niitä mahdollisimman neutraalisti. Varsinainen ongelmasi ei ole se että naiset eivät hyväksy sinua, vaan se että et itse hyväksy itseäsi.
- Schorching Blood
Tiedän että minullakin on paljon hyviä puolia. Mutta kuitenkin pelkään etten täytä nykynaisten vaatimuksia. Ehkä se sitten on niin, etten vielä ole kohdannut sitä oikeaa. Tiedän että minun on tosi vaikea löytää oikeanlaista naista. Yksi erityiskriteeri on se että olen läheisyysvajeesta kärsivä. Eroottisen puolen lisäksi tarvitsen "eheyttävää" läheisyyttä ja koskettamista. Toivottavasti kohtaan läheisyydestä tykkäävän naisen, joka kaipaa muutakin kuin rajua panemista."Olen hyvin epävarma itsestäni, enkä arvosta riittävästi olemustani."
Te ette tiedä kuka olette.
"Pitäisi hymyillä ja olla avoimempi."
Teidän ei tarvitse.
"En todellakaan ole nokkava, koska pikemminkin häpeän itseäni."
Miksi siis olette ? Miksi häpeätte itseänne ? Oletteko tehneet jotain rikoksia joiden pelkäätte tulevan ilmi ?
"Häpeän ja epävarmuuden peittämiseksi saatan vaikuttaa sitten ylpeältä."
Miksi häpeätte ? Onko omallatunnollane jokin asia mikä kalvaa teitä ?
"Monesti näkee "nokka pystyssä" kulkevia nuoria naisia."
Valehtelette. Te näette vain rinnat ja pepun.
"Ehkä hekin ovat vain hyvin epävarmoja itsestään."
Te olette epävarma itsestänne.
"-Siksi että ei ole mediaseksikästä näyttää heikolta ja epävarmalta."
Paitsi naisilla.
"Tiedän että minullakin on paljon hyviä puolia."
Miksette sitten näytä niitä ?
"Mutta kuitenkin pelkään etten täytä nykynaisten vaatimuksia."
Te ette täytä edes katuhuoran vaatimuksia.
"Ehkä se sitten on niin, etten vielä ole kohdannut sitä oikeaa."
Ette tietenkään ole koska ette laita tikkuakaan ristiin asian hyväksi.
"Eroottisen puolen lisäksi tarvitsen "eheyttävää" läheisyyttä ja koskettamista."
Haluatte suihinottoja.
"Toivottavasti kohtaan läheisyydestä tykkäävän naisen, joka kaipaa muutakin kuin rajua panemista."
Miksi haluatte vain rajuja panoja ? - njoo0
Schorching Blood kirjoitti:
"Olen hyvin epävarma itsestäni, enkä arvosta riittävästi olemustani."
Teidän ei tarvitse.
Miksi siis olette ? Miksi häpeätte itseänne ? Oletteko tehneet jotain rikoksia joiden pelkäätte tulevan ilmi ?
Paitsi naisilla.
"Eroottisen puolen lisäksi tarvitsen "eheyttävää" läheisyyttä ja koskettamista."
Haluatte suihinottoja.
"Toivottavasti kohtaan läheisyydestä tykkäävän naisen, joka kaipaa muutakin kuin rajua panemista."
Miksi haluatte vain rajuja panoja ?Mitä sinä SB luulet saavuttavasi näillä "neuvoilla"? Vaikka pyrit muka esiintymään jonkinlaisena auktoriteettina, kaikki mitä kirjoitat on älyllisesti naurettavan matalatasoista. Luuletko todella että puoskaritason filosofiastasi voisi koskaan olla kenellekään mitään apua? Kun joku kirjoittaa jotain, sinä quottaat tämän viestin ja kirjoitat alapuolelle päinvastaisen väitteen, etkä perustele sitä mitenkään. Olet tehnyt tätä luoja tietää kuinka kauan. Mitä luulet tällä saavuttavasi? Tämä saattoi olla hauskaa ensimmäiset kaksi päivää, nyt se on ainoastaan tylsää ja pateettista. Et ole keksinyt yhtään hauskaa herjaa moneen viikkoon. Ja luuletko että kirjakielen kirjoittaminen antaa sinusta älykkään vaikutelman? Sinä olet kaikkien aikojen tylsin trolli. Ihmiset eivät jaksa enää edes suuttua sinulle. Olet kuin teini-ikäinen, joka on suljettu kaveripiirin ulkupuolella, ja joka yrittää kaikin tavoin herättää huomiota. Et ymmärrä elämästä mitään, joten viestiesi ainoa tavoite on kerätä huomiota itsellesi. Tämän huomaa viimesitään siitä kuinka käännät kaikki keskustelut itseesi. Nyt on lauantai, ota edes kerran elämässäsi kännit ja vedä vaikka käteen, ehkä se löystyttää vannetta pääsi ympärillä. Olet myös nähtävästi lukenut wikipediasta ad homimem- argumentista, ja saarnaat jatkuvasti siitä kuinka henkilöäsi vastaan hyökätään, vaikka ihmiset ainoastaan panevat merkille kusipäisyytesi ja huomionkipeytesi. Hahaha, salli mun nauraa. Sulle nimittäin. Naurun ja syrjinnän kohteena olemiseen varmasti olet elämässäsi jo ehtinyt tottua.
- Schorching Blood
njoo0 kirjoitti:
Mitä sinä SB luulet saavuttavasi näillä "neuvoilla"? Vaikka pyrit muka esiintymään jonkinlaisena auktoriteettina, kaikki mitä kirjoitat on älyllisesti naurettavan matalatasoista. Luuletko todella että puoskaritason filosofiastasi voisi koskaan olla kenellekään mitään apua? Kun joku kirjoittaa jotain, sinä quottaat tämän viestin ja kirjoitat alapuolelle päinvastaisen väitteen, etkä perustele sitä mitenkään. Olet tehnyt tätä luoja tietää kuinka kauan. Mitä luulet tällä saavuttavasi? Tämä saattoi olla hauskaa ensimmäiset kaksi päivää, nyt se on ainoastaan tylsää ja pateettista. Et ole keksinyt yhtään hauskaa herjaa moneen viikkoon. Ja luuletko että kirjakielen kirjoittaminen antaa sinusta älykkään vaikutelman? Sinä olet kaikkien aikojen tylsin trolli. Ihmiset eivät jaksa enää edes suuttua sinulle. Olet kuin teini-ikäinen, joka on suljettu kaveripiirin ulkupuolella, ja joka yrittää kaikin tavoin herättää huomiota. Et ymmärrä elämästä mitään, joten viestiesi ainoa tavoite on kerätä huomiota itsellesi. Tämän huomaa viimesitään siitä kuinka käännät kaikki keskustelut itseesi. Nyt on lauantai, ota edes kerran elämässäsi kännit ja vedä vaikka käteen, ehkä se löystyttää vannetta pääsi ympärillä. Olet myös nähtävästi lukenut wikipediasta ad homimem- argumentista, ja saarnaat jatkuvasti siitä kuinka henkilöäsi vastaan hyökätään, vaikka ihmiset ainoastaan panevat merkille kusipäisyytesi ja huomionkipeytesi. Hahaha, salli mun nauraa. Sulle nimittäin. Naurun ja syrjinnän kohteena olemiseen varmasti olet elämässäsi jo ehtinyt tottua.
"Mitä sinä SB luulet saavuttavasi näillä "neuvoilla"?"
Tämän palstan suvaitsemattomat ja rasistiset kannanotot on torpedoitava alas.
"Luuletko todella että puoskaritason filosofiastasi voisi koskaan olla kenellekään mitään apua?"
Älä rasisti inkuta. Autan enemmän kuin kukaan muu koska sanon totuuden ja se sattuu. Te ette kykenisi edes pesemään koiraa.
"Kun joku kirjoittaa jotain, sinä quottaat tämän viestin ja kirjoitat alapuolelle päinvastaisen väitteen, etkä perustele sitä mitenkään."
Ei itsestäänselvyyksiä pidäkään perustella.
"Mitä luulet tällä saavuttavasi?"
Sen että kaltaisenne natsirasisti tulee ulos kaapistaan säkättämään ilkeämielisiä ja pahoja ajatuksiaan.
"Tämä saattoi olla hauskaa ensimmäiset kaksi päivää, nyt se on ainoastaan tylsää ja pateettista."
Mitä seksielämänne minulle kuuluu ?
"Et ole keksinyt yhtään hauskaa herjaa moneen viikkoon."
Miksi näette totuuden aina pahana ?
"Ja luuletko että kirjakielen kirjoittaminen antaa sinusta älykkään vaikutelman?"
Minä teitittelen koska kunnioitan kanssaihmisiäni toisin kuin teidän kaltaisenne suvaitsematon imbesilli.
"Ihmiset eivät jaksa enää edes suuttua sinulle."
Ei heidän pitäisikään. Mutta teidän kaltaisenne väkivaltainen fanaatikko kyllä jaksaa.
"Olet kuin teini-ikäinen, joka on suljettu kaveripiirin ulkupuolella, ja joka yrittää kaikin tavoin herättää huomiota."
Miksi siis olette ?
"Et ymmärrä elämästä mitään, joten viestiesi ainoa tavoite on kerätä huomiota itsellesi."
Ymmärrän paljon enemmän kuin teidän kaltaisenne rasistinen kusipää. Te haluatte syrjiä ja solvata muita koska olette paha natsirasisti kusipää.
"Nyt on lauantai, ota edes kerran elämässäsi kännit ja vedä vaikka käteen, ehkä se löystyttää vannetta pääsi ympärillä."
Miksi te kuvittelette olevanne parempi kuin muut ? Kännääminen on luuserien hommaa.
"Olet myös nähtävästi lukenut wikipediasta ad homimem- argumentista, ja saarnaat jatkuvasti siitä kuinka henkilöäsi vastaan hyökätään, vaikka ihmiset ainoastaan panevat merkille kusipäisyytesi ja huomionkipeytesi."
Miksei teillä ole elämää ? Miksi te seuraatte minun kirjoituksiani niin tarkkaan. Tuosta lauseesta huomaa kuinka ihmisrakas te olette.
"Naurun ja syrjinnän kohteena olemiseen varmasti olet elämässäsi jo ehtinyt tottua."
Te nautitte toisten kärsimyksistä koska olette ihmisiä vihaava sekopää. - Outo^
"Luuletko todella että puoskaritason filosofiastasi voisi koskaan olla kenellekään mitään apua?"
Älä rasisti inkuta. Autan enemmän kuin kukaan muu koska sanon totuuden ja se sattuu. Te ette kykenisi edes pesemään koiraa.
"Kun joku kirjoittaa jotain, sinä quottaat tämän viestin ja kirjoitat alapuolelle päinvastaisen väitteen, etkä perustele sitä mitenkään."
Sen että kaltaisenne natsirasisti tulee ulos kaapistaan säkättämään ilkeämielisiä ja pahoja ajatuksiaan.
"Tämä saattoi olla hauskaa ensimmäiset kaksi päivää, nyt se on ainoastaan tylsää ja pateettista."
"Ja luuletko että kirjakielen kirjoittaminen antaa sinusta älykkään vaikutelman?"
Minä teitittelen koska kunnioitan kanssaihmisiäni toisin kuin teidän kaltaisenne suvaitsematon imbesilli.
Ei heidän pitäisikään. Mutta teidän kaltaisenne väkivaltainen fanaatikko kyllä jaksaa.
"Olet kuin teini-ikäinen, joka on suljettu kaveripiirin ulkupuolella, ja joka yrittää kaikin tavoin herättää huomiota."
Miksi siis olette ?
"Et ymmärrä elämästä mitään, joten viestiesi ainoa tavoite on kerätä huomiota itsellesi."
Ymmärrän paljon enemmän kuin teidän kaltaisenne rasistinen kusipää. Te haluatte syrjiä ja solvata muita koska olette paha natsirasisti kusipää.
"Nyt on lauantai, ota edes kerran elämässäsi kännit ja vedä vaikka käteen, ehkä se löystyttää vannetta pääsi ympärillä."
Miksi te kuvittelette olevanne parempi kuin muut ? Kännääminen on luuserien hommaa.
"Olet myös nähtävästi lukenut wikipediasta ad homimem- argumentista, ja saarnaat jatkuvasti siitä kuinka henkilöäsi vastaan hyökätään, vaikka ihmiset ainoastaan panevat merkille kusipäisyytesi ja huomionkipeytesi."
Miksei teillä ole elämää ? Miksi te seuraatte minun kirjoituksiani niin tarkkaan. Tuosta lauseesta huomaa kuinka ihmisrakas te olette.
"Naurun ja syrjinnän kohteena olemiseen varmasti olet elämässäsi jo ehtinyt tottua."
Te nautitte toisten kärsimyksistä koska olette ihmisiä vihaava sekopää.Sinun väitteesi rasistisuudesta, ja natsismista viittaavat johonkin vainoharhaan. Oletko keskustellut näistä ajatuksistasi kenenkään kanssa?
Kaikki varmaan haluaisivat kuulla, miten sinä oikein yhdistät natsit tähän.
"Te haluatte syrjiä ja solvata muita koska olette paha natsirasisti kusipää."
Kuka tässä nyt solvaa muita? Miksi ette toimi niinkuin opetatte? - Yksin yksinäinen
"Olen hyvin epävarma itsestäni, enkä arvosta riittävästi olemustani."
Teidän ei tarvitse.
Paitsi naisilla.
Haluatte suihinottoja.
Miksi haluatte vain rajuja panoja ?Taas on SB:llä huono päivä.. Se kuulunee sairautenne kuvaan. Myös hyljätty ja yksinäinen tarvitsee huomiota. Yrittäkäämme ymmärtää häntä joka on jäänyt yksin ja vihaa ihmisiä.
- Klonk klonk
Miksi siis olette ?
Te nautitte toisten kärsimyksistä koska olette ihmisiä vihaava sekopää.No tuliko jo.
- haatanen
Miksi siis olette ?
Te nautitte toisten kärsimyksistä koska olette ihmisiä vihaava sekopää.Mielenkiintoista, että SB väittää kunnioittavansa kanssaihmisiä ja seuraavassa lauseessa syyttää heitä rasisteiksi kusipäiksi (vaikka kukaan ei ole palstalla sanonut mitään rotuun viittaavaa). Yksi asia alkaa kuitenkin valjeta: SB vaikuttaa olevansa tosissaan. Oon koko ajan luullut että tää kaveri pelleilee, mutta jos se on todella tosissaan, niin kyseessä on psyykkisesti vaikeasti häiriintynyt henkilö.
- Yksin yksinäinen
haatanen kirjoitti:
Mielenkiintoista, että SB väittää kunnioittavansa kanssaihmisiä ja seuraavassa lauseessa syyttää heitä rasisteiksi kusipäiksi (vaikka kukaan ei ole palstalla sanonut mitään rotuun viittaavaa). Yksi asia alkaa kuitenkin valjeta: SB vaikuttaa olevansa tosissaan. Oon koko ajan luullut että tää kaveri pelleilee, mutta jos se on todella tosissaan, niin kyseessä on psyykkisesti vaikeasti häiriintynyt henkilö.
Välillä SB vaikuttaa jopa kannustavalta, mutta heti perään Hän haukkuu etten kelpaisi edes katuhuoralle. Ymmärtäkäämme hänen vaikeaa elämäänsä.
- edelleenkin
Tiedän että minullakin on paljon hyviä puolia. Mutta kuitenkin pelkään etten täytä nykynaisten vaatimuksia. Ehkä se sitten on niin, etten vielä ole kohdannut sitä oikeaa. Tiedän että minun on tosi vaikea löytää oikeanlaista naista. Yksi erityiskriteeri on se että olen läheisyysvajeesta kärsivä. Eroottisen puolen lisäksi tarvitsen "eheyttävää" läheisyyttä ja koskettamista. Toivottavasti kohtaan läheisyydestä tykkäävän naisen, joka kaipaa muutakin kuin rajua panemista.jonka viestiin otit kantaa. Ei ne nykynaistenkaan vaatimukset aikaisemmasta ole muuttuneet. Kyllä varmaan useimmille läheisyys ja hellyys sekä henkinen kontakti ovat erittäin tärkeitä. Seksi on vain sitten niille jatketta. Usko itseesi, löydät vielä sen oikean. Tsemppiä sulle!
- mää^
xxxxxxx kirjoitti:
Usein tollanen kuoreenvetäytyminen on vanha puolustusmekanismi jostain lapsuuden ajoilta. Kenties sinua on joskus kohdeltu huonosti, joten opit peittämään tunteet, koska se olisi aiheuttanut ainoastaan lisähäpeää. Samojen ongelmien kanssa kamppailleena ja edelleen kamppailevana, voin sanoa että tästä ei ole mitään helppoa tietä ulos. Pyri silti osallistumaan sosiaalisiin tilanteisiin ja pyri tulkitsemaan niitä mahdollisimman neutraalisti. Varsinainen ongelmasi ei ole se että naiset eivät hyväksy sinua, vaan se että et itse hyväksy itseäsi.
Tuo tunteiden peittely/pakoilu on todella vaikea ongelma ollut mulle. Pelkään liikaa näyttää tunteita ihmisille. Olen yrittäny kyllä päästä eroon menneisyydestä ja ajatella, että kukaan ei enää halua satuttaa, mutta jotenkin alitajunnassa puolustusmekanismi edelleen sulkee mut kuoreensa.
Tuntuu, että elämä on pelkkää taistelua itsetunnon kanssa. Usein tuntuu, että on päässyt jo voitolle, mutta seuraavana päivänä onkin täysin katse maassa. Uskomattoman vaikeeta. Pakko vaan yrittää taistella.
- on mullakin.
Yksin, yksin ja yksin. Aina yksin. Taidan olla tosi looseri. Olen kyllä yrittänyt kaikkea mutta ei kukaan kiinnostu minusta. En jaksa enää.
lähetä mulle sun kuvia. paras ja huonoin. saat niitä vastaan kuvia minulta, kerron totuuden tuntemattomana ulkonäöstäsi. kysyn henkilökohtaisia kysymyksiä ja sen jälkeen kerron mitä mieltä minä olen vain niiden perusteella. kuulostaa todella pinnalliselta, mutta yritän auttaa. lupaan.
mitä mieltä olet? ymmärrän jos käsket painua hevon ...tuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842033
- 1321732
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52946
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273894