Lähtö huomenna.

Pitkä elämä takana.

Päätettiin lääkärin kanssa että on parasta luopua, koska liikkuminen ei enää omin neuvoin onnistu ja paljon on ollu sairauksia viime vuosina. 13.5v tuli ikää. Tuntuu pahalta, mutta pakko se on tehdä.

5

1114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkä elämä takana

Nyt on ystävä haudassa. Ikävä ja suru jäi.

• tiedän tunteen...

Otan osaa suruusi.Minulla meni 2 vkoa ennen kuin tajusin että tein palveluksen rakkaalleni, sinäkin tajuat sen vielä aikanaan,usko pois! Jaksamista sinne :(

• issu56

itsestäsi tuntuu pahalta, mutta teet ison palveluksen pitkäaikaiselle ystävällesi päästäessäsi sen kultapilvelle!!
      Jaksamista sulle!!!

• Pitkä elämä takana

Kiitos teille molemmille viestin lähettäjille osanotosta.

• astra

Tiedän myös tarkalleen tunteen, kun joutuu luopuman rakkaasta ystävästä. Itse jahkailin pitkään oman kultsuni kanssa, jolla oli nivelrikkoa. Hitaasti käveli, mutta pää oli vielä terävä. Siksi tuntuikin pahalta viedä koira lopetettavaksi, kun vielä itse iloisesti lääkäriin tipsutti.Ikää tuli 15 vuotta ja 1 kk. Lääkäri kylläkin sanoi, että saahan sitä vanha olla, mutta minusta tuntui, että se oli nyt siinä, uudelleen tuleminen vähän ajan kuluttua tuntui liian raskaalta, kun oli nyt päätöksen tehnyt. Ja kultsut eivät edes ihan vähästä kivusta valita. Kaipaan sitä vielä vuoden jälkeenkin hirmuisesti, mutta onneksi on ihanat muistot.

Joten Paljon voimia sinulle, suru hälvenee ajan mittaan, mutta ihanat muistot eivät katoa minnekään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      190
      2661
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      33
      2285
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      207
      2259
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      269
      1741
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      143
      1371
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1224
    7. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1178
    8. Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa

MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har
      MTV3
      17
      1062
    9. Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?

Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään
      Kotimaiset julkkisjuorut
      45
      1030
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      84
      957
    Aihe