Analyytikon mukaan tutkimuksen tulokset selittäisivät nykyisen markkinatilanteen. Huolimatta uuden sukupolven konsoleiden hienoista ominaisuuksista, suurin osa pelaajista on silti kiinnostuneempi enemmän itse peleistä kuin konsoleiden ominaisuuksista. Nintendon Wii on selkeä markkinajohtaja, koska se on halvin ja vähiten monimutkainen pelikone.
Näin se on vaan
5
324
Vastaukset
- mr totuus
Mieshän puhuu asiaa!
Itse ostin 15 eurolla vanhan pc:n ja pelailen loistavia klassikkopelejä sillä; Civiä, Privateeria, Ultimaa yms. - hyh hyh!
huonot pelit, kelvottomat grafiikat, ylihintainen, typerä huiskutusohjaus...
ei kiinnosta. pidä paskasi.- No sattuuhan sitä
Totuus aina satuttaa,mutta kyllä sä siitä ehkä
joskus selviät.
- Pelihaluinen
Vasta muutama päivä sitten vastasin täällä että Wiin omistajat ei yleensä häiriköi toisten konsolien palstalla, niin eikös joku/jotkut ottaneet asiakseen korjata asian laidan...
Antaisit nyt sinäkin vaan Xbox- ja PS-miesten pitää omat näkemyksensä siitä miksi pitävät omista konsoleistaan ja miksi eivät tykkää Wiistä. Kyllä minä ymmärrän että se ei jollekulle ole mieleen vaikka minulle ja muille onkin. Ei tuollaisen evankeliumin levitys Xbox- taikka PS3-leirissä kuitenkaan mitään muuta, herättää vaan ärtymystä.
Hus pois muita häiritsemästä!- ääliö!!!
luuletko olevasi joku nettipoliisi vai? pidä vaan turpasi kiinni ja hoida omat asiasi, saatanan peelo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974