Silmälasit

netistä?

Olisko kellään kokemusta lasien hankkimisesta netistä Zenni Opticalista, joka mainostaa itseään mm: 1.57 high index Lens complete. Prescrition Eyeglasses fron $8.00. Kovin on upea ja laaja kehysvalimoina. Mahtaakohan kyseinen firma sijaita Amerikoissa?

10

2937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaan ruotsista

ja ihan ok silmälasit ovat olleen ....noin 70-120 eeroo yksiteholasit hinnaltaa.

• täältä

Kyselin Zenni Opticalilta mitä Eurooppan/Suomeen tilaaminen maksaa, sen verran on edullisia noi silmälasit ja kehysmallisto näyttää kivalta. Tässä vastaus:

We ship worldwide and the shipping cost to the Europe is $9.00. You can include as many pairs as you wish at one time and we only charge you one shipping/handling fee.
      Thank you for your interest in Zenni Optical.

Zenni Optical Customer Service

Aattelin et vois tilata, kunhan saan aikaseks...:)

• näin.....

eli posti-/postituskulut on suuremmat kuin itse lasien hinta...

• tietysti
        näin..... kirjoitti:

eli posti-/postituskulut on suuremmat kuin itse lasien hinta...

kalliimmat jos tilaa rapakon takaa, mutta hinnat on mielestäni erittäin kilpailukykyiset vastaavaan ruotsalaiseen yhtiöön (ja suomalaiseen hintatasoon!) verrattuna. Laskeskelin että jos tilaisi kolmet 8 dollarin silmälasit toimituskulut 9$, hinnaksi tulee 33$ eli n.45€. Ei paha. Suomessa saa ehkä ruuvien kiristyksen tällä hinnalla.. :)

• dialio
        tietysti kirjoitti:

kalliimmat jos tilaa rapakon takaa, mutta hinnat on mielestäni erittäin kilpailukykyiset vastaavaan ruotsalaiseen yhtiöön (ja suomalaiseen hintatasoon!) verrattuna. Laskeskelin että jos tilaisi kolmet 8 dollarin silmälasit toimituskulut 9$, hinnaksi tulee 33$ eli n.45€. Ei paha. Suomessa saa ehkä ruuvien kiristyksen tällä hinnalla.. :)

eli tänä yönä 23.8.2007 on tilaus lähtenyt sisään. Maksettu Visalla katsotaan mitä tapahtuu...

• pari päivää sitten!

Visalla maksettu ja nyt innolla odotan että saa taas vaihteeksi alkaa lasien käyttäjäksi!:)

• hienot on.

Onnistuin löytämään tosi sopivat ja muodikkaa lasit... Nyt aloin taas pitkästä aikaan lasien käyttäjäksi oikein mielelläni vaikka vahvuus vain -1 luokkaa. Hintaa kertyi huimat 40 euroa...

• juttaad
        hienot on. kirjoitti:

Onnistuin löytämään tosi sopivat ja muodikkaa lasit... Nyt aloin taas pitkästä aikaan lasien käyttäjäksi oikein mielelläni vaikka vahvuus vain -1 luokkaa. Hintaa kertyi huimat 40 euroa...

Minäkin sain juuri lasit postissa!
        Lasit valmistetaan HongKongissa!
        Ne kehykset eivät ole mitään huippu luokkaa. Itse tilasin muoviset!Metalliset ovat kenties paremmat!
        Postitus maksaa 9$ (us.) ja hinta on sama vaikka tilaat 10 paria!
        Lasini tuli maksamaan 16 euroa ja niissä on naarumujen esto pinta!se lisäsi hintaan vaivaistet 4,95$.

• Zenni opticsilta
        juttaad kirjoitti:

Minäkin sain juuri lasit postissa!
        Lasit valmistetaan HongKongissa!
        Ne kehykset eivät ole mitään huippu luokkaa. Itse tilasin muoviset!Metalliset ovat kenties paremmat!
        Postitus maksaa 9$ (us.) ja hinta on sama vaikka tilaat 10 paria!
        Lasini tuli maksamaan 16 euroa ja niissä on naarumujen esto pinta!se lisäsi hintaan vaivaistet 4,95$.

Tilasin tuolta Zennistä kahdet lasit. Tulivat maksamaan postikuluineen yhteensä 29e heijastuksenesto- ja naarmujenestopinnoitteella. Olen nyt niitä muutaman päivän käyttänyt eikä pahaa sanottavaa ole. Suosittelen, turha maksaa optikkoliikkeen hintoja täällä, jollei välttämättä halua merkkikehyksiä.

• apua lasien ostoon..
        Zenni opticsilta kirjoitti:

Tilasin tuolta Zennistä kahdet lasit. Tulivat maksamaan postikuluineen yhteensä 29e heijastuksenesto- ja naarmujenestopinnoitteella. Olen nyt niitä muutaman päivän käyttänyt eikä pahaa sanottavaa ole. Suosittelen, turha maksaa optikkoliikkeen hintoja täällä, jollei välttämättä halua merkkikehyksiä.

Kertoisitko hieman lisää tuosta systeemistä, kattelin niitten sivuja ja löysinkin mieleiset pokat.. tarvitsen monitehot joten hintaa tulee enemmän (peräti $58 eli n. 40€!) mutta haluaisin tietää tuleeko sekä heijastuksenesto- sekä kovapintakäsittely tuolla samalla valinnalla; anti reflective coating?
        Ja maksaminen, kun saa tilauksensa viimeisteltyä (en vielä niin pitkälle ole tohtinut mennä, kokeillut vain eri kehyksien kanssa että näen hintoja) niin maksetaanko se samantien visalla? Vai meneekö tilaus ensin perille ja sitten tulee joku lasku..?
        Olen kiitollinen kaikista vihjeistä että osaisin toimia oikein tilatessani tuolta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      7
      2763
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2611
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      70
      986
    Aihe