ensinnäkin en ymmärrä kauheasti näistä jutuista mitään joten kertokaa ken tietää.. vaimollani ovistesti näytti plussaa kierron 13 tai 14 päivä ja tuli "ovislimat" ja nyt 9 päivää sen jälkeen rinnat kipeet, todella paksua limaa, menkka kivut ja hän teki ovistestin piruuttaan ja todella vahva plussa taas.. mistä on oikein kyse? kuumatkin ollaan ihmeissämme.
ovulaatio testistä..
6
924
Vastaukset
- lisään viestiini
lisäys
- .....
pco.ssa (monirakkulaiset munasarjat) ne voi näyttää kestoplussaa. Myöskään ennenaikasissa vaihdevuosissa (tosi harvinaiset!) ei ole selkeää lh-piikkiä havaittavissa vaan se on kokoajan vähä koholla.
Tai sit ne testit on muuten vaan paskoja!! ;)- olen...
Kuullut että ovis testikin voi näyttää raskauden... Toivotaan siis että olisitte raskaana ;) Kannattaa tehdä raskaustesti sittenkun menkat on myöhässä!
- isäkö?
olen... kirjoitti:
Kuullut että ovis testikin voi näyttää raskauden... Toivotaan siis että olisitte raskaana ;) Kannattaa tehdä raskaustesti sittenkun menkat on myöhässä!
Joo huomasin tänään tarkemmin tutkiessani että jotkut olivat kirjoitelleet eri keskustelupalstoille että suurin piirtein tässä vaiheessa heille on ovistesti näyttänyt plussan ja noin viikon päästä raskaustestikin on ollut plussa. Toivotaan että meillä on myös näin =) aika hämärää on..
- luottas..
olen... kirjoitti:
Kuullut että ovis testikin voi näyttää raskauden... Toivotaan siis että olisitte raskaana ;) Kannattaa tehdä raskaustesti sittenkun menkat on myöhässä!
Kysyin asiaa valmistajalta eikä ainakaan rfsu ovistestejä voi käyttää raskauden toteemiseen, vaikka ohjeissakin jopa niin väitetään.
Kaverini myös teki ovistestin raskauden alussa joka näytti negaa. - isäkö?
luottas.. kirjoitti:
Kysyin asiaa valmistajalta eikä ainakaan rfsu ovistestejä voi käyttää raskauden toteemiseen, vaikka ohjeissakin jopa niin väitetään.
Kaverini myös teki ovistestin raskauden alussa joka näytti negaa.mihinkään muuhun kuin raskaustestiin, mutta pidän mahdollisena kyllä, koska moni on tosiaan kirjoittanut että on noin viikon päästä raskaustestikin näyttänyt plussaa. Eli viikon päästä kuulette.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781002
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm80778J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119724
- 59717
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 18508
- 41498