Kajaanissa lapsettomuuspolin jonot

Vasta nuori

Hei!

Tietääkö kukaan, millaiset jonot KAJAANISSA on KAKS:n lapsettomuuspolille. Tai siis, että kun sinne saadaan lähete niin kauanko suurinpiirtein joutuu jonottamaan, että varsinaisia toimenpiteitä ruetaan tekemään?

4

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimmi37

Kajaanissahan ei varsinaisesti ole mitään omaa lapsettomuuspolia. On vain naistentautienpoli jossa kyllä hoidetaan asiaa eteenpäin.
      Eli kun käyt ensin lääkärillä ja pyydät lähetteen polille niin menee ehkä maksimissaan pari kuukautta. Sen käynnin jälkeen on sinun ja miehen labrakokeet ja jos on tarve laitetaan lähete Ouluun väestöliittoon. Siellä on jonotusaika n. 8 kk. Oulusta tulee sitten reseptit ja hoito-ohjeet joiden mukaan viedään asiaa eteenpäin.
      Että semmonen prosessi. Tsemppiä!

• tinkem

kävin tk lääkärin juttusilla,joka teki lähetteen kaksiin.Oiskohan menny reilu kuukausi kun sain ajan sinne ja siitä asia lähti sit eteenpäin.Tk:n kautta otettiin verikokeet ja miehelle tehtiin spermatutkimus(se tehtiin maternassa)alotettiin clomifenit ja seurantaultrat..nyt oon sitten menossa jatkotoimenpide suunnitteluun ja jos "rankempiin"hoitoihin mennään,niin sitten oulun kautta...

• Vasta nuori.

Iso kiitos sinulle! :)

Itse olen käynyt kahdessa ultrassa maternassa ja siellä todettu monirakkulaiset munasarjat. Mies käy tässä lähiaikoina maternassa antamassa sperma näytteen. Itse käyn siellä vielä verikokeessa, jossa nähdään tapahtuuko ovulaatiota. Jos ei, niin saamme gyneltä lähetteen kaksille. Määrättiinkö noi clomit sinulle kaksilla? Itse kyselin niitä maternan gyneltä, mutta hän ei niitä minulle suositellut, koska niissä on niin suuri kolmosraskauden riski. Sen sijaan hän puhui koeputkihedelmöityksestä. Itse haluaisin ehdottomasti kokeilla noita clomifeneja.

Kiitos sinulle vielä, jos vastaat! :)

• tinkem
        Vasta nuori. kirjoitti:

Iso kiitos sinulle! :)

Itse olen käynyt kahdessa ultrassa maternassa ja siellä todettu monirakkulaiset munasarjat. Mies käy tässä lähiaikoina maternassa antamassa sperma näytteen. Itse käyn siellä vielä verikokeessa, jossa nähdään tapahtuuko ovulaatiota. Jos ei, niin saamme gyneltä lähetteen kaksille. Määrättiinkö noi clomit sinulle kaksilla? Itse kyselin niitä maternan gyneltä, mutta hän ei niitä minulle suositellut, koska niissä on niin suuri kolmosraskauden riski. Sen sijaan hän puhui koeputkihedelmöityksestä. Itse haluaisin ehdottomasti kokeilla noita clomifeneja.

Kiitos sinulle vielä, jos vastaat! :)

joo,kaksilta määrättiin,eli niillä alotettiin meidän hoidot!!olen syönyt niitä nyt tuloksetta puoli vuotta(vaikka lääkärit siellä olivat valmiita lyömään vaikka vetoa,että niistä on apua..)alussa kävin seurantaultrissa mutta sitten kun annostus saatiin kohdalleen,niin ei tarvinnut käydä.Nyt sain ajan sinne vasta lokakuulle,jolloin suunnitellaan meille jatkohoitoja...lääkärit siellä polilla ovat tosi kivoja:)minulle tehtiin heti aluksi siellä myös munanjohtimien aukiolotutkimus!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2523
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2362
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      101
      1049
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      63
      789
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      707
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      690
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      668
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe