moi. Tullu tällänen juttu oblivioon että koko itäinen puoli pelialueesta ei ole pelattavissa. siellä näkyy vain tyhjää ja kun yrittää mennä ´sinne niin tulee se you cannot go this way ja peli jumittuu. sama tulee kun käyttää fast travellia. Onko kellekkään tullut vastaavaa. Taitaa olla peli rikki
Oblivion sekasi täysin
hande ultidt
1
199
Vastaukset
- tapahtunut...
Tuo viesti tulee kun yrittää päästä ulos pelialueelta, eli kun yrität ylittää cyrodiilin rajat.
Mikäli ko. viesti tulee jossakin keskellä karttaa, kokeile jos xbox360:n välimuistin tyhjentäminen auttaisi.
ohjeet:
http://videogame2play.com/2006/06/08/xbox-360-dashboard-updates-hidden-feature-clear-cache/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2121714- 821123
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 78895
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19596