almojen, sanomien,kaupallisten.huippujuontajapersoonien,mismaailmoiden,pieni/isopeppujen,isorintaisten.
Minä tykkään elää todellisuudessa,ja ihmettelen esimerkiksi SITÄ ETTÄ ihanko totta 30 kymppisiä ei kiinosta oma tulevaisuus, ei sairastuminen,ei lastensa hyvinvointi,ei kinnostus todellisten asioiden syventävät opinnot.No,mä kans olen nyt tullut siihen tulokseen että Puutarhanhoito/metsäneläimet ovat oman jälkikasvun kanssa KAIKISTA TÄRKEIMMÄT.
Toisekisi hesarin politiikan/kulttuurin/iltapäivälehtien "vitsiniekat" ja sit nää mattiesko,jyrkileholat,hyrskät,laitiset VAIKKAKIN JOS ne /anteeks he) eksyy lukee näitä mun juttuja ovat suurinmaksiosaksi sitämieltä että voinko ja voiko joku olla näin tyhmä.....kyyylllä, kyllä voi ihan helposti.hihihih, ai et nyt kyl toi yks "kirja" repee he liitksistaan HYS, HYS,HYYYYYYS
HAHAHAHAHA hihihihihi,hyyyyyyyyys!!!!! hah.
Ihan Sama
3
234
Vastaukset
- hötömölle
meet ostaa ja tietysti firman piikkiin niitä sämpylöitä, niin, ni, mulle ei tarvii tuoda mitään.
mut voisit käydä laittaa meilii ihannemies sivustolle MINKÄLAINEN MIES tänään olet heheh,katsos pomo sano et teidänkin on mainostettava itseänne.
Evästeet mitä joku huomaamaton käyttää ei ole meidän juttu.
hötömölö ne on vaan niiiiin uteliaita ku eivät tiedä kuka sun naisystävä on.
ps.tuo sittenkin kismettiä(niin hyvää ettei sanotuksi saa)hihi.- uudesta
suomesta siis vanhasta päivää.Leeeehtolaa mä ihan äsken luin sun juttusi.
Petiä ei saa heti pedata kun olette noussee vaimosi kanssa sieltä ylös (tosin en mä tiedä onko sulla vaimoa)ja se ei nyt liity tähän asiaan mitenkään (sori vaan vaimo, älä ota itseesi)en ole kyseistä Herraa edes nähnyt todellisuudessa.
Siis aatteleppa kun petivaateissa haluisi elää sellaiset hyyyyi,punkit hyyyyi viellä kerran.
niin ni jos ihmiset heti aamusta petaa lämpimän petinsä aattele kuinka ne hyyyyyyi siellä sikiäää ja ovat valmiina kun ilalla /tai mistä mä tiedän vaikka päivällä.
Joku huomaamaton Hannele ? siis mikä oli sanonut jotain noin älykästä mitä oli oppinut armeijasta
anteeksi mut naurattaa mut ei se mitään.
Asian ydin muistakaa mediaväki kun menette nukkumaan siellä niitä pikku pölypunkkeja teitä odottaa (oi miten surullista) mut nyt näkemiin.
(älkää ihan oikeesti kuvitelko mitään kaksimielistä minusta) hötömölle on vähän "valistanut". (juttu liittyy tasokkaan J.Lehtolan tämänpäiväiseen kolumiin). - Sanottavaa
uudesta kirjoitti:
suomesta siis vanhasta päivää.Leeeehtolaa mä ihan äsken luin sun juttusi.
Petiä ei saa heti pedata kun olette noussee vaimosi kanssa sieltä ylös (tosin en mä tiedä onko sulla vaimoa)ja se ei nyt liity tähän asiaan mitenkään (sori vaan vaimo, älä ota itseesi)en ole kyseistä Herraa edes nähnyt todellisuudessa.
Siis aatteleppa kun petivaateissa haluisi elää sellaiset hyyyyi,punkit hyyyyi viellä kerran.
niin ni jos ihmiset heti aamusta petaa lämpimän petinsä aattele kuinka ne hyyyyyyi siellä sikiäää ja ovat valmiina kun ilalla /tai mistä mä tiedän vaikka päivällä.
Joku huomaamaton Hannele ? siis mikä oli sanonut jotain noin älykästä mitä oli oppinut armeijasta
anteeksi mut naurattaa mut ei se mitään.
Asian ydin muistakaa mediaväki kun menette nukkumaan siellä niitä pikku pölypunkkeja teitä odottaa (oi miten surullista) mut nyt näkemiin.
(älkää ihan oikeesti kuvitelko mitään kaksimielistä minusta) hötömölle on vähän "valistanut". (juttu liittyy tasokkaan J.Lehtolan tämänpäiväiseen kolumiin).eeeeeh, no senhän sä tiesitkin mut ihan siltävaralta että joku (anteeksi) huomaamaton olisi siiiiis meistä nyt huolissaan, niiin, mi tiedoksi vain että:
Australialainen (osasin kirjoittaa ton sanan kun kirjasta (ehjä heh) lunttasin,ymmmmm niin toimittaja .....taas pitää Geraldine Brooks siis KUUSI VUOTTA KIRJEENVAIHTAJANA Lähi-Idässä kait mä enemmin haluan hänen ajatuksiaankin lukea, mutta nythän on niin et mä valmistun tenttiin enkä ehdi piiiiittkääään aikaaan tulla kertomaan teille teidän jutuista.
älä siinä yhtään ihmettele Hötömölö kyllä osaa kertoo mulle kaiken oleelisen mitä mun pitää ottaa huomioon.
nähdään sit kun nähdään tai sitten EI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h402899Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062681Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv352411Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918- 311719
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141513- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021213- 1771183
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711025