elikkäs koiruus sai tuomioksi c-lonkat mutta ei ainaskaan vielä oireile mitenkään, (ikää muutama vuosi, säkä alle puoli metriä, eikä ylipainoa )
miten mä nyt pystyisin vaikuttamaan siihen, että noi lonkat ei ala vaivata? jokin ruoka? liikunta? vai onko se yksilöllistä alkaako lonkat iän karttuessa vaivaamaan?
C-lonkat
4
505
Vastaukset
- ei haittaa
Aika varmaan lonkista ei tule olemaan mitään ongelmaa koiralle. Et vaan anna koiran lihoa vanhempanakaan, ja harrastat sen kanssa liikuntaa säännöllisesti ja kohtuullisesti. C-lonkat ei ole mitenkään hälyttävän pahat, onpa rotuja, joista ei etsimälläkään meinaa löytyä parempia kuin c-lonkkia.
- mie vaan
Eihän C-lonkat ole huonot..Niissä roduissa missä vaaditaan jalostuskoirilta lonkkakuvaus C-lonkilla voidaan aivan hyvin pentuja ottaa..D:N lonkatkin voivat olla oireettomat.
Ruoka ja liikunta ovat aina tärkeitä, riippumatta koiran kuvaustuloksista. - niksu
on 11 v narttu, jolla on lonkat C. Eipä se vielä ole lonkkiaan oireillut. Enimmäkseen on vapaana ja syönyt koko ikänsä normaalia koranmuonaa.
- täptäptäp
mä oon vissiin sitten tuskaillu ihan turhaan....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070