Kuwaitista

kokemuksia??

Olisi mukava kuulla..olen lähdössä sinne syyskuun puolessa välin muutamaksi kuukaudeksi.

5

2276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naijonen

      Olin Kuwaitissa kuukauden viime kesänä.Maa oli siisti,hieno ja raha näkyi kaikkialla.
      Kuwait oli minulle liian hieno, koska tykkään enemmän "basaari" meiningistä.Vesipuistot olivat uskomattoman upeita ja niissä vietimmekin paljon aikaa.Samoin huvipuisto, joka oli kolme osainen:perinteinen huvipuisto, arabialainen huvipuisto ja tulevaisuuden huvipuisto.Vesi- sekä huvipuistoissa on naisten, perhe ja sinkkumiesten päiviä eli kannattaa ottaa selvää minä päivinä pääsee sisälle.

      Ruoka oli hyvää, erityisesti meren herkut.
      Olin siellä perheeni kanssa (johon kuuluu pieniä lapsia) eli kävimme vain lapsiystävällisissä paikoissa.

      Alkoholin ja sian lihan maahantuonti on kielletty.
      Likaisella autolla ajaessa saa sakot.

      HYVÄÄ MATKAA!

      • vastauksesta

        , kiva kuulla, että siellä on kuitenkin ihan mukavat oltavat:)


      • JaskaS
        vastauksesta kirjoitti:

        , kiva kuulla, että siellä on kuitenkin ihan mukavat oltavat:)

        Kuwait on itselleni erittäin tuttu paikka, siellä on tullut pyörittyä työn merkeissä. Ilmaston on mukava, lämmintä piisaa, itse kun en välitä p......n talvesta. Raha tosiaan "haisee" Kuwaitissa, maassa on todella paljon siirtotyöläisiä aivan kuten on UAE:ssa. Kuwait Citystä löytyy todella hyvät autokaupat. Jos tykkää yhtään nauttia alkoholia on siinä kohtaa iso miinus, tiukan linjan muslimivaltiona siellä ei myydä eikä sinne saa tuoda alkoholipitoisia tuotteita. Samoin ensimmäisen vastaajan mainitsema sianliha, mutta erinomaisia ruokapaikkoja on paikka pullollaan. Arabikulttuurista ja tavoista voisin pitää pitkän luennnon usean vuoden kokemuksella mutta jätetään se nyt kuitenkin muulle foorumille. Linturuokia suosittelen välttämään.


      • naijonen
        JaskaS kirjoitti:

        Kuwait on itselleni erittäin tuttu paikka, siellä on tullut pyörittyä työn merkeissä. Ilmaston on mukava, lämmintä piisaa, itse kun en välitä p......n talvesta. Raha tosiaan "haisee" Kuwaitissa, maassa on todella paljon siirtotyöläisiä aivan kuten on UAE:ssa. Kuwait Citystä löytyy todella hyvät autokaupat. Jos tykkää yhtään nauttia alkoholia on siinä kohtaa iso miinus, tiukan linjan muslimivaltiona siellä ei myydä eikä sinne saa tuoda alkoholipitoisia tuotteita. Samoin ensimmäisen vastaajan mainitsema sianliha, mutta erinomaisia ruokapaikkoja on paikka pullollaan. Arabikulttuurista ja tavoista voisin pitää pitkän luennnon usean vuoden kokemuksella mutta jätetään se nyt kuitenkin muulle foorumille. Linturuokia suosittelen välttämään.

        Siirtotyöläisiä on tosiaankin paljon ja minullekin töihin olisi halunnut tulla vaikka kuinka moni.Tarjottiin lastenhoito ja kodinhoito työtä.
        Ihmettelin kovasti, kuinka paikalliset naiset aikansa kuluttaa.Vastaukseksi sain:käyvät kylässä ja hoitavat kauneuttaan. No,varmasti muutakin tekevät, mutta kun joku muu hoitaa kodin ja lapset, eikä töihinkään tarvitse mennä jää kivasti aikaa hoitaa itseään.
        Kauneushoitoloissa oli kyllä aina paljon porukkaa ja minäkin jäin sinne päivääni viettämään.

        Elämä näyttää siellä olevan liiankin helppoa, näin suomalaisen monitoiminaisen näkökulmasta.


    • janne 211

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe