Internet yhteys on vajaa ;)

Delusion-E

Mikä vikana kun yhtäkkiä tulee oikeeseen alareunaan ilmotus et yhteys on vajaa tai puuttuva liitettävyys... Johdot on kunnolla kiinni ja on bootattu konetta ja modeemia ja johtoja revitty pois ja laitettu takasin... Mikään ei auta ja nettiin ei pääse =/

13

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitinokkela

      Ota koneen ja moodeemin johdot tunniksi irti koneesta ja takaisin paikoileen.

      • Delusion-E

        auttaako tuo oikeesti? Kuulostaa liian yksinkertaiselta :p


      • neitinokkela
        Delusion-E kirjoitti:

        auttaako tuo oikeesti? Kuulostaa liian yksinkertaiselta :p

        Aloittelijoille ei kannata selitellä liikaa nörtti kikkoja. Jos ei auta olen ihmeissäni meijän koneille se ainakin on auttanut.


    • langaton

      ja siinä alanurkassa monitorin kuva. Jos, niin klikkaa hiiren oikealla sitä kuvaa ja korjaa. Alkaa se nätti pallo siinä pomppimaan silmän ilona.
      Jostain palstalta luin että wlan-kortin päivittäminen auttaisi ongelmaan.

    • jokulainen

      Oletko muuttanut modeemin asetuksia - siis menemällä hallintaohjelmaan jne.?
      Onko käyttis WinxP? Jos on oletko asentanut SP2:n äskettäin?
      Oletko tarkistanut kaikki asetukset ohjeiden mukaisiksi Ohjauspaneelin "verkkoyhteydet"->lähiverkkoyhteys->ominaisuudet-kohdasta?
      Kokeile painaa modeemin reset-nappia 10-15 sek.

    • qwertype

      jotain erikoista kuten muuttanut verkkokortin mac-osoitetta?
      meinaan, että jos muuttaa liikaa, ei laajakaistan tarjoajan dhcp-palvelin anna ip-osoitetta.

      • Delusion-E

        On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)


      • fweqewe
        Delusion-E kirjoitti:

        On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)

        welhon asiakaspalveluun?
        puh. 1565656


      • korjaa
        Delusion-E kirjoitti:

        On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)

        ...


      • sain noista
        Delusion-E kirjoitti:

        On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)

        http://www.welho.fi/?mtnsb=0
        ...tu ku tänne saa edes vastattua!


      • sään noista
        Delusion-E kirjoitti:

        On Xp, ei ole wlania, SP2 asennettu aikoja sitten, en olu muuttanut mac osotetta enkä muutenkaan säätänyt ip osotteita. Tarjoaja on Welho ja modeemi on joku musta motorola ;)

        http://www.welho.fi/?mtnsb=0
        Suomi24 pykii taas pahasti, jokapäiväistä kylläkin.


      • pääkaupunkiseudulla
        sään noista kirjoitti:

        http://www.welho.fi/?mtnsb=0
        Suomi24 pykii taas pahasti, jokapäiväistä kylläkin.

        oisko tehnyt jotain kivaa welholle tai sun koneelle.


    • joku jaska

      Ota käyttöön lähiverkko...Ohjauspaneeli / Verkkoyhteydet tai jos on niin Korjaa yhteys

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe