on menossa ensi lauantaina Kaisaniemeen?
tytsyjen bileet
14
1748
Vastaukset
- *ehkäpä*
Minkälaiset bileet on kyseessä? Minkä ikäisille?
- ne ole
sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)
Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut. - no ei kai
ne ole kirjoitti:
sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)
Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.sinne sitten kannata mennä.
- kolmekymppisille
ne ole kirjoitti:
sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)
Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.niin minä ainakin tulen sinne. Helsingissä, kiitos!
- heh
ne ole kirjoitti:
sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)
Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.No sit on aika hyvin säilynyttä jengiä jos vaan 5-10 näyttää yli kolmekymppiseltä. Sinne siis ;-)
- .................
kolmekymppisille kirjoitti:
niin minä ainakin tulen sinne. Helsingissä, kiitos!
on siellä paljonki kolmekymppisii ja yliki! Tottakai sinne tulee taas uutta naamaa ja nuorta ku uusia tyyppejä muuttaa stadii. Jos näissä naistenbileissä olis "ikärajasysteemii" ni luulen et aika tyhjää olis. Sit taas onhan niillä "vanhuksillaki" jotain kekkereitä mihin ei junnuilla oo asiaa.
- kaivataan
................. kirjoitti:
on siellä paljonki kolmekymppisii ja yliki! Tottakai sinne tulee taas uutta naamaa ja nuorta ku uusia tyyppejä muuttaa stadii. Jos näissä naistenbileissä olis "ikärajasysteemii" ni luulen et aika tyhjää olis. Sit taas onhan niillä "vanhuksillaki" jotain kekkereitä mihin ei junnuilla oo asiaa.
Varmasti olisi osallistujia pääkaupunkiseudulta, jos järjestettäisiin bileet varta vasten kolmekymppisille.
- tulijoita!
kaivataan kirjoitti:
Varmasti olisi osallistujia pääkaupunkiseudulta, jos järjestettäisiin bileet varta vasten kolmekymppisille.
Kertokaa jos järkätään.
- :))
Onko jotkut nettisivut?
- Kun pistät
googleen Tytsyt niin löytyy. Suoria linkkejähän täällä ei sallita, joten en sitä pistä ja muutenkin kannustan kaikkia aktiivisuuteen ja omatoimisuuteen tämän internetin kanssa ;-)
- Nanna_____18754
Kun pistät kirjoitti:
googleen Tytsyt niin löytyy. Suoria linkkejähän täällä ei sallita, joten en sitä pistä ja muutenkin kannustan kaikkia aktiivisuuteen ja omatoimisuuteen tämän internetin kanssa ;-)
Kyllä siellä musta on enemmänkin kun 5-10 yli kolmekymmimppistä nähty, toki nuoriakin on paljon. Ei kaikki silti musta ihan just 18 täyttäneitä oo...
Että jos on rohkea, niin kannattaa ehkä tulla vilkasee. Mummolaakson jutuissa tietääkseni vanhempaa väkeä jos sitä etsii. - löytyi
Kun pistät kirjoitti:
googleen Tytsyt niin löytyy. Suoria linkkejähän täällä ei sallita, joten en sitä pistä ja muutenkin kannustan kaikkia aktiivisuuteen ja omatoimisuuteen tämän internetin kanssa ;-)
jo!
- tytsyjen sivuilla
ja lukasin Netan päiväkirjaa.Onko Netta oikeesti olemassa vai onko se fiktiota?Eli siis että vois olla olemassa mutta nimet muutettu ja tapahtuneet väritettyjä...
- sanokaa
Onko menijöitä ja mitä ikäluokkaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483