Mikä vikana kun yhtäkkiä tulee oikeeseen alareunaan ilmotus et yhteys on vajaa tai puuttuva liitettävyys... Johdot on kunnolla kiinni ja on bootattu konetta ja modeemia ja johtoja revitty pois ja laitettu takasin... Mikään ei auta ja nettiin ei pääse =/
Internet yhteys on vajaa ;)
13
841
Vastaukset
- neitinokkela
Ota koneen ja moodeemin johdot tunniksi irti koneesta ja takaisin paikoileen.
- Delusion-E
auttaako tuo oikeesti? Kuulostaa liian yksinkertaiselta :p
- neitinokkela
Delusion-E kirjoitti:
auttaako tuo oikeesti? Kuulostaa liian yksinkertaiselta :p
Aloittelijoille ei kannata selitellä liikaa nörtti kikkoja. Jos ei auta olen ihmeissäni meijän koneille se ainakin on auttanut.
- langaton
ja siinä alanurkassa monitorin kuva. Jos, niin klikkaa hiiren oikealla sitä kuvaa ja korjaa. Alkaa se nätti pallo siinä pomppimaan silmän ilona.
Jostain palstalta luin että wlan-kortin päivittäminen auttaisi ongelmaan. - jokulainen
Oletko muuttanut modeemin asetuksia - siis menemällä hallintaohjelmaan jne.?
Onko käyttis WinxP? Jos on oletko asentanut SP2:n äskettäin?
Oletko tarkistanut kaikki asetukset ohjeiden mukaisiksi Ohjauspaneelin "verkkoyhteydet"->lähiverkkoyhteys->ominaisuudet-kohdasta?
Kokeile painaa modeemin reset-nappia 10-15 sek. - qwertype
jotain erikoista kuten muuttanut verkkokortin mac-osoitetta?
meinaan, että jos muuttaa liikaa, ei laajakaistan tarjoajan dhcp-palvelin anna ip-osoitetta.- Delusion-E
On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)
- fweqewe
Delusion-E kirjoitti:
On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)
welhon asiakaspalveluun?
puh. 1565656 - korjaa
Delusion-E kirjoitti:
On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)
...
- sain noista
Delusion-E kirjoitti:
On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)
http://www.welho.fi/?mtnsb=0
...tu ku tänne saa edes vastattua! - sään noista
Delusion-E kirjoitti:
On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)
http://www.welho.fi/?mtnsb=0
Suomi24 pykii taas pahasti, jokapäiväistä kylläkin. - pääkaupunkiseudulla
sään noista kirjoitti:
http://www.welho.fi/?mtnsb=0
Suomi24 pykii taas pahasti, jokapäiväistä kylläkin.oisko tehnyt jotain kivaa welholle tai sun koneelle.
- joku jaska
Ota käyttöön lähiverkko...Ohjauspaneeli / Verkkoyhteydet tai jos on niin Korjaa yhteys
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483