Oon 18-vuotias tyttö ja olen muuttanut juuri Brisbaneen. Asun täällä huhtikuuhun asti ja kaipailen suurinpiirtein ikäistäni seuraa baareihin , kahviloihin, shoppaileen ym. Löytyykö ketään?
Baariseuraa Brisbaneen
4
1616
Vastaukset
- brisbaneeen
moikka.. olen tulossa parin viikon kuluttua brisbaneen.. laita viestiä [email protected]
t: kalle - niinuniinu
Heipahei Karo!
Makin olen juuri muutanut Brisbaneen ja koska kaverit jai suomeen niin oon koittanu tehda tuttavuutta muihin backpackereihin ja suomalasiin. Meeppa www.dundernews.com sivuille, sileta loytyy paljon Brisbanessa asuvia suomalaisia. Ollaan itseasiassa ens keskiviikkona menossa pubiin situmaan iltaa ja nahdaan queen Streetin Hangry Jacksin edessa kuudelta, joten tervetuloa sekaan!
Ootko backpackeri? Vai mitas puuhastelet taalla? Missapain asut?
Nina
mun aussinumero on muuten 0423428093 ja siihen saa soittaa kun vaan kaveria kaipailee.- karo88
Olisko sulla sähköposti osotetta tai mese? vois jutella. Oon tän viikon viellä kielikoulussa, mutta olis kiva tavata ja mennä jonnekkin. En päässyt tapaamiseen koska netti ei oikein toiminut viimeviikolla enkä nähnyt sun viestiä. ollaan yhteyksissä.
- mira k-88
heips,
Olen tulossa lokakuun loppu vaiheessa brisbaneen au pairiksi n. puoleksi vuodeksi eteen päin. Olisi mahtavaa, jos voisit laittaa vistia mailiini: mira.kirvesmaki [at] gmail.com. Itsekin kaipailen seuraa sitten kun vain sinne asti pääsen :)
-Mira
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395514
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253496Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142740- 472428
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631831Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491770- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201586- 281520
- 201516