Juttu alkaa näin; Olimme muuttamassa poikaystäväni kanssa uuteen asuntoon ja onnistuin sitten muuton yhteydessä kadottamaan e-pillereiden reseptin, menkat tuli normaalisti lätkän loputtua parin päivän päästä mutta sitten alkoi neljän päivän päästä tuli taas vuoto,ensin ajattelin että se on joku välivuoto ja että mulla ois mahdollisuus olla raskaana,mutta nyt on tullut tiputus vuotoa vähän kerrallaan, joudun kävelemään side housuissa koko ajan koska pelkään että sieltä taas tulee jotain pientä vuotoa. Pitäisikö mennä lääkäriin? Vai johtuuko tämä siitä koska söin kaksi lätkää putkeen skipatakseni menkat reissun ajaksi... Olisi kiva kuulla joltain jotain joka olisi kokenut jotain saman kaltaista.
Kiitos etukäteen kaikille jotka vaivautuu vastaamaan ja auttamaan. :)
oudot vuodot..??
6
710
Vastaukset
- ---
Miten reseptin kadottaminen liittyy mihinkään?
"menkat tuli normaalisti lätkän loputtua parin päivän päästä mutta sitten alkoi neljän päivän päästä tuli taas vuoto"
"Vai johtuuko tämä siitä koska söin kaksi lätkää putkeen skipatakseni menkat reissun ajaksi..."
Siis söitkö sinä niitä pillereitä vai piditkö tauon?
Voisitko hieman selventää mitä tarkoitat.- danya^
Kirjoitin tuon vähän unessa..
Tarkotin vaan sitä että mulla tulee verta alapäästä melkeinpä joka neljäs päivä!
onko joku muukin joka ois skipannu menkat syömällä kaksi lätkää putkeen? ja onko niistä tullu mitään oireita kenellekään??
tuo valuminen alkoi sen skippauksen jälkeen.
joko nyt tajusitte?
tätä on vaikee kertoa mut mä vaan valun,mun hermot on kireet koko ajan tuosta asiasta. - ---
danya^ kirjoitti:
Tarkotin vaan sitä että mulla tulee verta alapäästä melkeinpä joka neljäs päivä!
onko joku muukin joka ois skipannu menkat syömällä kaksi lätkää putkeen? ja onko niistä tullu mitään oireita kenellekään??
joko nyt tajusitte?
tätä on vaikee kertoa mut mä vaan valun,mun hermot on kireet koko ajan tuosta asiasta.Jos tarkoitit, että söit liuskoja putkeen, jotta voisit siirtää menkkoja ja vuoto alkoi 2. liuskan aikana, niin sitten tajusin. Aika tavallistakin, että menkkojen siirto ei onnistu, vaan verta alkaa tulla pillereiden aikanakin. Kaikilla pillerit eivät vaan toimi siirtotapauksissa.
Pilleripaketin ohjeessa kyllä mainitaan, että jos alkaa vuotamaan, niin taukoviikko pitäisi pitää (tämä ohje ei välttämättä päde, koska en vieläkään ole 100% varma, että ymmärsin mitä tarkoitit). Mutta siis, jos verta tulee neljän päivän välein ja kyseessä on taukoviikon jälkeen ensimmäinen liuska, niin tietystikään sitä ei jätetä kesken.
Nyt ei varmaan auta muu kuin odotella, että tilanne tuosta rauhoittuu.
Itse olen aina toisinaan syönyt useampaa laattaa putkeen. Tämä aiheuttaa monesti pientä vuotoa, mutta on mennyt itsellä yleensä ohi muutamassa päivässä. - no .........
danya^ kirjoitti:
joko nyt tajusitte?
tätä on vaikee kertoa mut mä vaan valun,mun hermot on kireet koko ajan tuosta asiasta.No jos 2 laattaa söit putkeen, niin tiputtelu on mahdollista, itellä joskus toisen laatan vaiheilla alkaa tiputteluvuotoa, sitten kun pitää normaalisti taukoviikon ja jatkaa normaalia syömistä eli laatta, ja taukoviikko perään, ei ongelmia ole ollut.
- kyllä koskaan
tullut vuotoja, jos söin useamman laatan putkeen, pysyi ihan säännöllisinä. Mutta on yksilöllistä. Saattaa olla, että hormonitoimintasi on nyt sekaisin. Joka tapauksessa, jos tuota tiputteluvuotoa on ollut jo useamman kerran, kannattaisi mennä gynelle. Tuo raskaudesta puhe hieman hämmensi, olisiko se siis mahdollista? Jos, niin kiireesti lääkärille, pillerit voivat aiheuttaa keskenmenon.
- danya^
en koskaan voisi tehdä keskenmenoa varsinkaan tahallani,en vain voisi... Olen jutellut raskaudesta poikaystävälleni ja olemme yhdessä todenneet että jos olen raskaana niin abortti tai tahallinen keskenmeno on sellaisia asioita joihin en pystyisi.Vaikka siellä ei olisikaan kuin jokin pieni elävä möntti niin silti se on yhden pienen ihmisen hengen riisto.
Varasin lääkäri ajan. Mutta vuodot katosivat kuin pam vaan,eli niitä ei enään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241