tv-lupaa, vaikka mulla tv onkin. Kerran vuodessa soittavat ja joka kerta sanovat samat sanat: Jos maksatte luvan välittömästi, teille ei tule lisäkustannuksia. No minä sanon vain että hallussani ei ole tvtä. Sitten sieltä sanotaan että asia selvä, hyvää päivänjatkoa. :P
En ole
3
402
Vastaukset
- Muista Tv lupa
Ihmisen moraalinen velvollisuus on suorittaa maksu käyttämistään palveluista.
On myös muitettava ettei Yleisradio määrää eikä ole asettanut televisiolupa maksua. Sen on asettanut valtioneuvosto joten Yle on periaatteessa tähän syytön.
Suomen lain mukaan henkilö joka rikkoo lakia tai toimii tarkoituksellisesti sitä vastaan tietäen toimivansa väärin, on lain rikkoja.
Eikö järkevät ihmiset aina toimi niin ettei tule mainitsemiasi "lisäkustannuksia" Tv tarkastusmaksu on 100e ja sen lisäksi joutuu maksamaan kaksinkertaisen tv maksun siltä ajalta jolta ei ole tehnyt ilmoitusta mutta kuitenkinn enintään yhdeltä vuodelta. Maksua tulee kuitenkin vähintään 60euroa.
Sitten on ikävä maksella jos narahtaa.
Siis MUISTA TV LUPA
Tv lupa ma- ikinä maksamaan
tv-lupaa, koska kuten tällä palstalla on käynyt ilmi, tarkastajaa ei tarvitse päästää sisään. Tosin minulla ei vielä ole digiboksiakaan, mutta luultavasti jossain vaiheessa kyllä.
- ............
Mäkään en ole koskaan maksanut tv-lupaa. Koskaan ei ole häiritty millään tavalla.
Valtion moraalinen velvollisuus on järjestää asioiden hoitaminen, niin ettei kansalaisten kotirauhaa häiritä tai sen häiriintymisellä uhkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3136116Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483606Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462790"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1001728- 671182
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811045Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni144958Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10928Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11884