Eli kenellä on tämä puhelin,niin olisin kiitollinen jos kertoisitte plussat ja miinukset,olen tilannu saunikselta kyseisen puhelimen,saan sen ens viikolla.Kiitos etukäteen kommenteista!!!!!
Nokia 7390
3
304
Vastaukset
- Tyytyväinen käyttäjä
Minulla on ollut jos jonkinmoisia nokian kännyköitä, mutta tämä on niistä paras.
hyvä kuvanlaatu kamerassa ja videossa
hyvä radio/musiikkisoitin
ei ole jumittanut
sopivan kokoinen
tyylikkään näkönen
kestävä akku
sellaisia jutskia joita tulee käytettyä
helppo käyttää
ym. ym.
-
en ole vielä huomannut puhelin ollut käytössä puolisen vuotta
Onnea uuden huippuhyvän puhelimen johdosta. Teit hyvän valinnan et tule katumaan- Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Kommentistasi,tänään meinasin perua koko puhelimen ku kiinostus oli siihen navikaattori puhelimeen,mut en liiku autolla enkä tarvi koko navikointi ohjelmaa,joten päädyin tähän malliin,jotenki se vain osu heti mun silmään..Nii ja vielä oon aika kova pälisee,eli kuin kauan aikaa sun akku kestän jos se on vaik vuorokauden päällä.Mul on ny samsung sghz-140,pari pidempää soittoa nii vähän ajan päästä puol pykälää jälellä.
- Että silleen
Kiitos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... kirjoitti:
Kommentistasi,tänään meinasin perua koko puhelimen ku kiinostus oli siihen navikaattori puhelimeen,mut en liiku autolla enkä tarvi koko navikointi ohjelmaa,joten päädyin tähän malliin,jotenki se vain osu heti mun silmään..Nii ja vielä oon aika kova pälisee,eli kuin kauan aikaa sun akku kestän jos se on vaik vuorokauden päällä.Mul on ny samsung sghz-140,pari pidempää soittoa nii vähän ajan päästä puol pykälää jälellä.
Minä en paljoa juttele, mutta kuuntelen musiikkia ja radiota aika paljon, sekä käytän wappia. Niin akku kestää viidestä päivästä viikkoon. Tietysti jos koko ajan räplää niin eihän mikään akku ikuisuuksia kestä.
Ai niin minulla on kännykkä yötä päivää auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774