Torin kahvila...

kuka viitsii???

..ja kehtaa kiusata kahvilan yrittäjää???..Maanantaina poliisit tutkivat jonkun häirikön tuhoja! Ulkoterassin katokset hajotettu!!! Hyi hävetkää ilkivallan tekijät, rasistit !!!!

8

1191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mamujen

      läsnäolosta eikä silloin huudeta ollenkaan : rasisti ! Kaikki niiden metkut me siedämme puiden nyrkkiä taskussa mutta kuinkahan pitkään.
      Ja mokumyönteinen kaupunkihan ne muuntamon korjaukset maksaa.

    • torilla

      Onhan torilla valvontakamerat,jos niistä mitään apua olis..??

      • 2008

        " Onhan torilla valvontakamerat,jos niistä mitään apua olis..?? "

        kerro lisää,
        missä ne ovat ?


      • ne heiveröiset katokset
        2008 kirjoitti:

        " Onhan torilla valvontakamerat,jos niistä mitään apua olis..?? "

        kerro lisää,
        missä ne ovat ?

        piiskas maahan


    • Astuja

      Teko on tyhmä, siitä olen samaa mieltä, mutta se että aina jauhetaan samaa rasismi-skeidaa niin se alkaa jo ottaa aivoon.
      Forssassa tehdään paljon pahaa mutta vain silloin "hyysärit" nostaa metelin, jos kohteessa on jotain ulkomaalaisiin liittyvää.
      Hävetkää hyysärit, isänmaan petturit!

      PS. ei se vähemmistöjen "asiakaspalvelu" ole täällä ennenkään aina miellyttänyt, kun muistelee miten Lars-Åken grilli pukattiin nurin joskus 90-luvun alkupuolella.

      • kova sade sen

        kahvilan markiisin kaatoi


    • saattaa

      liittyä käynnissä olevaan operaatioon jossa torin alueelle yritetään saada aikaan valtatyhjiö. Tapaus täyttää kaikki harhautus operaation merkit jolloin teko saadaan näyttämään esim.rasistiselta hyökkäykseltä ja huomio tekijöistä kohdistetaan muualle. Tällöin jää pimentoon että tarkoituksena on ollut selvä yritys tunkeutua tarkkailupaikan kautta maanalle tai vain suorittaa sotilasoperaatioille tyypillinen provokaatio ja sytyttää ruutitynnyri.
      Selvää hajota ja hallitse politiikkaa.

    • voisi

      liittyä käynnissä olevaan operaatioon jossa torin alueelle yritetään saada aikaan valtatyhjiö. Tapaus täyttää kaikki harhautus operaation merkit jolloin teko saadaan näyttämään esim.rasistiselta hyökkäykseltä ja huomio tekijöistä kohdistetaan muualle. Tällöin jää pimentoon että tarkoituksena on ollut selvä yritys tunkeutua tarkkailupaikan kautta maanalle tai vain suorittaa sotilasoperaatioille tyypillinen provokaatio ja sytyttää ruutitynnyri.
      Selvää hajota ja hallitse politiikkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe