olen aloittamassa diabolo harrastusta ja mietin mitkä kepit olisivat hyvät. ovatko esim. muotoillut puukepit hyvät aloittelijalle? ovatko ne kevyemmät ja paremmatkuin tavalliset puukepit? Entä pilailupuodissa olevat teleskooppivartiset kepit. ovatko ne hyvät? Diaboloksi olen hankkimassa diabolo arleguinoa.
diabolo kepit
12
1758
Vastaukset
- ja Arlequinosta
Kepeillä ei ole suurta merkitystä,
varsinkaan aloitteluvaiheessa. Muotoillut on ihan OK.
Teleskooppikepeistä ei minulla ole omakohtaista kokemusta,
mutta alumiinikepit on minun mieleeni.
Pilailu-Puodista olen aina saanut neuvoja ja hyvää palvelua.
Arlequino on loistava valinta diaboloksi. - kaifa
mäkin oon alottamassa tätä harrastusta ja kaverit sanoo että alumiini-kepit on parhaat.
- On hyvät
Suosittelen alumiinikeppejä. Ja jos aikoo ostaa arlequinon niin suosittelen säästämään 5 euroa ja ostamaan Rubberking.
- kkoooooooooooooooooo
juu-u ja rupperi poloks.(itelläkin on)
- sepu
Mun mielestä alumiini-kepit on hyvät.Mun mielestä kannattas hankkia ne.
- taikuri :D
alumiini kepit on ainakin suosittuja mutta muuta en tiiä
- hiilikuitu
Itse olen kohta 3 vuotta harrastanut. hiilikuitu kepit ehdottomasti parhaat ja vaikka olis aloittelija niin kannattaa ostaa rubberking (~20e) http://www.pilailupuoti.com/index.php?mother=&group=00001344&level=&prod_id=00024085&mag_nr=21
- Bolo-jäbä
Jaa-a,juu kannattaa jättää arlequino väliin,säästää vielä 5€ ja ostaa RubberKing.
Mun mielestä hiilikuidusta valmistetut kepit on parhaat,se on mun oma mielipide.
Itelläni on kuitenkin Arlequino ja Micro-alumiini kepit,ne on ihan hyvät ainakin Grindeissä.
Tilasin itselleni Kumiankka-shopista hiljattain Sundia shiningin.
Aloitteluun suosittelen kumminkin joko Arlequinoa tai Rubberia.- xcvbnm
energyt on hyvät kepit mut aloittelijalle suosittelen alumiinia
- boloilija
xcvbnm kirjoitti:
energyt on hyvät kepit mut aloittelijalle suosittelen alumiinia
Mäki just alotan ja hiilikuitu kepit eli ne teleskooppimaiset on kuulemma parhaat. Tai no niin mun kaikki kamut saano ja yks harrastaa :) Varmaa ne muutki voi olla iha hyvät mut mul oli enne puu kepit ja niil ei voi tehä kaikki helppojakaan temppuja, mut osta ihan oman mielen mukaan :D
- diapolice
muuten "ha ha ha" se jota varmaan tarkotat on arlequin medium. arlequino on PIENI diabolo ja ei kauheen suositeltava diabolo aloittelijoille ja jos semmosen oot hankkimas kantsii ottaa mikrokepit
- Boloman
Superkaupasta tilasin nämä viime kesänä: http://www.superkauppa.fi/juggle-dream-ali-dreams-diabolokepit.html
Naru on pitänyt vaihtaa pariin kertaan, mikä on ihan tavallista, mutta muuten ollut erittäin tyytyväinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918