tytsyjen bileet

monikos

on menossa ensi lauantaina Kaisaniemeen?

14

1748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *ehkäpä*

      Minkälaiset bileet on kyseessä? Minkä ikäisille?

      • ne ole

        sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)

        Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.


      • no ei kai
        ne ole kirjoitti:

        sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)

        Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.

        sinne sitten kannata mennä.


      • kolmekymppisille
        ne ole kirjoitti:

        sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)

        Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.

        niin minä ainakin tulen sinne. Helsingissä, kiitos!


      • heh
        ne ole kirjoitti:

        sellaiset normaalit naistenbileet niin kuin aina ennenkin. Minkä ikäisille? No, jos olet 18 niin sisään pääset. Yli kolmikymppisiä siellä on varmaan taas se normaali määrä eli noin 5-10 kpl ;-)

        Itse en jaksa mennä, ne bileet on jo nähty. Mutta menkää te muut.

        No sit on aika hyvin säilynyttä jengiä jos vaan 5-10 näyttää yli kolmekymppiseltä. Sinne siis ;-)


      • .................
        kolmekymppisille kirjoitti:

        niin minä ainakin tulen sinne. Helsingissä, kiitos!

        on siellä paljonki kolmekymppisii ja yliki! Tottakai sinne tulee taas uutta naamaa ja nuorta ku uusia tyyppejä muuttaa stadii. Jos näissä naistenbileissä olis "ikärajasysteemii" ni luulen et aika tyhjää olis. Sit taas onhan niillä "vanhuksillaki" jotain kekkereitä mihin ei junnuilla oo asiaa.


      • kaivataan
        ................. kirjoitti:

        on siellä paljonki kolmekymppisii ja yliki! Tottakai sinne tulee taas uutta naamaa ja nuorta ku uusia tyyppejä muuttaa stadii. Jos näissä naistenbileissä olis "ikärajasysteemii" ni luulen et aika tyhjää olis. Sit taas onhan niillä "vanhuksillaki" jotain kekkereitä mihin ei junnuilla oo asiaa.

        Varmasti olisi osallistujia pääkaupunkiseudulta, jos järjestettäisiin bileet varta vasten kolmekymppisille.


      • tulijoita!
        kaivataan kirjoitti:

        Varmasti olisi osallistujia pääkaupunkiseudulta, jos järjestettäisiin bileet varta vasten kolmekymppisille.

        Kertokaa jos järkätään.


    • :))

      Onko jotkut nettisivut?

      • Kun pistät

        googleen Tytsyt niin löytyy. Suoria linkkejähän täällä ei sallita, joten en sitä pistä ja muutenkin kannustan kaikkia aktiivisuuteen ja omatoimisuuteen tämän internetin kanssa ;-)


      • Nanna_____18754
        Kun pistät kirjoitti:

        googleen Tytsyt niin löytyy. Suoria linkkejähän täällä ei sallita, joten en sitä pistä ja muutenkin kannustan kaikkia aktiivisuuteen ja omatoimisuuteen tämän internetin kanssa ;-)

        Kyllä siellä musta on enemmänkin kun 5-10 yli kolmekymmimppistä nähty, toki nuoriakin on paljon. Ei kaikki silti musta ihan just 18 täyttäneitä oo...
        Että jos on rohkea, niin kannattaa ehkä tulla vilkasee. Mummolaakson jutuissa tietääkseni vanhempaa väkeä jos sitä etsii.


      • löytyi
        Kun pistät kirjoitti:

        googleen Tytsyt niin löytyy. Suoria linkkejähän täällä ei sallita, joten en sitä pistä ja muutenkin kannustan kaikkia aktiivisuuteen ja omatoimisuuteen tämän internetin kanssa ;-)

        jo!


    • tytsyjen sivuilla

      ja lukasin Netan päiväkirjaa.Onko Netta oikeesti olemassa vai onko se fiktiota?Eli siis että vois olla olemassa mutta nimet muutettu ja tapahtuneet väritettyjä...

    • sanokaa

      Onko menijöitä ja mitä ikäluokkaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      926
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      549
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe