Sanokaa yksikin hyvä syy maksaa tv-lupaa?
Yksikin hyvä syy maksaa?
5
477
Vastaukset
- jknkjn
en kyllä keksi!
- Muista_Tv_lupa
Eräs syy on se mitä sanotaan Tv lupa sivuilla:
5. Tarkastus
5.1. Q: Mitä seuraa, jos televisioilmoituksen jättää tekemättä?
A: Tuolloin joutuu maksamaan tarkastusmaksun 100 euroa sekä televisiomaksun takautuvasti kaksinkertaisena siltä ajalta, jona televisiota on käytetty ilman ilmoitusta, kuitenkin vähintään 60 euroa. Takautuvaa kaksinkertaista maksua voidaan periä enintään yhden vuoden ajalta.
Lisäksi on muistettava, että Tv luvan maksaminen on jokaisen ihmisen moraalinen ja lain vaatima velvollisuus jos televisiota käyttää.
vaikka siirrymme digi aikaa mutta katsotte videoita televisiolla mutta ette tv ohjelmia, joudutte silti maksamaan Tv luvan.
Siis muista Tv lupa"- Muista lääkkeesi !
"Lisäksi on muistettava, että Tv luvan maksaminen on jokaisen ihmisen moraalinen ja lain vaatima velvollisuus jos televisiota käyttää.
vaikka siirrymme digi aikaa mutta katsotte videoita televisiolla mutta ette tv ohjelmia, joudutte silti maksamaan Tv luvan".
Paras vitsi aikoihin...
- Laajakaistapää y
YLEX, Radio Suomi, Yle teema, TV1 ja TV2 ja mitä niitä muita on. Tekstarilta katselen vetojen kehittymistä. Nettipalvelu kokonaan on samalla lupamaksulla kustannettua.
- halitum
eikös nuo toimi ilman maksuakin,tarkentakaa jos olen väärässä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666