Minulle on alkanut kasvaan leukaan karvoja. Ei kai sitä vielä voi ihan parraksi sanoa mutta häiritsevän rumaan karvoitus on. Joudun ajamaan karvat pois jopa kaksi kertaa viikossa.
Onko tämä lääkäriin menon arvoinen asia?
Parran kasvu
4
1617
Vastaukset
- jennilie
Kyllä se parran kasvu kuuluu ihan asiaan, kun
estrogeeni vähenee iän mukaan ja testostorooni
aiheuttaa karvojen kasvun. Itse olen jo saanut
vuosikausia kulkea pinsetti laukussa ja nyppiä
karvoja ja niitä riittää. niin että osta hyvä
pinsetti taskuun ja nyppäse tarvittaessa karvat
pois.- entistä
karkeammiksi. Nypi pinseteillä. Tarkistuta testesteroniarvosi. Alkoholin käyttö lisää testesteronin määrää, mutta voi niitä karvoja tulla muutenkin.
- ---50v
entistä kirjoitti:
karkeammiksi. Nypi pinseteillä. Tarkistuta testesteroniarvosi. Alkoholin käyttö lisää testesteronin määrää, mutta voi niitä karvoja tulla muutenkin.
Sama täällä, pinseteillä nypin karvoja. Varsinkin huulten ympärille niitä on alkanut tulemaan, ja jokunen eksyy myöskin leuan seutuun. Inhottavaa..mutta hormoneilla lienee osuutensa asiaan, ikävä kyllä.
- ei tuuhene
---50v kirjoitti:
Sama täällä, pinseteillä nypin karvoja. Varsinkin huulten ympärille niitä on alkanut tulemaan, ja jokunen eksyy myöskin leuan seutuun. Inhottavaa..mutta hormoneilla lienee osuutensa asiaan, ikävä kyllä.
kestä se on kiduttavaa,ajan itse ihan partahöylällä pari kertaa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661