Kuinka teillä nukutaan tässä iässä yöt jotka käyttävät jo korvikkeita...? Meillä kun poika menee iltaunilla 9-10 välii niin herää ensimmäisen kerran noin 3h päästä ja siitä eteenpäin 2h välein ja välillä jopa 1h välein ja sit siinä 6-7 aikaa herää ja on hereillä jonku aikaa ennenku taas nukahtaa ja sitten heräämme siinä 9 aikoihin... Kuinka paljon annatte korviketta kerralla yössä ja siis kuin usein? Minä annan joko 60ml tai 80ml mutta ensimmäisille unille saan just ja just syötettyy 100ml. Juoko liian vähän että sen takia herää näin usein? Kun en saa poikaa juomaa enempää... Entä kuinka syötätte lapsenne yöllä? Sylissä vai tuetteko pullon sänkyyn? Minä tuen pullon sänkyy ja syömisen jälkeen käännän mahalleen röyhtäsemään. Röyhtäsytättekö joka kerta yöllä lapsenne? Syliin en ikinä viitsi nostaa että hän ei joutuisi heräämään...
noin
3
215
Vastaukset
- poika 2kk
äydään nukkumaan klo 9-10 ja herätään ekan kerran siinä 3-4 maissa. Sit jatketaan unia sinne aamu 7-8. Yöllä annan korviketta aina sen 1dl samoin aamulla kun herää. Näin on menty jo jonkin aikaa. Eli yö rytmi on mennyt kohilleen. Otan aina pojan syliin ja meen sohvalle ruokkimaan ja sit hän siinä silmät kiinni syö ja kannan lopuksi röyhtyn jälkeen nukkumaan. Ei oo koskaan kiukutellu et heräis sit liikaa. Aamulla herätään aina hymyssä suin :) Päivällä vielä rytmit sekasi, mut kyllä se varmaan siintä sitten pikku hiljaa..
- täällä kyllä jo 3½kk:tta
meillä meni yöt tuossa iässä niin että nukkumaan 21-22 välillä silloin söi maissivelliä nanniin sekotettuna n.160ml (puolet ja puolet) ja sitten heräs siinä 2-4välissä ja söi saman satsin ja nukkuin sitten 8-9 väliin...
Nyt sitten yöt nukutaan 21-8 ja illalla syö enne nukkumaan menoa 180velliä=) että tälleen täällä! - .....
Meillä poika 1,5kk ja korvikkeella on. Eli menee nukkumaan klo 20-23 ja syö sitä ennen noin 120ml. Ekan pätkän yleensä nukkuu noin 5 tuntia ja herää syömään siinä klo 2-4. Sitten seuraavaksi syödään noin neljän tunnin päästä eli klo 5-8. Ihan tasaista rytmiä ei meillä vielä ole ja toki poikkeuksiakin öisin tulee ettei ihan näin tasaisesti mennä, mutta suurin piirtein kuitenkin.
Minusta kuulostaa 60-80ml aika vähäiseltä määrältä maitoa. Jos minä annan meidän pojalle ennen nukkumaan menoa "vain" 100ml tai alle niin herää jo 2-3 tunnin päästä syömään. Koita nostaa maitomäärää hiukan joka päivä niin saat illalla ja yöllä syötettyä enemmän kerralla ja varmaan vauva nukkuukin pidempään kerralla.
Ja minä nostan kanssa joka syötöllä syliin syömään ja röyhtäytän aina. Usein syötön jälkeen pitää vielä vaihtaa vaippa kun tekee kakat. Melkein aina jää suht hyvin nukkumaan sänkyyn pienellä nukuttamisella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2855897Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki433455Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1442677"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol891669- 641067
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134895Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9875Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11834