Olisin ollut edes Applen Mac OSX !? :)
http://bbspot.com/News/2003/01/os_quiz.php
Oonko mä Palm OS?
13
514
Vastaukset
- pärkkäle
emmä oo mikään xp. Hyi hemmetti, ihan huuhaa testi.
- paree
Mä oon win95.
Amiga...
;-)- Nimimerkki
Red Hat Linux... No nyt kai se sitten on virallista, ei muuta kuin paksut silmälasit ostoon vaan...
- BBTW
CONGRATULATIONS! You are Windows 95
- jeh jeh
Tuo taisi ottaa jo sydämen päälle :)
- Mie.....
you are Palm OS!! ;)
- munasta
GNU/HURD
WTF...?- täällä....
Ole edes linuxiin koskenut, saati sitten keskeneräiseen kerneliin, kuin kerran Vistan julkaisun jälkeen.
- läskipää
Mä oon sitten OS/2 Warp, jota tosin en oo edes koskaan livenä nähnyt ...
Ohjelmointikielitestissä tuli oikein(?): Mä oon C.- jason-blue
Vanha klassikko. Asennan parhaillaan virtuaalikoneeseen ko. käyttistä.
Mä sain tuloksiks XP, C , .ogg & somethingawful.com ja 22% white&nerdy
- hauskaaaaaaaaaaaaaaaaa
WinXP sanoi testi :)
http://bbspot.com/Images/News_Features/2003/01/os_quiz/xp.jpg
Kuvauksen piti osua naulan kantaan mutta osuikin peukaloon.- sherwoodin spede
Slackware Linux.
You are brightest among your peers, but are often mistaken as insane. Your elegant solutions to problems often take a little longer, but require much less effort to complete.
pitäiskö olla huolissaan tuosta?
SP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854032
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353101Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002275Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell761830Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311800
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501