paljonko

yleisöä...

odotetaan näihin suomalaisjoukkueiden uefa-cup matseihin? mypa myydään loppuun se on selvä, ku ei sinne mahdukkaan ku pari sataa.
mutta entä haka ja hjk?? miten ennakkomyynti?

6

396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuinka siis..

      ..on mahdollista että mypan sivuilta löytyy kyseinen teksti

      "Torstaina lippuja on porteilla myynnissä noin 500 kappaletta, ja lipunmyynti alkaa tunti ennen ottelua, eli klo 17.00"

      ja sitten vielä liput mitä on ennakkoon myyty!!
      kuinka se voi tehdä vaan pari sataa??
      ja minä ainakin aion olla paikalla torstaina kun pelit pelataan..

      • .....

        siis mypan yleisökapasiteetti on virallisesti 245!
        ja tämä on fakta!
        soita vaikka toimistoon.


      • antimypa
        ..... kirjoitti:

        siis mypan yleisökapasiteetti on virallisesti 245!
        ja tämä on fakta!
        soita vaikka toimistoon.

        245...2057 (tän kauden keskiarvo)... ihan sama, täysin luokaton yleisömäärä ylimmälle sarjaportaalle. divariin hushus.
        ps. eipä silti, niin on TamUllakin luokattomat katsojaluvut jos eivät pääse edes 4000 Suomen toiseks suurimmassa asutuskeskuksessa vaikka menestystä tulee roppakaupalla. Taitaa olla pysyvästi lätkäkaupunki jollei tää Mestareiden liiga nyt sytyttäny.


      • virhe....
        antimypa kirjoitti:

        245...2057 (tän kauden keskiarvo)... ihan sama, täysin luokaton yleisömäärä ylimmälle sarjaportaalle. divariin hushus.
        ps. eipä silti, niin on TamUllakin luokattomat katsojaluvut jos eivät pääse edes 4000 Suomen toiseks suurimmassa asutuskeskuksessa vaikka menestystä tulee roppakaupalla. Taitaa olla pysyvästi lätkäkaupunki jollei tää Mestareiden liiga nyt sytyttäny.

        2057 on oikeasti 257!
        eli mypalla ollut aika hyvin loppuunmyytynä otteluita kun yleisö ka. on kerkeampi kuin kapasiteetti, hyvä mypa!

        siis jokainen joka on anjalankoskella joskus ollut niin tietää ettei sinne mahdu lähellekkään 300 henk. katsomaan matseja. mahtaa suuri ja mahtava blackburn nauraa kun näkee kentän.. siinä onkin mypan ainut mahdollisuus voittaa!


      • mypanaattori
        virhe.... kirjoitti:

        2057 on oikeasti 257!
        eli mypalla ollut aika hyvin loppuunmyytynä otteluita kun yleisö ka. on kerkeampi kuin kapasiteetti, hyvä mypa!

        siis jokainen joka on anjalankoskella joskus ollut niin tietää ettei sinne mahdu lähellekkään 300 henk. katsomaan matseja. mahtaa suuri ja mahtava blackburn nauraa kun näkee kentän.. siinä onkin mypan ainut mahdollisuus voittaa!

        ...ja se kai on pääasia elämässä.


      • äsken näit....
        mypanaattori kirjoitti:

        ...ja se kai on pääasia elämässä.

        minulla ei ole elämää...

        mutta siis joku oikeesti otti nää tosissaan :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe