ovulaatio testistä..

hämillään oleva mies.

ensinnäkin en ymmärrä kauheasti näistä jutuista mitään joten kertokaa ken tietää.. vaimollani ovistesti näytti plussaa kierron 13 tai 14 päivä ja tuli "ovislimat" ja nyt 9 päivää sen jälkeen rinnat kipeet, todella paksua limaa, menkka kivut ja hän teki ovistestin piruuttaan ja todella vahva plussa taas.. mistä on oikein kyse? kuumatkin ollaan ihmeissämme.

6

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisään viestiini

      lisäys

    • .....

      pco.ssa (monirakkulaiset munasarjat) ne voi näyttää kestoplussaa. Myöskään ennenaikasissa vaihdevuosissa (tosi harvinaiset!) ei ole selkeää lh-piikkiä havaittavissa vaan se on kokoajan vähä koholla.
      Tai sit ne testit on muuten vaan paskoja!! ;)

      • olen...

        Kuullut että ovis testikin voi näyttää raskauden... Toivotaan siis että olisitte raskaana ;) Kannattaa tehdä raskaustesti sittenkun menkat on myöhässä!


      • isäkö?
        olen... kirjoitti:

        Kuullut että ovis testikin voi näyttää raskauden... Toivotaan siis että olisitte raskaana ;) Kannattaa tehdä raskaustesti sittenkun menkat on myöhässä!

        Joo huomasin tänään tarkemmin tutkiessani että jotkut olivat kirjoitelleet eri keskustelupalstoille että suurin piirtein tässä vaiheessa heille on ovistesti näyttänyt plussan ja noin viikon päästä raskaustestikin on ollut plussa. Toivotaan että meillä on myös näin =) aika hämärää on..


      • luottas..
        olen... kirjoitti:

        Kuullut että ovis testikin voi näyttää raskauden... Toivotaan siis että olisitte raskaana ;) Kannattaa tehdä raskaustesti sittenkun menkat on myöhässä!

        Kysyin asiaa valmistajalta eikä ainakaan rfsu ovistestejä voi käyttää raskauden toteemiseen, vaikka ohjeissakin jopa niin väitetään.
        Kaverini myös teki ovistestin raskauden alussa joka näytti negaa.


      • isäkö?
        luottas.. kirjoitti:

        Kysyin asiaa valmistajalta eikä ainakaan rfsu ovistestejä voi käyttää raskauden toteemiseen, vaikka ohjeissakin jopa niin väitetään.
        Kaverini myös teki ovistestin raskauden alussa joka näytti negaa.

        mihinkään muuhun kuin raskaustestiin, mutta pidän mahdollisena kyllä, koska moni on tosiaan kirjoittanut että on noin viikon päästä raskaustestikin näyttänyt plussaa. Eli viikon päästä kuulette.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1002
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      778
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      735
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      717
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      108
      666
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      573
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      46
      552
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      508
    10. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    Aihe