Nenänkaivuu ja rään syöminen

.Matti

Miten ihmiset suhtautuvat nenänkaivamiseen? Entä rään syömiseen?

Julkisesti se on toki tuomittua, mutta omissa oloissa itsekin syyllistyn joskus siihen.
Olen kohta 50v mies, joten mistään lasten harrastuksesta ei ole kysymys.

16

2730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö äiti opettanut

      nenäliinan käyttöä?Toki olen tottunut siihen,että miehet kaivelevat nenäänsä,mutta se rään syönti on ihan toinen juttu.Oksettaa ajatella,että aikuinen mies voi laittaa räkää suuhun niinkuin pikku kakarat,phyi!!

      • opetuksiin kannata

        aina uskoa. Maapallolla käytetään luonnonvaroja nyt jo typerästi, ilman sitäkin että niitä puuvaroja tarvitsisi hakata äidin räkäpäiden nenäliinoiksi.


    • rotissööri

      käyppä lavuaarilla ja imaise vähän vettä nenääsi. Kun sitten päräytät sen nenästäsi pois, ei tarvitse moneen tuntiin kaivella tai syödä räkää.

      • Anonyymi

        Pyöräytän sormilla nenästä kaivetun räkäpallon pöydän alapintaan kiinnitä. Nyt on satoja palleroita liiskattu moneen riviin keittiön pöydän alle.

        Käy myös helposti lisäruuaksi koukkaaminen, kun on keittiössä. Kuivahtanutkin pallero pysyy yllättävän hyvin kiinni.


    • kuitenkin

      pysyt lupauksessasi etkä kaivele julkisesti tai yleensäkään muiden nähden, ei asia kuulu tänne etikettipalstalle. Kokeile psykiatria- tai muulla lääketieteellisellä palstalla.

    • se räkä

      mutta esim. tippa tomaattisosestta nenään, antaa kuivua noin 10min. ja kaivaa herkun pikkurillillä suuhunsa, niin avot. Se maistuu aivan hampurilaisbaarien tuotteilta. Jos nenä kestää voisi käyttää esim. chilisoosia tms. sellaista. Korvaerite taas on kitkerää hyvinkin maustettuna.

      • huuhaahulinaa

        Entäpäs kun ottaa tattispalan takaa "juustoa"


    • ..............................

      snacks tuote. Tulee vähän samanlainen olo tätä delikaattia herkkua nautiskellessa kuin syödessä omassa maassa kasvatettuja pottuja.

    • vain

      keskenänne saastassanne, te junttisiat!

      • Tiedän kyllä

        Ei ihminen muista joka hetki pingottaa, jos tapa on pinttynyt selkäytimeen.

        Tuttavapiirissäni on pari tällaista keski-ikäistä räänsyöjää. Kyllä täytyy sanoa, että näyttää illotavalta.

        Koita hyvä ihminen luopua illotavastasi! Mitä vaimosi sanoo herkuttelustasi?


    • asiaa, ystäväiseni!

      Eikun räkäklimpit poskeen, ja menoksi!

    • Näin se vain on

      Kyllä niin sanotut hienot naisetkin kuten Lenita Airisto tai Helena Lindgren välillä kotioloissaan syövät räkäänsä. Vallan huipulla olevat henkilöttäret myös.

      Jokainen on varmaan maistanut omaa korvavaikkuansa ja silmäkulmiin kuivunutta rähmettä herätessään aamulla. Moni mies on syönyt omat spermansa.

      • 7+7

        25-vuotias nainen, en ole kyllä koskaan, lapsenakaan maistanut mitään korvavaikkuja tai silmärähmää. Oudolta tuntuisi ajatuskin. Räkää sen sijaan on tullut maisteltua, niinkuin voisin olettaa kaikkien tehneen?


      • luulin
        7+7 kirjoitti:

        25-vuotias nainen, en ole kyllä koskaan, lapsenakaan maistanut mitään korvavaikkuja tai silmärähmää. Oudolta tuntuisi ajatuskin. Räkää sen sijaan on tullut maisteltua, niinkuin voisin olettaa kaikkien tehneen?

        Nenämakeinen on aina paikallaan.


    • Anonyymi

      En tiedä johtuuko mun kohdalla rään syönti kotona siitä että olen vähän lapsenomainen. Mut on todettu ammattilaisten toimesta lapsenomaiseksi.

    • Anonyymi

      Ihminen syö eritteitään, koska on evoluution tulos? Eläimet syövät itsestään syöpäläiset, nuolevat alapäätään ja rapsuttavat. Ehkä eritteiden syöminen lisää vastustuskykyä, lehmä ja muutkin eläimet syövät jälkeisensä synnyttämisen jälkeen... ja juohan vastasyntyneet imettäjänsä maitoa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe