Hei! Olen kolme vuotias chihuahuaneiti, paperiton jokseenkin :( Omistajani haluaisivat minusta pentuja omaksi ilokseen(ei myyntiin ellei synny yli 3) koska olen heidän oma kullannuppu.
Urokselle ei ole muita vaatimuksia kuin se että hän on varmasti puhdasrotuinen ja mieluusti Pohjois-Karjalasta.
Mahdolliset yhteyden otot: [email protected] v
paperiton chihutyttö etsii urosta
7
568
Vastaukset
- ;;;;
Eli sairas ja äkäinenkin kelpaa? pitkä- vaiko lyhytkarvainen? taitaa olla provo koska uroksia on tarjolla kenneleissä.
- anna....
uroksiaan paperittomille nartuille ja hyvä näin.
- ;;;;;;;
anna.... kirjoitti:
uroksiaan paperittomille nartuille ja hyvä näin.
Koska isän nimeä ei tule minnekään ja vaiva on pieni, moni kenneli takuulla antaa urostaan. Tiedän tällaisia kenneleitä missä paljon chihutehtailua laillisin keinoin ja raha kiiltää silmissä. Muutamalla satasella uros astuu kennelin takapihalla ja homma selvä...
- tälläisiä...
;;;;;;; kirjoitti:
Koska isän nimeä ei tule minnekään ja vaiva on pieni, moni kenneli takuulla antaa urostaan. Tiedän tällaisia kenneleitä missä paljon chihutehtailua laillisin keinoin ja raha kiiltää silmissä. Muutamalla satasella uros astuu kennelin takapihalla ja homma selvä...
tiedät,ilmoita niistä ihmeessä kennelliittoon.
- maksamaan
uroksen omistajalle hyppymaksun heti alkuun, ja sitten n. 100 e per pentu siitosmaksua. ei kukaan lainaa puhdasrotuista urostaan ilmaiseksi, "omaksi iloksi".
- on bullterrieri uros
Hinta olisi yksi pentu. asun Joensuussa ja bulli on puhdasrotuinen ja painaa 35kg. kiinostaako
- ViLma||
Ei kiitos terrieriä, koiramme kuoleman riski olisi varmaan tuollaisia pentuja tehdessä 99% :|
Haluamme myöskin pitää pennut itse, yksi vanhemmilleni ja yksi minulle. Enempää pentuja edes tuskin tulee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027