Olisi hankinnan kohteena ympärivuotiseen kättöön soveltuva off-road telavarustuksella varustettu mönkijä. Ainoastaan lumiolosuhteisiin tarkoittu telavarustus ei tule kysymykseen. Nopeus on täysin toisarvoinen tekijä, mutta hyvät hidasajo-ominaisuudet yksi tärkeimmistä ominaisuuksista. Referenssejäkään ei okein tunnu löytyvän.
Olisiko kenelläkään maastotelavarusteisesta mönkijästä kokemuksia. Ja mikä olisi hyvä valinta hintaluokassa 10000 - 14000E. Vaihtoehtoja?
Maastotelavarustus
4
1534
Vastaukset
- kysele..
ei täältä saa kunnon vastauksia... kunnollisia teloja saa kahdelta eri valmistajalta... ja osta cana tai polaris... mutta ei taida tuo budjetti ihan riittää kun pelkkään mönkijään.. mutta mene tuonne www.sammysatv.com sinne rekisteröidyt ja luet vanhoja juttuja ja kysyt sitten lisää mikä jää epäselväksi sieltä saa ystävällisiä ja asiantuntevia neuvoja
- Heppulireppuli
Itse olen painiskellut saman asian kanssa löytämättä ratkaisua edes kaikkitietävältä sammylta.. Kuitenkin olen jo edennyt siihen pisteeseen että hankin Yamaha grizzly 700 mönkijän. Telat vain uupuu. Jammuun vaihdoin kun olin pari kuukautta ajanut polariksella eikä ole tarvinnut katua merkin vaihtoa. Eikä pienimpänä syynä tuleva telakäyttö.(tehostettu ohjaus).
Telojen suhteen minulla on etusijalla talvitoimivuus, lanan, latukoneen, reen veto. Unohtamatta kesäkäyttöä kuitenkaan. Olen pähkäillyt valintaa Litefoot ja Camoplastin telojen välillä ja olen päätymässä tuohon Camoplastin sarjaan juuri talviominaisuuksien takia.
Millaiseen käyttöön olet telamönkijää hankkimassa?- Maastomönkkäri
Saman tyyppistä talvikäyttöä kuin sinullakin. Kesällä ulkoilureittien rakennus ja huoltotöitä joka vaatii myös hyvää kulkukelpoisuutta suolla. Parin kuukauden sisällä pitäisi hankinta olla suoritettuna.
- puunajoa
Tela sarjoja löytyy erilaisia, itse ostin nastolasta nasmotosta kimpexin sarjat ja tyytyväinen olen ollut, aiemmae tjd sarjat meni vaihdosssa, nyt cat 650 H1 ei lopu voima edes telojen kanssa, ajan teloilla myös kesällä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908647
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503030
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.482479Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382243