E-pillerit Turkista

Ilman reseptiä?

Moi!

Tietääkös kukaan saako e-pillereitä Turkista ilman reseptiä? Ja jos saa, minkälainen hintataso..? Kiinnostaisi tietää.

19

4239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta...

      en kuollaksenikaan muista paljon maksoi..ostin Yasminea..halvempaa kuitenkin kuin Suomessa.

      • koira

        Onko Yasmine myös samannimisenä myytävänä turkin apteekissa vai onko eri nimellä?


      • ja paketti
        koira kirjoitti:

        Onko Yasmine myös samannimisenä myytävänä turkin apteekissa vai onko eri nimellä?

        kuin meillä Suomessa


      • kommenttina vielä
        ja paketti kirjoitti:

        kuin meillä Suomessa

        että, eiköhän jokainen itsestään huolehtiva nainen huolehdi myös kontrollit ja turvallisuuden pillereiden kanssa. Tuskin kukaan järkevä aloittaa pillerit ostamalla ne ilman lääkärissä käyntiä. Riskeistä ei turhaan puhuta. Itse terveydenhoitajana olen tosiaan ostanut pillereitä turkista, kun halvempaa, mutta en suosittele sitä kenellekään, jolle ei ole lääkäri kyseisiä lääkkeitä aiemmin määrännyt.


    • E70

      Itse olen monena vuonna ostanut E-pillerit Turkista ilman reseptiä. Viime kesänä (v.2006) Minulet-merkkiset pillerit maksoi 42e, koko vuoden satsi.

      • lögbkv

        Ostin tänä kesänä vuoden satsin Migrogynon pillereitä noin 38 liiraa eli vajaa 20e vuosi...Suomessa 3kk maksaa vajaa 30e,tätä merkkiä


      • kontrollit
        lögbkv kirjoitti:

        Ostin tänä kesänä vuoden satsin Migrogynon pillereitä noin 38 liiraa eli vajaa 20e vuosi...Suomessa 3kk maksaa vajaa 30e,tätä merkkiä

        Hankitpa pilsut mistä vaan, joudut käymään kuitenkin Suomessa kontrollissa. Jos vasta aloittelet käyttöä, niin lekurin tutkimus tarvitaan, samoin verikokeet aluksi säännöllisesti erityisesti maksa-arvojen kontrollin vuoksi.
        Eli älä vain hanki pilsuja Turkista, vaan pidä huoli kontrollikäynneistä. Kaikille pilsut ei sovi ja sitä ei voi tietää ilman testejä. Itselläni nimittäin pilsujen takia maksa-arvot jysähtivät taivaisiin, oman terveyteni vuoksi jouduin jättämään ne kokonaan.


      • tullata

    • Femoden

      maksaa suomessa yli 30e/3kk satsi. Paljonko olisi Turkissa?

    • hinta

      Yasmine maksaa Alanyassa 8,40€/kk eli on edullisempi kuin Suomessa.

    • mutta ..

      Kyllä sieltä saa e-pillerit ja anaboliset steroidit, antibiootit ym. ilman reseptiä. Mutta onko tavara turvallista käyttää? Itse en todellakaan luota turkkilaisten lääkeväärennöksiin.

      • tutkittu

        Vein tuttavalleni Turkista ostamani pillerit tutkittavaksi laboratorioon..ihan huvikseni. Samaa ainetta olivat ja aitoja alkuperäisiä, kuin muutkin Yasminet. Kaikista en menisi takuuseen, mutta niitä uskallan ostaa.


    • Miksi ilman reseptiä??

      Mistä tiedät ilman lääkärissä käyntiä ja reseptin hankkimista, mikä pilleri on sopiva, vai oletko käyttänyt jotakin tiettyä pillerimerkkiä ja ajattelit säästää jättämällä väliin vuosittaisen kontrollin ja reseptin hankinnan. Voi olla että tulee halvemmaksi ostaa lääke sieltä, mutta pidä silti kiinni oman terveytesi hoitamisesta, eli kontrollit niin kuin gynekologisi sanoo, vuosittain tai vähintään joka toinen vuosi, ja ne tietyt kokeet vähintään joka toinen vuosi. Säästää ehkä voit lääkkeen hinnassa, muussa ei kannata säästää.

    • voin sanoa

      jos haette ulkomailta mitä tahansa teille suomessa määrättyjä lääkkeitä,ottakaa resepti mukaan ja esim.käyttämänne e-pillereiden sis.luettelo.Yllätyksiä voi tulla,kun saatte ns.rinnakkais version.Varsinkin hormonien suhteen pienetkin pitoisuus heitot voivat saada kropassanne kummallisia tuntemuksia,vaikka niihin nopeasti tottuisikin.Ostan itse myös pillerit reissuilta,joten kenenkään turha provota tätä viestiä,kuten tällä palstalla valitettavasti näkyy käyvän.

    • mimitsu

      Hei.Olen ostanut useasti siskolleni samat pillerit mitä hän suomessa käyttää puolta halvemalla.Ota apteekkiin mukaan pakkaus josta näkevät minkä tehtaan ja mikä resepti se on.Nimi oli erilainen mutta ihan samaa tavaraa,saa ilman reseptiä.Turkissa on kansainvälisiä isoja lääketehtaita useampia joten lääkkeet eivät ole samoissa törkyhinnoissa kun meillä.

    • Anonyymi

      Vanha ketju mutta aihe sama. Mercilon-pillerit, saako esim Turkista ja mikäli joo, niin onko jollain toisella nimellä?

    • Anonyymi

      Minä ostin hashista eikä ollut reseptistä tietookaan.

    • Anonyymi

      Googlaa Mercilon ja katso vaikuttava aine. Sen jälkeen googlaa tuota vaikuttavaa ainetta Turkissa (Turkey).

      Vuosia vanhahasta ketjusta katsoin sitä myytävän Turkissa nimellä Desolett. Millä nimellä se nyt on, en tiedä, koska kauppanimet vaihtelevat jatkuvasti.

    • Anonyymi

      Turkissa monet myytävät lääkkeet ovat Intiassa ja Kiinassa valmistettuja lääkeväärennöksiä, joilla ei ole mitään tekemistä sen alkuperäisen tuotteen kanssa. Samoin Venäjällä. Siksi monet venäläiset Suomessa käydessään suorittavat lääkeostoksensa Siellä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe