Hei,
onko kenelläkään tietoa mistä pääkaupunkiseudulta saisi kohtuuhintaisen morsiuspuvun, valmiina, ei siis teetettynä tai vuokrattuna. Olen googlannut kaikilla mahdollisilla hakusanoilla, mutta aina päädyn vain kalleimpien valmistajien sivuille, esim. kaunis morsian, morsmaikku tms, joiden valmispuvut maksavat lähemmäs 1000 euroa. Oma budjettini voisi olla 400-600 euroa.
Nettikaupasta osto epäilyttää, teettäminen on todella kallista, ja vuokraus ei innosta, joten olisiko kenelläkään vinkkejä? En myöskään haluaisi ostaa kenenkään vanhaa pukua. Onkohan tämä mahdoton yhtälö?
kohtuuhintainen hääpuku
tuleva morsian
3
691
Vastaukset
- izo
Suomen pukuvuokraamossa näyttäisi olevan muuttomyynti, tsekkaas sieltä.
- ongelma minulla
voisiko joku auttaa?????
- häät55
Tukholmassa on silja-linen terminaalin lähellä pieni liike, joka tuo amerikasta uusia upeita hääpukuja, (eli risteilylle.. ) Hinta euroissa n. 200. Myyjä on suomalainen ja palvelu tosi hyvää.
Nettisivu on: http://www.bridaloutlet.se
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4496483Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1753854Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1052498Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1261345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993