Arvon vanhemmat,
voisitteko ystävällisesti opettaa skoottereilla ja mopoilla ajelevia lapsianne noudattamaan liikennesääntöjä? Nopeudet on mitä sattuu, väistämisestä ei puhettakaan ja ajellaan päin punaisia.
Vai haluatteko näin koulun alkamisen kunniaksi arkun kantoon?
Arvon vanhemmat
4
1211
Vastaukset
- baüer
tänään hietalankatu-ratakatu risteyksessä kaks mopoa
tuli vastaan kun tulin ratakatua armilasta päin autolla ajoin suoraan, niin kaks mopoa tuli vastaan ja käänty vasemmalle hietalankadulle ennen mua ku niitte olis pitäny väistää mua,, alle olis voinu jäähä jos olisin vähä ärhäkämmi lähteny valoista... - ennen kuin herätään
Kuin myös huomannut saman asian,kolmion takaa tullaa väistämättä, tasa-arvoisen risteyksen säännöistä ei hajuakaan. Vanhemmat vois salaa vähän seurailla autoillaan (jos omistaa) miten se pieni kullannuppu siellä liikenteessä huristelee, vois olla että järkytys olisi suuren suuri.
- sopii
hyvin se, kun aletaan viranomaisten taholta ottamaan yhteyksiä.
Tästä on keskusteltu täällä ennekin, ja silloin jo olin päässyt huolesta, jota nämä liikennetaidottomat aiheuttivat ennen. Jos nyt joku neito/ nuoriherra kolauttaa kylkeen, kun ei edes näe väistämisvelvollisuutta osoittavaa kolmiota, tai jää perään jos joutuu jarruttamaan äkkiä niin ei ole mun vikani. Tosin, voihan se tuntua vähän vittumaiselta kun tietää, että saattaa nuoren elämä mennä pilluuksilleen, jos ajaa kolarin, mutta mitä mä sille voin, jos ajellaan mistään piittaamatta. Pyörätuolilla ei sitten enää olekaan Helsingintielle eikä Hietalankadulle mitään asiaa. Voi olla ettei pääse hengityskoneen letkua pidemmälle sen koommin.
- fffffffffffffff
nuo ovat ihan katsottavia ja joskus hyviäkin sarjoja mutta niillä nyt vain sattuu olemaan tyhjäpäisiä teinifaneja jotka sitten alkavat matkia lempiohjelmiaan tehden kaikkea villiä liikenteessä jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14811017
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485403Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p414215Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323622Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352674Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191916Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1011588Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3601586Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?751445Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311396