auttakaa tietämätöntä!
Eli siis tv:tä vois kattoo tietsikan kautta, pitää olla vaan joku möykky mistä tulee digikanavat tai sit joku kortti..?
Kertokaa mitä tää meinaa ja kumpi noista toimii ja on mahdollinen! Odottelen vastauksianne kuin kuuta nousevaa! Älkää pettäkö minua nyt! :D
TV:n katseleminen tietsikalta..?!
5
580
Vastaukset
- Nimetön
Moiks.
Itse sain kaverilta lainaan Terratec Cinergy XS nimisen laitteen joka siis liitetään tietokoneeseen USB-portin kautta. Tämä laite on hieman tulitikkuaskia suurempi. Siihen sitten liitetään joko pieni pakkauksen mukana tuleva antenni tai jos signaali ei riitä ja sinulla on mahdollisuus kytkeä se normaaliin antennipistokkeeseen, niin siihen löytyy myös adapteri. Sitten vaan ajuri koneeseen ja virittämään digikanavia kuten normaalissakin digivastaanottimessa. Erilaisia löytyy isoimmista marketeista tai alan liikkeistä. Hintahaarukka 40 - 170 euroa ja saattaa olla kalliimpiakin. Itselläni käytössä oleva oli maksanut n. 60 euroa. Tuli vielä mieleen että heinäkuun alussa Tekniikan Maailma testasi juuri näitä laitteita eli käypä kirjastossa lukaisemassa artikkeli, niin ehkäpä asia valkenee vielä paremmin...
Itse voisin tähän samaan hengenvetoon kysyä että onko kenelläkään kokemuksia eri merkeistä ja malleista. Mikä kannattasi ostaa..- suosittelen..
Anyseeta, mutta olen kyllä kuullut hyvää myöskin Terratec:ista samaten kuin Nebula on vissiin hyvä laite.
- test451
Olen testannut useita USB-digitikkuja, sekä muutamaa PCI-paikkaan meneviä digi-kortteja, ja YKSIKÄÄN ei toimi niinkuin pitäisi.Kaikissa on joku ongelma tai puute, no ehkä joskus vielä tulee toimivia laitteita ohjelmineen.
- -Verbatim-
Kaipa jos menee Gigantiin ja kysäsee tämmöistä niin luulis heidän osaavan auttaa. Kun olen lähdössä opiskelemaan (pääkaupunkiseudulle) ja pitäis saada telkku, mutta normaalin tv:n kattominen ei vissiin onnuistu siinä talossa, niin kuulin ihan vahingossa tämmöisestä tietokone systeemistä, tää ois nimittäin NIIN kätevä! :)
Kiitos kaikille! :) - ..toimii
Itseasiassa Tekniikan Maailman testissä taisi olla jotain saman tyyppistä juttua, että eivät nämä laitteet vielä pärjää tavalliselle tv.lle, mutta toki kyllä ihan toimiva vaihtoehto jos normaali telsua ei ole käytettävissä. Itsellä ainakin tämä Terratec toimii ihan hyvin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1562548Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658