rakkaalla ei nouse

neitonen1982

Minä luulin aina että miehillä seisoo aina tosipaikan tullen. Kävi kuitenkin näin: Monen kuukauden nettituttavuuden jälkeen unelmieni mies saapui luokseni skotlannista asti parin viikon lomalle. Heti tavattuamme kipinät sinkoilivat ja olimme varmoja siitä, että tässä tämä nyt on, elämäni rakkaus. Molemmat tunsimme suunnatonta vetoa toisiimme. Illalla vällyjen alla tunteen kuumenivat ja miehellä seisoi kivikovana, seisoi jo aijemmin kun pelkästään suutelin häntä, mutta heti kun hän tuli päälleni, valahti elin veltoksi. Hän syytti "ramppikuumetta" ja sitä, että oli matkannut luokseni aamukuudesta ilta kahteentoista. Sanoin, että ei tässä nyt mitään hätää ole, jatkettiin toistemme hyvänä pitämistä. Kyllä se siitä sitten nousi lopulta ja saatiin hommat tehtyä. Kuitenkin epäilen näitä syitä? Jos käy niin kuumana niin voiko muka tuollainen vaikuttaa? Samaten ihmettelen sitä, että seuraavat kaksi viikkoa harrastimme seksiä kerran päivässä, milloin aamulla, milloin illalla ja milloin päivällä. Mutta ihmettelen suuresti tätä: Hän ei saanut siemensyöksyä kuin noin 5 kertaa näiden viikkojen aikana. MIKSI? Valehteliko hän minulle päin naamaa minun olevan "seksikäs ja haluttava". Olemme olleen edelleen netin kautta yhteydessä ja hän on muuttamassa luokseni suomeen, jotta suhteellamme olisi paremmat mahdollisuudet, jopa häähaaveista on puhuttu. Olen 25 ja hän 30

8

2913

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pim

Emmä tiedä, jos haluat elimen kanssa naimisiin, niin osta kaupasta toimiva.
      Kostuuko sitten pimppasi aina "tosipaikan" tullen ilman kosketusta? Ne on aika herkkiä ne sukupuolielimet molemmilla sukupuolilla ja henkiset jututkin niiden toimivuuteen vaikuttavat, näin olen kuullut.

• m - 26

"Minä luulin aina että miehillä seisoo aina tosipaikan tullen."
      - Ei pidä paikkaansa

Miehille on hyvin yleistä, että juuri tosipaikan tullen otetaan suorituspaineita, ja omasta tahdosta riippumatta ei seiso. Luultavasti sinun tapauksessasi mies on asettanut itselleen paineita, koska on ihastunut sinuun ja haluaa antaa sinulle suurta tyydytystä ja hyvää seksiä. Silloin ei vain auta, vaikka kävisi kuinka kuumana. Luonto on joskus armoton.

Sanoit, että miehellä seisoi kuitenkin kovana esileikkien ja hyväilyjen aikana. Ei siis hätää. Kun opitte tuntemaan toisenne, niin nuo veltostumiset jäävät varmasti pois, tai ainakin vähälle. Kunhan vain itse suhtaudut ymmärtäväisesti, etkä kommenteillasi kasaa lisää paineita miehelle. Miehet eivät ole mitään koneita..

Ja todellakin, tuon "Valehteliko hän minulle päin naamaa minun olevan "seksikäs ja haluttava"." voit unohtaa. Veltostumisella ei välttämättä ole mitään tekemistä omien halujen ja sinun seksikkyyden kanssa.

• M 41b

Aika numeeriselta sun suhde seksiin kuulostaa. Kuten aiempi vastaaja sanoi, epäilet luoksesi muuttavan elimen olevan viallinen, tai vielä pahempaa, elin ei oikeasti pidä sinua viehttävänä.

Sun tapauksessa ehkä olisi tosiaan parempi vaihtaa miestä. Samalla nimittäin vaihtuu kyrpä. Yleensä ereongelma ei kokonaan poistu - ne putkahtavat takaisin jossain välissä.

• paljon muutakin...

...kuin seksiä.

Miesystäväsi on ilmeisesti terve kuin pukki.

Onko niin, että haluat perustaa suhteesi pelkästään tai ainakin hyvin pitkälle seksin pohjalle? Oletko miettinyt, oletko kenties epävarma itsestäsi, kun epäilet itsesi haluttavuutta?

Miesystäväsi on jotenkin saattanut tuntea itsensä epävarmaksi yhdyntätilanteessa.

Se, että miesystäväsi ei saanut siemensyöksyä on tuskin vakavaa. Pohdintasi pohjalla lienee jälleen perimmäinen itseluottamuksesi puute: kun et ole riittävän viehättävän, hänellä ei tule.

Seksikin vaatii harjoittelua ja kärsivällisyyttä.

Mutta sinuna toki miettisin nyt muitakin piirteitä miesystävässäsi. Läheisessä suhteessa kaikki vaikuttaa kaikkeen eikä hyvä seksikään pelasta pelasta muuten ongelmallista suhdetta ajan pitkään.

Kari Heusala (tämä ei ole mainos) on kirjoittanut kirjan sekä naisen että miehen seksuaalisuudesta (Naisen seksuaalisuus, Miehen seksuaalisuus). Sinuna tutustuisin niihin.

Jotenkin sinun olisi myös saatava itseluottamuksesi vahvemmaksi.

• sivuvaikutukset

Semmonen havainto onn tulluna tehtyä ett jostain syystä vieraaseen maahan lennettyä on potenssi pitkän aikaa huonompi kuin kotosuomessa. Matkatressi vai mikä ympäristö muutos tuon aiheuttanee.

• Hyi Heu.. eiku helv..

"Kari Heusala (tämä ei ole mainos) on kirjoittanut kirjan sekä naisen että miehen seksuaalisuudesta (Naisen seksuaalisuus, Miehen seksuaalisuus). Sinuna tutustuisin niihin. "

Et voi olla tosissasi?! Kari Heusala on täysi pelle.

• nuo tiedetään

Tässä selitys asialle: olet tod. näk. niin ruma ettei suomalaiset miehet halua sinua. Ja tämä mikä lie skottikin huomasi rumuutesi vasta täällä paikan päällä...

• ...............

"Valehteliko hän minulle päin naamaa minun olevan "seksikäs ja haluttava"

Ei varmastikaan valehdellut. Itselläni on myös näitä 'häiriöitä' stondiksen kanssa, mutta tyttöystäväni on maailman kaunein ja ihanin asia maailmassa.

Ja ottaa päähän pahasti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7582
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3517
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2564
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      62
      1364
    Aihe