Minulle on alkanut kasvaan leukaan karvoja. Ei kai sitä vielä voi ihan parraksi sanoa mutta häiritsevän rumaan karvoitus on. Joudun ajamaan karvat pois jopa kaksi kertaa viikossa.
Onko tämä lääkäriin menon arvoinen asia?
Parran kasvu
4
1616
Vastaukset
- jennilie
Kyllä se parran kasvu kuuluu ihan asiaan, kun
estrogeeni vähenee iän mukaan ja testostorooni
aiheuttaa karvojen kasvun. Itse olen jo saanut
vuosikausia kulkea pinsetti laukussa ja nyppiä
karvoja ja niitä riittää. niin että osta hyvä
pinsetti taskuun ja nyppäse tarvittaessa karvat
pois.- entistä
karkeammiksi. Nypi pinseteillä. Tarkistuta testesteroniarvosi. Alkoholin käyttö lisää testesteronin määrää, mutta voi niitä karvoja tulla muutenkin.
- ---50v
entistä kirjoitti:
karkeammiksi. Nypi pinseteillä. Tarkistuta testesteroniarvosi. Alkoholin käyttö lisää testesteronin määrää, mutta voi niitä karvoja tulla muutenkin.
Sama täällä, pinseteillä nypin karvoja. Varsinkin huulten ympärille niitä on alkanut tulemaan, ja jokunen eksyy myöskin leuan seutuun. Inhottavaa..mutta hormoneilla lienee osuutensa asiaan, ikävä kyllä.
- ei tuuhene
---50v kirjoitti:
Sama täällä, pinseteillä nypin karvoja. Varsinkin huulten ympärille niitä on alkanut tulemaan, ja jokunen eksyy myöskin leuan seutuun. Inhottavaa..mutta hormoneilla lienee osuutensa asiaan, ikävä kyllä.
kestä se on kiduttavaa,ajan itse ihan partahöylällä pari kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h533455- 353147
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062761Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432510Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.531959Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201138